دوشنبه, ۵ آذر(۹) ۱۴۰۳ / Mon, 25 Nov(11) 2024 /
           
فرصت امروز

راز ایجاد یک برنامه بازاریابی تاثیرگذار، بهینه‌سازی بودجه محدودتان است. یک آگهی رادیویی، بروشور یا تبلیغ در وب‌سایت‌های پربازدید می‌تواند هزینه‌بر باشد و برنامه‌های بازاریابی‌تان را از مسیر خارج کند. با استفاده از برنامه‌های بازاریابی کم‌هزینه، پیامتان را ساده‌تر و بر مبنای منظم به مشتری بفرستید و شاهد رشد درآمد‌هایتان باشید. 

چندین دلیل وجود دارد که چرا برنامه بازاریابی مجانی یکی از اصول اساسی کسب‌و‌کارهای کوچک است: 

* ارائه تبلیغات پرهزینه ضرورتا به فروش فزاینده منجر نمی‌شود. بسیاری از شرکت‌های بزرگ با وجود تبلیغات گسترده به ورشکستگی رسیدند. پس تبلیغات تنها عنصر دخیل در افزایش فروش و سود نیست. هر ریالی که خرج تولید می‌شود، باید بازگشت سرمایه داشته باشد. پول‌تان را صرف روش‌های تبلیغاتی پرهزینه که جواب نمی‌دهد نکنید. 

* نیاز است که مشتریان هدف شما حداقل هفت‌بار پیام تبلیغاتی شما را بشنوند تا تصمیم به خرید بگیرند. استفاده از استراتژی‌های فروش و بازاریابی فراتر از بودجه‌تان، قطعا به معنای تاثیرگذاری پیام تبلیغاتی نیست. 

* تاثیر بازاریابی می‌تواند به طور عمده با استفاده از کانال‌های چندگانه بازاریابی بهبود بخشیده شود. مشتریان هنگامی تبدیل به خریدار می‌شوند که نام شرکت شما را در روزنامه دیده باشند، در سمینار مربوط شرکت کرده باشند، یک بروشور به در خانه‌شان ارسال شده باشد یا از وب‌سایت شما دیدن کرده باشند. هرچه برنامه‌های بازاریابی‌تان را وسیع‌تر کنید، تاثیرگذاری پیام تبلیغاتی‌تان بیشتر می‌شود. پس به‌یک روش بسنده نکنید. 

روش‌های برنامه بازاریابی تاثیرگذار با بودجه کم 

کمک گرفتن: کمک گرفتن از دیگر شرکت‌ها برای بازاریابی می‌تواند در زمان و سرمایه و کسب‌و‌کارهای کوچک شما صرفه‌جویی کند. با مبادله می‌توان با هزینه کم، مشتریان شرکت‌های دیگر را نیز هدف قرار‌ داد؛ اگر توافق همکاری مناسبی میان دو شرکت منعقد شود. با این روش که هزینه هم برای شرکت‌ها در‌بر‌ندارد آنها می‌توانند به طیف بیشتری از مشتریان هدف معرفی شوند. 

پیدا کردن هدف درست: بخش مهمی از برنامه بازاریابی شما باید هدف قرار دادن مشتریان مناسب باشد. برای اینکه طرح برنامه بازاریابی مجانی به کار بیاید، مشتریانی پیدا کنید که شناسایی و دستیابی به آنها آسان باشد. بازاریابی انبوه را فراموش کرده و به نقاط دنج بازار رسوخ کنید. برای مثال نیاز نیست به همه مصرف‌کنندگان لوازم‌آرایشی – بهداشتی دسترسی داشته باشید، بلکه تنها کافی است با مراکز فروش این محصولات آشنا باشید تا بتوانید محصول‌تان را در آنجا بازاریابی کنید. تلاش برای دستیابی به همه مصرف‌کنندگان بی‌ثمر است زیرا هزینه‌های زیادی در پی دارد که ممکن است با وجود این تلاش‌ها، هزینه‌ای که کردید به شما بازنگردد. 

افزایش پیشنهادها: یکی از تاثیرگذارترین روش‌های دستیابی به مشتریان جدید، شنیدن نام محصول یا شرکت شما از مشتریان راضی است. یک مشتری راضی درباره کسب‌و‌کار شما به دیگران می‌گوید. این روش بسیار موثر‌تر از هر کمپین تبلیغاتی پرهزینه است. بر کیفیت کالای‌تان تمرکز کنید تا مشتری خشنود باشد و آن را به دیگران معرفی کند و به این وسیله بدون هیچ هزینه‌ای طیف مشتریان‌تان چند برابر می‌شود. 

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/9cSVFQqu
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتاریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهکابینت و کمد دیواری اقساطی
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه