اسنپ چت در تازه ترین اقدام بازاریابی اش از فناوری واقعیت افزوده برای استقبال از پاییز استفاده کرده است. بر این اساس کاربران اسنپ چت در شهر لندن امکان استفاده از دوربین گوشی های هوشمندشان به منظور مشاهده محتوای بازاریابی واقعیت افزوده را دارند. این امر علاوه بر افزایش تمایل کاربران برای همکاری با اسنپ چت موجب افزایش تقاضای برندها به منظور نمایش محتوای تبلیغاتی شان می شود.
بسیاری از شبکه های اجتماعی در طول دوران قرنطینه همکاری نزدیکی با برندها داشته اند. این روند با توجه به بازگشایی کسب و کارها همچنان ادامه داشته است. با این حساب اسنپ پت در طول ماه های پیش روی امکانات بازاریابی و تبلیغاتی اش را بیشتر و بیشتر خواهد کرد.
کاربران اسنپ چت با اسکن خیابان های لندن امکان رنگ آمیزی گسترده خیابان ها و دیگر بخش های شهر را خواهند داشت. بدون تردید نسخه اولیه کمپین اسنپ چت امکانات محدودی دارد. نکته مهم در این میان قول امکانات بیشتر از سوی تیم بازاریابی اسنپ چت است. بر این اساس به زودی تمام کاربران این پلتفرم امکان بازاریابی و جلب نظر مخاطب هدف با استفاده از فناوری واقعیت افزوده و رنگ آمیزی خیابان های شهرهای مختلف را خواهند داشت. به احتمال زیاد نسخه دارای امکانات بیشتر این سرویس برای بازه زمانی کریسمس و بازاریابی بهتر برندها رونمایی خواهد شد.