آیا می دانستید یکی از دلایل عدم موفقیت در بازاریابی تلفنی دلواپسی فرد تماس گیرنده نسبت به ايرادهايي است که از سوي مشتري مطرح میشود؟ مسلما هر ايرادي يك مانع است و بايد پاسخي براي آن طراحي شود. در چنين موقعيتي بيهوده دلواپس نشويد، سعي كنيد دلواپسيهاي خود را كنترل كنيد.
ميان دلواپسيها بايد فرق گذاشت و از آنجا كه در تماس تلفني نسبت به تماس حضوري تنها از كانالهاي مشخصي براي ارتباط استفاده ميكنيد، در آن صورت در موقعيتهايي كه سرحال نيستيد، سريعا صداي شمــا حالت درونيتان را منعكس كرده و دلواپسيهاي شما را لو مي دهد. بنابراين زماني كه ايرادي از شما گرفته ميشود، دلواپس نشويد و آن را يك حسن نظر تلقي كنيد، زيرا درهمين ايرادهاست كه مسائل و نيازهاي مشتري آشكار ميشود.