چهارشنبه, ۵ دی(۱۰) ۱۴۰۳ / Wed, 25 Dec(12) 2024 /
           
فرصت امروز

سال 2021 و تغییراتی که در حوزه برندسازی شاهد آن خواهیم بود

4 سال پیش ( 1399/8/28 )
پدیدآورنده : امیر آل علی   پدیدآورنده : برندسازی   پدیدآورنده : دبی لسکی  

با نزدیک شدن به پایان سال 2020، یکی از سوالات مهم این است که حوزه برندینگ با توجه به این امر که اکنون درگیر ویروس کرونا هستیم، چه تغییراتی را پیدا خواهد کرد. درواقع اگر از همین امروز خود را برای سال آینده آماده نکنید، فرصتی طلایی را جهت رشد و ارتقای جایگاه در بازار از دست داده و این مسئله می ‎تواند منجر به سالی سخت برای شما شود. در این راستا 5 تغییر احتمالی را بررسی خواهیم کرد.

1-داستان ‏سرایی شیوه اصلی خواهد شد

سال 2021 تغییرات حوزه برندسازی

در دهه جدید افراد دیگر صرفا براساس ویژگی‎ های یک محصول خرید خواهند کرد. درواقع جاذبه اصلی، توانایی شما در روایت درست خواهد بود. در این راستا شما باید اقداماتی را انجام دهید که در گفت و گوی روزمره جامعه هدف خود وارد شوید. درواقع این اقدام، مهمترین بخش بازاریابی خواهد بود که برای آن نیاز به تولید محتوای خلاقانه است.

2-اطلاعات مشتری ارزشی معادل طلا را پیدا می ‎کند

آیا اطلاعات کاملی از مشتریان خود ندارید؟ بدون شک در صورت تداوم این سیاست، با بدترین شرایط در سال جدید مواجه خواهید شد. در این راستا شما باید سریعا اطلاعات کاملی از مشتریان خود را مکتوب کرده و در دسته‎ بندی ‎های گوناگون، ذخیره نمایید. یکی از دلایل اهمیت این اقدام، امکان انجام خدمت ‎رسانی درست مطابق نیاز و خصوصیات هر یک از مشتریان است.

مطلب مرتبط: اصول برندسازی در عصر دیجیتال

3-خرید آنلاین محبوب ‎ترین شیوه خواهد شد

تا قبل از شیوع ویروس کرونا، خرید آنلاین در اکثر کشورها به عنوان شیوه اصلی محسوب نمی ‎شد، با این حال در سال جدید با توجه به این امر که وارد یک دهه نو می ‎شویم توجه به این بخش درست به مانند چند ماه گذشته، با رشدی فوق ‎العاده بالا همراه خواهد بود. در این راستا شما باید در زمینه ‎هایی نظیر تولید فیلم و تصاویر باکیفیت از محصولات، اقدام نمایید. بدون شک استفاده از تکنولوژی ‎های جدید نظیر AR نیز بسیار مهم خواهد بود و باعث می‎ شود که در مقایسه با سایر برندهای رقیب، در جایگاه بالاتری قرار بگیرید.

4-کارمندان ارزشمندترین دارایی می ‎شوند

این امر که کارمندان یک شرکت درست به مانند اعضای یک خانواده باشند، اگرچه بیش از حد ایده آل ‎گرایانه تلقی می ‎شود، با این حال از سال آینده شاهد مقدمات رسیدن به این سطح خواهیم بود. درواقع اگرچه مدیران در حال حاضر تصور می ‎کنند که جدا شدن یک کارمند، مشکل بزرگی نبوده و می ‎توان فردی جدید را جایگزین کرد، با این حال از سال 2021 شاهد این امر خواهیم بود که کارمندان به عنوان مبلغان برند مورد استفاده قرار می ‎گیرند.

برای مثال ممکن است برخی از آنها در زمینه بلاگری نیز فعالیت کنند. این موضوع باعث می‎ شود تا چهره یک کارمند با برند شما پیوند بالایی را پیدا کند. به همین خاطر نیز طبیعی است که شاهد قراردادهای مادام ‎العمر باشیم. همچنین این احتمال وجود دارد که کارمندان به عنوان سهامداران شرکت انتخاب شوند که این موضوع باعث خواهد شد تا رشد شرکت، برای آنها منفعت شخصی بالایی را داشته باشد. به صورت کلی استفاده جدی از کارمندان در برندینگ، اتفاقی است که از سال آینده شاهد آن خواهیم بود.

منبع : business2community
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/fO4vQGsk
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانلوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهکابینت و کمد دیواری اقساطیکفپوش پی وی سیتماشای سریال زخم کاری 4تخت خوابخرید کتاب استخدامیقیمت کمد دیواریکاشت ابرو طبیعیپارتیشنتاسیس کلینیک زیباییریفرال مارکتینگ چیست؟ماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستتور سنگاپور
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه