همیشه گفته شده که بازاریابی چهره به چهره از موفقترین شیوههای ارتباط با مشتریان است. در این شیوه فروشندگان فرصت جلب اعتماد مشتریان را به راحتی دارند اما مکمل اعتماد، معرفی قوی و حرفهای محصول است. در بازار امروزی مشتریان دیگر یکی و دوتا نیستند که رودررو بتوان با آنها ارتباط برقرار و نظرشان را دریافت کرد. پس بهتر است که کسبوکارها سراغ استفاده از نرمافزارهای رایانهای بروند و از آنها برای معرفی استفاده کنند.
پاورپوینت یکی از این نرمافزارهاست که قابلیتهای زیادی را برای معرفی محصول در اختیار کسبوکارها میگذارد. با این نرمافزار صفحهای برای معرفی محصول بسازید و تصاویری را از زوایای مختلف محصول کنار توضیحات قرار دهید. حال کافی است در حین فروش وقتی مشتریان در مقابل شما نشستهاند نرمافزار را اجرا کنید.
در این مرحله نکتهای از محصول از خاطرتان نمیرود و به وقت اضافه هم برای توضیح نیاز ندارید. دراین حالت دیگر تعداد حاضران در جلسه اهمیتی ندارد و فروشنده به راحتی خط هدف خود را برای مشتریان ترسیم میکند. در حال حاضر به هر مکانی که میروید برای پرستیژ کاری و دفتری هم که شده یک تلویزیون و سیمهای ارتباطی با آن قرار دارد، پس فروشندگانی که بهروز هستند بدون هیچ نگرانی میتوانند از این نرمافزار ساده برای فروش بیشتر استفاده کنند.