آیا میدانستید استفاده از جاذبههای تبلیغاتی در پیام تبلیغی یکی از گامهای تهیه آگهی است؟ هر پیام تبلیغاتی برای اینکه بتواند مخاطب را به سوی محتوای پیام خود جلب کند، از یک نوع جاذبه استفاده میکند. یکی از متداولترین جاذبههایی که در پیامهای تبلیغاتی مورد استفاده قرار میگیرد، جاذبه منطقی است. در جاذبه منطقی به طور مشخص و صریح مزایای کالا، خود کالا، ویژگیهای آن و… عنوان شده و از پرداختن به مسائل و موضوعهای حاشیهای خودداری میشود. پیامهایی که کیفیت، صرفهجویی، فایده و کاربرد کالا را نشان میدهد از جمله پیامهایی است که در آنها از جاذبههای منطقی استفاده شده است.