آیا میدانستید استراتژیهای بازاریابی گاه به گونهای طرح میشوند که مخاطب حتی از وجود آنها بی اطلاع است؟ شاید بتوان گفت این نوع بازاریابی از انواع بازاریابی پنهان یا بازاریابی مبتنی بر هیاهو است. در واقع این بازاریابی نامحسوس نوعی بازاریابی نامنظم برای کسب حداکثر نتایج با بکارگیری حداقل منابع بوده و متضمن ابتکار و نوآوری، شکستن قوانین و جستوجوی راهکارهای بدیل برای روشهای بازاریابیسنتی است.
تاکتیکهای بازاریابی پارتیزانی با هدف سرعت بخشیدن به کسب سود طراحی شده اند، بدون اینکه سرمایه گذاری عظیمی بر روی زمان یا هزینه صورت گیرد. در اغلب موارد این تاکتیکها برخلاقیت، روابط خوب و تمایل برای آزمایش روشهای مختلف تمرکز یافته است.