شیائومی یکی از برندهای محبوب در حوزه تکنولوژی است. این برند چینی در طول چند سال اخیر با معرفی محصولات دیجیال کاربردی و باکیفیت دامنه وسیعی از مشتریان جهانی را به خود جلب کرده است. اگر از طرفداران پاوربانک های جدید باشید، به خوبی از ظرفیت بالای آنها خبر دارید. امروزه شیائومی یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید انواع پاور بانک محسوب می شود. این برند برای بازاریابی در طول کریسمس برنامه منحصر به فردی داشت. محور اصلی این برنامه بازاریابی نارضایتی کاربران از نگهداری شارژ پایین گوشی های شان بود. بر این اساس سری جدید پاورپانک های شیائومی در سال 2021 با ظرفیت بیشتر و وزن کمتر به بازار معرفی شدند. کمپین رسمی شیائومی برای کریسمس با محوریت شهر نیویورک برگزار شد. این امر به دلیل اهمیت این بازار برای شیائومی و به طور کلی تمام کسب و کارهای سراسر دنیاست.
کمپین رسمی شیائومی برای پاوربانک های 2021 به طور ویژه ای بر روی سنت های مرسوم کریسمس تکیه داشت. بر این اساس از یک بابائول در ویدئوی رسمی این کمپین استفاده شد. همچنین صحنه درخواست کودکان از بابانئول برای دسترسی به پاورپانکی با حجم بالاتر نیز یادآوری خاطرات خوش کودکی بسیاری از مشتریان این برند است.
یکی از نکات جالب بازاریابی شیائومی تمرکز بر روی تیک تاک است. بدون تردید بسیاری از کاربران تیک تاک را به عنوان یک پلتفرم موزیکال می شناسند. مسئله مهم در این میان سرمایه گذاری بازاریابی برخی از برندها در تیک تاک است. باتوجه به مالکیت تیک تاک از سوی یک شرکت چینی و دفتر رسمی شیائومی در این کشور مانعی بر سر همکاری نزدیک میان این 2 برند وجود ندارد.
یکی از ویژگی های کمپین بازاریابی شیائومی برای سال 2021 تمرکز بر روی ویدئوهای کوتاه در تیک تاک است. بر این اساس علاوه بر ویدئوی رسمی بازاریابی این برند در تیک تاک نیز شمار بالایی از ویدئوهای کاربران پیرامون پاوربانک های این برند در دسترس است. همکاری با اینفلوئنسرهای مختلف در تیک تاک یکی از بخش های جدایی ناپذیر کمپین ای بازاریابی شیائومی محسوب می شود. در این رابطه کمپین بازاریابی شیائومی برای کریسمس نیز همین ویژگی را دارد.