جمعه, ۲ آذر(۹) ۱۴۰۳ / Fri, 22 Nov(11) 2024 /
           
فرصت امروز

آیا می‌دانستید اصول بازاریابی برای مشاغل کوچک و کسب‌و‌کار‌های بزرگ متفاوت است؟ موثرترین راه برای بازاریابی یک کسب‌و‌کار کوچک این است که یک برنامه مبسوط که ترکیبی از فعالیت‌های فروش و بازاریابی شما باشد تهیه کنید. توجه به فعالیت‌های فروش نه تنها از هزینه‌های بالای بازاریابی شما می‌کاهد بلکه به آن ارزش دیگری می‌افزاید و آنهم توجه به خواسته‌ها و نظرات مشتریان و آگاهی از دیدگاه‌های آنهاست. این کنش و واکنش بین شما و مشتریان در امر بازار‌یابی اطلاعاتی به شما می‌دهد که از هر تحقیقی با‌ارزش‌تر است. 

کسب‌و‌کار‌های کوچک اگر بودجه‌ای هم برای بازاریابی در نظر گرفته باشند این بودجه بسیار محدود است به‌خصوص در برابر بزرگان این میدان. اما این مسئله به این معنا نیست که شما نمی‌توانید در برابر رقبای بزرگ‌تر تاب بیاورید. فقط کافی است کمی خلاق‌تر عمل کنید. 

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/K8wyez97
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتاگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفره
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه