در طی رویدادی که در هفته پایانی فروردینماه امسال در بخش بازرگانی سفارت اتریش در تهران برگزار شد، شرکت تحقیقات بازار آلمانی GfK، یکی از پنج شرکت برتر جهان در زمینه خدمات تحقیقات بازار، جزییات خدمات جهانی این شرکت را در ایران اعلام کرد.
به گزارش روابطعمومی شرکت جی اف کی (GfK)، مهرداد صدری، مدیر دفتر تهران شرکت GfK ابتدا به معرفی کوتاهی از این مجموعه پرداخت و گفت: «شرکت GfK منبع قابل اعتمادی از اطلاعات بازار و مصرفکنندگان است که مشتریان خود را قادر میسازد هوشمندانهتر تصمیم بگیرند. بیش از 13هزار کارشناس تحقیقات بازار، دادههای خود را از بازارهای داخلی به GfK تحویل میدهند تا گزارشهایی علمی و اصولی را از بیش از صد کشور دنیا تولید کنند.
بهطوریکه با به کارگیری تکنولوژیهای خلاقانه و علم پردازش اطلاعات، حجم بزرگی از دادهها را به اطلاعاتی هوشمند تغییر داده و مشتریان قادر میسازد تا قدرت رقابت خود را افزایش داده و تجربیات و محدوده انتخاب مصرفکنندگان را غنی سازند.» وی با بیان اینکه این شرکت در تمام تحریمهای اقتصادی در ایران حضور داشته و به ارائه خدمات پرداخته است، گفت: «شرکت GfKاز سال 1390 در تهران شروع به فعالیت کرده و تا امروز با 71 کارمند در 21 شهر ایران، اطلاعات دقیقی از بازار خردهفروشی محصولات دیجیتال، لوازم خانگی الکترونیکی، محصولات صوتی و تصویری و محصولات ارتباطی همچون گوشیهای تلفن همراه را برای اهداف تولید و بازاریابی، فروش و توزیع شرکتهای طرف قرارداد تهیه کرده است.
این شرکت به واسطه خدمات مطرح خود در سطح جهانی در زمینه تحقیقات بازار، برای ایران بهعنوان یک بازار بزرگ در سطح منطقه اهمیت ویژهای قائل است و به همین دلیل تصمیم گرفته انواع خدماتی که در بیش از 100 دفتر منطقهای جهان ارائه میشود را به ایران بیاورد.»