آیا می دانستید در صنعت بیمه کارکنان راضي مي توانند تمامي تلاش خود را به جذب و نگهداري و رضايت مشتريان معطوف کرده و از این طریق نقش قابل توجهی را در ارتقای کسب و کار ایفا کنند؟ بازاريابي داخلي، مفهومي است که دراين زمينه مي تواند به شرکت هاي بيمه در دستيابي به اهدافشان کمک کند. به عنوان یک مدیر از کارمندان خود بخواهید پیام های ویژه و مناسبی را طراحی و آن را برای مشتریان خود ارسال کنند.
به یاد داشته باشید تمام مشتریانی که برای خود ایجاد کردهاید، یکسان نیستند، بعضی از آنها نسبت به بقیه ارزش بیشتری دارند. برخی از آنها نیز نسبت بقیه به توجه بیشتری نیاز دارند. این امر شامل ارائه کالاها، خدمات، پاداشها، منافع و ... به مشتریان در زمان مناسب می شود.