توییتر به کاربران اجازه میدهد تا ویدئوهای طولانیتری را در توییتهای خود ارسال کنند. اکنون محدودیت ویدئوها به ۱۴۰ ثانیه رسیده است، درحالیکه محدودیت حروف یک توییت نیز به ۱۴۰ کاراکتر میرسد.
به گزارش دیجیاتو، این یکی دیگر از تغییراتی است که «جک دورسی»، مدیرعامل این شبکه اجتماعی توسط آن در پی محبوبتر کردن بیشتر توییتر در بین کاربران و همچنین جذب کاربر جدید است. در سالهای اخیر، سرویسهایی نظیر یوتیوب و فیسبوک در زمینه ویدئو پیشرفتهای بسیاری داشتهاند، اما توییتر، چنین پیشرفتی را تجربه نکرده بود.
از سوی دیگر اکنون شبکه اجتماعی مذکور به ناشران ویدئوها در «Vine» اجازه میدهد تا بتوانند از محتوای خود و این سرویس استریم آنلاین ویدئو، کسب درآمد کنند. Vine از طرح «Amplify Open» توییتر استفاده خواهد کرد که در آن، آگهیها پیش از شروع شدن یک ویدئو به نمایش کشیده میشوند.