آیا می دانستید سادهترین راه ساختن اعتماد آن است که بر سر وعدههای خود بایستید و مسائل را پیچیده نکنید تا برای مشتری قابلدرک باشد؟ در ارتباطاتتان صادقانه عمل کنید و مختصر سخنگویی کنید. این به شما کمک خواهد کرد که انتظارات مشتریانتان را مدیریت کنید. خلاصهای از جزئیات ارتباط تمام مشتریهایتان را نزد خود نگهدارید تا بتوانید هنگام مکالمه با آنها تا آنجا که مقدور است شخصی و مطابق نیازشان صحبت کنید. شنیدن و درک بازخورد مشتریان بسیار حیاتی است.
توجه به نیازهای مشتری و برآورده کردن آنها منتج به تنظیم دقیق استراتژیهای آینده و ایجاد پیشنهادهای نو در جهت خدمترسانی به مشتریان و درنهایت باعث پیشرفت کسبوکار شما میشود. در واکنش به بازخورد مشتریان اقدام معنیداری نشان دهید (نه اینکه فقط سخن بگویید!) با این رفتار به مشتریان شما ثابت میشود که حرفشان شنیده و نیازشان درک شده است.