برند لکسوس از مدت ها قبل نسبت به رونمایی محصول خودروی سدان IS در قالب آنلاین پرده برداشته بود، با این حال جزییات اساسی مربوط به این نمایش تا همین چند روز پیش مشخص نبود. لکسوس برای جلب نظر گیمرها و به طور کلی نسل جوان اقدام به استفاده از تویچ به عنوان پلتفرم اصلی اش کرده است. پلتفرم تویچ برای نمایش لایو بازی های مختلف از سوی گیمرها راه اندازی شده است. این استارت آپ متعلق به آمازون است، با این حساب تردیدی نسبت به کیفیت تویچ باقی نخواهد ماند.
لکسوس برای نمایش طرح سه بعدی خودروی سدانش از استریمر مشهوری به نام «فاسلی» استفاده کرده است. بر این اساس فاسلی در لایوی دو ساعته اقدام به نمایش طرح سه بعدی سدان لکسوس خواهد کرد. نکته جالب اینکه تمام شرکت کنندگان در لایو امکان ایجاد انواع شخصی سازی در طرح موردنظر را خواهند داشت. همچنین فاسلی نیز به عنوان استریمر اصلی امکان ایجاد تغییرات گسترده در این طرح سه بعدی را دارد.
هدف اصلی لکسوس از اجرای این کمپین بهبود رابطه اش با گیمرها و همچنین نسل جوان است. این امر در ادامه استراتژی های چند سال گذشته لکسوس دنبال می شود. همچنین نزدیک ساختن طراحی خودروها به سلیقه جوانان نیز یکی دیگر از اهداف اصلی لکسوس محسوب می گردد.