آیا میدانستید نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی در حال حاضر یک صنعت دو میلیون دلاری است؟ در همین لحظه ۱۲۰ شرکت در تلاش برای کندوکاو در عمق مغز انسان هستند تا نشانههایی از آنچه را مردم میخواهند و روشهایی برای آنکه بیشتر بخواهند پیدا کنند.
این صنعت در حال گسترش است و تبلیغات ابزار نورو برای شرکتها ادامه دارد. اما اصلیترین مشکلی که مانع از توسعه این روش میشود، این است که مدیران شرکتها متخصص مغز و اعصاب نیستند و هیچ مرکز مشخص و در دسترسی وجود ندارد تا آنها برای تقاضای کمک به آن مراجعه کنند. به علاوه، شرکتهای بازاریابی عصبی علاقه ندارند که روشهای انحصاری خود را به راحتی در معرض بررسی عمومی بگذارند.