برند اورئو یکی از کسب و کارهای معتبر بازار ایالات متحده در زمینه تولید انواع شیرینی و کوکی است. این برند برای کمپین بازاریابی سال نوی میلادی اش اقدام به فراهم سازی امکان شخصی سازی انواع شیرینی ها از سوی مشتریان کرده است. بدون شک همه مردم علاقه مند به شخصی سازی محصولات خریداری شده شان هستند. این امر درخصوص عرصه شیرینی پزی و انواع کوکی ها نیز صحت دارد. بر این اساس مشتریان اورئو از طریق اپ یا سایت رسمی این برند امکان شخصی سازی گسترده و سپس سفارش کوکی های شان را دارند. نکته جالب در این میان امکان افزودن متن های تبریک و حتی نام افراد موردنظر مشتریان به سفارشات است.
وقتی از شرکت های بزرگ تولید کوکی صحبت می کنیم، امکانات شخصی سازی شیرینی ها برای مشتریان عجیب به نظر می رسد. بسیاری از برندهای بزرگ به دلیل دشواری های این عرصه اقدام به عرضه محصولات شان در مدل های از پیش تعیین شده می کنند. این امر سطح تفاوت اصلی میان شیرینی پزی های صنعتی و محلی را مشخص می سازد. با توجه به کمپین جدید برند اورئو شاید از این به بعد سطح انتظارات مشتریان از برندهای صنعتی عرصه شیرینی و کوکی پزی نیز افزایش قابل ملاحظه ای پیدا نماید.
بازاریابی در بازه زمانی کریسمس برای بسیاری از برندها اهمیت دارد. نکته مهم در این میان ایده تازه اورئو برای جلب نظر مشتریان است. این ایده در صورت فقدان واکنش مناسب از سوی رقبای اصلی اورئو به احتمال فراوان موجب موفقیت این برند می شود. شروع خلاقانه بازاریابی کریسمس از سوی اورئو عرصه را بر تمام برندهای فعال در این حوزه تنگ خواهد کرد. نتیجه این امر مشاهده رقابتی سخت در میان برندهای بزرگ در این عرصه خواهد بود.