دوشنبه, ۳ دی(۱۰) ۱۴۰۳ / Mon, 23 Dec(12) 2024 /
           
فرصت امروز

من کمتر علاقه ای به استفاده وسیع از ترندهای بازاریابی دارم. دلیل این امر نیز مشاهده شمار بالایی از ترندها در بازه های زمانی مشخص، مانند سال نوی میلادی و سپس ناپدیدشدن تمام آنها در مدت زمانی کوتاه است. اگر به کمپین های بازاریابی برندها در دوران کریسمس توجه کرده باشید، اغلب آنها از فرمت های عجیب برای نوآوری استفاده می کنند. این امر به طور مشخص در ایمیل های بازاریابی نمایش داده می شود. بی شک ایجاد تغییرات اساسی در نحوه بازاریابی و ترندهای مورد استفاده در زمان های مهمی نظیر کریسمس ریسک مهمی محسوب می شود. درست به همین خاطر شما باید با احتیاط بسیار زیادی در زمینه انتخاب ترندها اقدام نمایید. 

بی شک بسیاری از برندها برای بهبود روند بازاریابی شان از تکنیک های مختلف و ترندهای گوناگون سود می برند. نکته مهم اینکه در این میان شمار بسیار اندکی از تیم های بازاریابی در عمل از راهکار آزمون آ/ب برای شناسایی ترندهای مناسب استفاده می کنند. معنای این امر ناتوانی بسیاری از برندها برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان شان با ایده های نوآورانه در عرصه بازاریابی است. اگر شما به دنبال بهبود وضعیت بازاریابی تان هستید، باید به دنبال استفاده از آزمون فوق یا پیدا کردن اطلاعات دست اول درباره ترندهای برتر باشید، در غیر این صورت توانایی تان برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به طور قابل ملاحظه ای کاهش پیدا خواهد کرد. 

طراحی صفحه فرود جذاب برای مشتریان با ترندهای سال 2022

یکی از مهمترین بخش هایی که برندها باید در آن اقدام به تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف نمایند، شامل صفحه فرود است. این صفحه به طور معمول پس از کلیک کاربران بر روی تبلیغات یا باز کردن لینک های جانبی ایمیل های بازاریابی نمایش داده می شود. با این حساب شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان باید همیشه از صفحات فرود عالی استفاده نمایید. در اینجا نیز مسئله انتخاب بهترین ترندهای ممکن بازهم مطرح می شود. بنابراین شما باید به دنبال راهکاری برای پیدا کردن بهترین ترندهای ممکن بدون هزینه اضافی باشید. درست به همین خاطر ما در این بخش به دنبال بررسی برخی از مهمترین ترندهای طراحی صفحه فرود در سال جاری هستیم. این امر می تواند وضعیت بازاریابی برندتان در سال 2022 را به طور قابل ملاحظه ای تغییر دهد. در ادامه برخی از مهمترین ترندها در این راستا را مورد ارزیابی قرار خواهیم داد. 

مطلب مرتبط: چگونه یک صفحه فرود خوب طراحی کنیم؟

ارائه تجربه شخصی سازی شده و تعاملی

طراحی صفحه فرود جذاب برای مشتریان با ترندهای سال 2022

امروزه بسیاری از کاربران به دنبال تجربه های تازه در تعامل با برندها هستند. این امر اهمیت بسیار زیادی برای تیم های بازاریابی دارد. اگر شما در طول سال های اخیر به طور مداوم از صفحات فرود یکسان سود برده اید، اکنون زمان ایجاد تغییراتی اندک در روند کاری تان خواهد بود. این امر می تواند برند شما را در نگاه مشتریان به طور قابل ملاحظه ای حرفه ای نشان دهد. 

یادتان باشد شما برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان با صفحات فرود باید اندکی شخصی سازی را در دستور کار قرار دهید. نکته مهم اینکه شخصی سازی دیگر شامل استفاده از نام هر مشتریان در ابتدای ایمیل نیست. شما باید برنامه ای دقیق برای دسته بندی مشتریان براساس سلیقه شان و سپس ارسال ایمیل های شخصی سازی شده برای هر گروه داشته باشید. این امر می تواند وضعیت شما در بازار را به طور قابل ملاحظه ای تحت تاثیر قرار دهد. 

مشتریان در صورت مشاهده محتوای شخصی سازی شده تمایل بسیار بالاتری برای تعامل با برندها نشان می دهند. این امر می تواند هدف شما در زمینه طراحی صفحه فرود را بدل به واقعیت نماید. یکی دیگر از نکاتی که در این میان باید مد نظر شما قرار داشته باشد، بحث مربوط به طراحی صفحه فرود به طور تعاملی است. این امر اهمیت بالایی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به همراه داشته و شانس شما برای جلب نظر آنها را افزایش می دهد. صفحات فرود تعاملی شامل ارائه فهرستی از موضوعات برای انتخاب از سوی کاربران به منظور ارسال ایمیل یا ارائه مستقیم محتوای تخصصی در زمینه موردنظر است. چنین امری به طور قابل ملاحظه ای از سوی خبرنامه‎ها برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین شما هم باید به خوبی توانایی استفاده از این ترند در حوزه بازاریابی را داشته باشید. یادتان باشد هرچه تنوع موضوعات شما برای ارائه محتوای حرفه ای به مخاطب هدف بیشتر باشد، شانس تان برای تاثیرگذاری بر روی آنها افزایش پیدا خواهد کرد. 

تبلیغات گفت و گو محور

طراحی صفحه فرود جذاب برای مشتریان با ترندهای سال 2022

امروزه کاربران دیگر تمایلی به تماشای صفحات فرود ساده ندارند. این امر می تواند وضعیت برندها برای تعامل با مخاطب هدف را به طور قابل ملاحظه ای دشوار سازد. بسیاری از برندها برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به طور مداوم با مشکل رو به رو هستند. اگر شما هم با مشکلاتی در زمینه افزایش نرخ بازشدگی محتوا هستید، باید هرچه زودتر نسبت به ایجاد تغییراتی اساسی در نحوه طراحی صفحات فرودتان اقدام نمایید، در غیر این صورت ریزش مخاطب تان سرعت بسیار بالایی خواهد گرفت. 

یکی از ایده های خوب برای طراحی صفحات فرود شامل استفاده از تبلیغات گفت و گو محور است. طراحی یک تیتر اصلی و سپس اندکی توضیحات درباره ایده اصلی برند می تواند به شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب تان کمک نماید. این امر می تواند وضعیت شما برای جلب نظر مشتریان را به طور قابل ملاحظه ای بهبود بخشد. امروزه برخی از برندها برای جلب نظر مشتریان به طور مداوم مشکلاتی را دارند. این امر می تواند برای شما مشکلات زیادی به همراه داشته باشد. بنابراین استفاده از صفحات فرود گفت و گو محور شانس شما برای غلبه بر مشکلات و تاثیرگذاری حرفه ای بر روی مشتریان را فراهم می سازد. 

توصیه ما در این بخش برای طراحی صفحات فرود حرفه ای شامل استفاده از موضوعات داغ و مورد علاقه مشتریان است. این امر می تواند وضعیت شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را به طور قابل ملاحظه ای بهبود بخشد. یادتان باشد مشتریان همیشه جذب تیترها و عنوان های جذاب می شوند. بنابراین شما با یک صفحه فرود کاملا عادی شانسی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف نخواهید داشت. 

مطلب مرتبط: طراحی صفحه تشکر از مشتریان با ایده های طلایی

ویدئوهای توضیحی

طراحی صفحه فرود جذاب برای مشتریان با ترندهای سال 2022

یکی دیگر از ایده های جذاب برای طراحی صفحات فرود شامل استفاده از ویدئوهای توضیحی است. این ترند به دلیل محبوبیت فزاینده فرمت ویدئو در میان کاربران در دستور کار قرار گرفته است. بنابراین اگر برند شما هم به دنبال تاثیرگذاری حرفه ای بر روی مخاطب هدف است، باید از این ترند به خوبی استفاده نمایید، در غیر این صورت شاید در بلندمدت با مشکلات بسیار زیادی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان رو به رو شوید. 

یادتان باشد ویدئوهای بازاریابی باید همیشه کوتاه و خلاصه باشد. بنابراین هر ایده ای که برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان با محتوای بلند دارید، باید فراموش کنید. این امر اهمیت بسیار زیادی برای موفقیت کمپین بازاریابی شما در بلندمدت خواهد داشت. 

امروزه برخی از برندها به طور مداوم برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف ویدئوهای آموزشی تهیه و در شبکه های اجتماعی بارگذاری می کنند. اگر شما هم به دنبال تاثیرگذاری حرفه ای بر روی مخاطب هدف تان هستید، باید همیشه از این تکنیک به خوبی استفاده نمایید، در غیر این صورت شانس تان برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف و جلب نظر آنها به طور قابل ملاحظه ای کاهش پیدا می کند. 

ویدئوهای آموزشی امکان جلب نظر کاربران در کمترین زمان ممکن را به همراه دارد. امروزه مشتریان در تعامل با برندها به غیر از خرید محصولات به دنبال استفاده از برخی تکنیک ها برای حل مشکلات شان نیز هستند. شما در این میان با استفاده از ویدئوهای آموزشی می توانید نیاز بخش گسترده ای از مشتریان تان را رفع نمایید. بنابراین باید همیشه این نکته مهم را مدنظر قرار دهید، در غیر این صورت شانس تان برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به طور قابل ملاحظه ای کاهش پیدا خواهد کرد. 

استفاده از ترند ویدئوهای بازاریابی کار چندان سختی نیست. یادتان باشد همه بازاریاب ها برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف کم و بیش از این تکنیک سود می برند. بنابراین شما در صورت استفاده درست از این تکنیک شانس بالایی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب تان دارید. توصیه ما تلاش برای الگوبرداری از برندهای بزرگ و موفق در این رابطه است. چنین امری می تواند برای شما جذابیت بسیار زیادی به همراه داشته و شانس تان در بازار رقابتی کنونی را افزایش دهد. 

نمایش نظرات مشتریان

طراحی صفحه فرود جذاب برای مشتریان با ترندهای سال 2022

تبلیغات بر مدار استفاده از نظرات مشتریان فعلی برند ایده جذاب و بی نهایت تاثیرگذاری برای مخاطب هدف محسوب می شود. امروزه تمام مشتریان برای خرید از یک برند به دنبال اطمینان از کیفیت خدمات و محصولات آن هستند. در این میان هیچ سرویسی به اندازه نمایش نظرات مشتریان قبلی دارای تاثیرگذاری نیست. نمونه این امر در موفقیت های بازاریابی آمازون به عنوان بزرگترین فروشگاه آنلاین دنیا قابل مشاهده است.

برند شما برای اثبات کیفیت محصولاتش به مشتریان لازم نیست دردسرهای زیادی را تحمل کرده یا هزینه بالایی برای تبلیغات پرداخت نماید. همین که شما دارای مهارت لازم برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف با استفاده از نظرات مشتریان قبلی باشید، بسیاری از مشکلات تان را حل و فصل خواهید کرد. امروزه برخی از مشتریان برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف شان اقدام به استفاده از تکنیک های این حوزه می کنند. تنها نکته اساسی در این میان نمایش نظرات مشتریان قبلی برند در قالبی چشم نواز است، در غیر این صورت شاید حتی یک کاربر هم به صفحه فرود شما توجه نشان ندهد. 

مطلب مرتبط: بایدها و نبایدهای طراحی صفحه «درباره ما» در سایت برند

امروزه برخی از برندها برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف شان به طور مداوم دنبال اثبات کیفیت محصولات شان هستند. در این میان تبلیغات کمترین تاثیر ممکن را به همراه دارد. درست به همین خاطر شما باید راهکارهای دیگری را مد نظر قرار دهید. در این میان بازنشر نظرات مشتریان درباره برندتان در شبکه های اجتماعی ایده جذابی خواهد بود. اگر در کنار این مسئله آیدی هر کاربر را نیز درج کنید، دیگر هیچ شک و تردیدی درباره کیفیت محصولات تان باقی نخواهد ماند. این امر می تواند شما را در بازار بدل به یک برند جذاب و دوست داشتنی کند. بنابراین باید همیشه این نکته مهم را در دستور کار قرار دهید، در غیر این صورت شاید خیلی زود شانس تان برای جلب نظر مشتریان از بین برود. 

ثبت نام ساده در خبرنامه برند

طراحی صفحه فرود جذاب برای مشتریان با ترندهای سال 2022

گاهی اوقات برندها در طراحی صفحه فرود به دنبال ارائه فرم هایی برای ثبت نام کاربران در خبرنامه برندشان هستند. این امر ایده بسیار جذابی به نظر می رسد، اما اگر فرآیند ثبت نام طولانی باشد، کمتر کسی نظرش به سوی شما جلب خواهد شد. این امر می تواند دردسرهای زیادی برای شما به همراه داشته باشد. بی شک هیچ برندی مایل به مشاهده یک فهرست خالی از مخاطب هدف خبرنامه اش نیست. بنابراین شما باید در این رابطه هم از ترندهای برتر سود ببرید. 

توصیه ما در این بخش بسیار ساده است. شما برای افزایش تعداد اعضای خبرنامه برندتان به جای خرید فهرست های بی نام و نشان باید به دنبال طراحی ساده صفحه فرودتان باشید. این امر شامل درج یک کادر برای وارد کردن آدرس ایمیل و سپس ثبت نام کاربران در خبرنامه است. اگر در این میان شما اطلاعات بیشتری از کاربران بگیرید، احتمالا کمتر کسی فرآیند ثبت نام را تا آخر انجام می دهد. با این حساب شما دست آخر با تمام مشکلات بازاریابی تان تنها خواهید ماند.

اگر برند شما به دنبال گردآوری اطلاعات مهم از سوی کاربران است، شما همیشه امکان ثبت چنین اطلاعاتی در فرآیند تعامل با مشتریان را دارید بنابراین در مرحله ابتدایی باید دور درخواست برای ثبت دقیق و کامل اطلاعات را خط بکشید، در غیر این صورت شاید هرگز شانسی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان پیدا نکنید. این امر می تواند وضعیت شما در بازار را به طور قابل ملاحظه ای دشوار و پیچیده سازد.

افزایش شمولیت صفحات فرود برای گروه های مختلف

طراحی صفحه فرود جذاب برای مشتریان با ترندهای سال 2022

گاهی اوقات فرم های ثبت نامی که در صفحات فرود بارگذاری می شود، به شدت تبعیض آمیز است. این امر به عنوان مثال درباره هدف گذاری صرف بر روی آقایان در زمینه بازاریابی نمود دارد. شما به عنوان یک برند پیشرو باید همیشه شمولیت در هدف گذاری بر روی مخاطب هدف را به یاد بسپارید، در غیر این صورت شانس تان برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان به طور قابل ملاحظه ای کاهش پیدا می کند. امروزه بسیاری از برندها در زمینه تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف با چنین مشکلی رو به رو هستند. 

توصیه ما در این بخش تلاش برای ایجاد تنوع در خبرنامه تان به منظور جلب نظر تمام گروه ها با سلیقه های گوناگون است، در غیر این صورت شما به هزینه جلب نظر دامنه اندکی از مشتریان بقیه گروه ها را از دست می دهید. نتیجه این امر نیز کاهش مداوم تعداد مخاطب هدف در زمینه بازاریابی خواهد بود. بنابراین اگر به دنبال حضور بلندمدت در بازار و رقابت با برندهای بزرگ هستید، باید به طور مداوم این نکته را مدنظر قرار دهید، در غیر این صورت شانس تان برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به طور قابل ملاحظه ای کاهش پیدا می کند. 

مطلب مرتبط: چالش طراحی صفحه کمک های خیریه در سایت برند

استفاده از انیمیشن ها

طراحی صفحه فرود جذاب برای مشتریان با ترندهای سال 2022

وقتی شما یک صفحه فرود را باز می کنید، به احتمال زیاد انتظار یک متن کوتاه را خواهید داشت. حالا اگر در این میان به جای یک متن کلیشه ای با انیمیشن کوتاهی در کنار یک تیتر جذاب مواجه شوید، چه واکنشی خواهید داشت؟ بدون تردید بسیاری از کاربران نسبت به استفاده از چنین تکنیکی واکنش بسیار خوبی نشان می دهند. بنابراین اگر شما به دنبال تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان هستید، می توانید به ساده ترین شکل ممکن به دنبال استفاده از چنین شیوه ای باشید. 

امروزه شمار بالایی از کارشناس ها و افراد متخصص در زمینه طراحی انیمیشن علاقه مند به همکاری با برندها هستند. بنابراین شما برای طراحی انیمیشن های کوتاه برندتان هیچ مشکلی نخواهید داشت. مزیت اصلی انیمیشن در زمینه بازاریابی کمک به شما برای تاثیرگذاری بهینه بر روی مخاطب هدف است. این امر می تواند وضعیت شما برای جلب نظر مشتریان را به طور قابل ملاحظه ای بهبود بخشیده و روند تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را بهینه سازی نماید. 

یادتان باشد شما در زمینه طراحی انیمیشن نیازی به نسخه های بسیار عالی ندارید. همین که انیمیشن تان برای مخاطب هدف اندکی سرگرم کننده باشد، به اندازه کافی تاثیرگذاری به همراه خواهد داشت. بنابراین فعالیت های گسترده تر در این رابطه چندان مناسب نخواهد بود. 

طراحی تصاویر هیجان انگیز

طراحی صفحه فرود جذاب برای مشتریان با ترندهای سال 2022

اگر برند شما در زمینه استفاده از بنرها در صفحه فرود مهارت دارد، باید چنین بنرها یا تصاویری را همراه با ترندهای هیجان انگیز به روز نمایید. چنین امری می تواند تاثیرگذاری صفحات فرودتان را به طور قابل ملاحظه ای افزایش دهد. توصیه ما در این میان تلاش برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف براساس نظرخواهی از آنهاست. چنین امری می تواند شما را بدون دردسرهای اضافی نسبت به روش های تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف مطلع سازد. در این صورت مشکل چندانی پیش روی شما برای جلب نظر مشتریان باقی نخواهد ماند. 

یادتان باشد سلیقه مشتریان در طول زمان به طور مداوم تغییر می کند. درست به همین خاطر شما باید همیشه به دنبال نظرخواهی از مشتریان و به روز رسانی ایده های تان برای طراحی بنر باشید. این امر شما را همیشه در فهرست برندهای مورد علاقه مشتریان جای خواهد داد. 

مطلب مرتبط: 10 برند برتر در زمینه طراحی صفحه نخست سایت

تصاویر پس زمینه رویایی

طراحی صفحه فرود جذاب برای مشتریان با ترندهای سال 2022

گاهی اوقات برندها به جای اینکه به طور کامل از یک تصویر مستقل سود ببرند، یک پس زمینه همراه با متنی جذاب را طراحی می کنند. در این صورت شما باید تمرکزتان بر روی طراحی پس زمینه مورد نظر به خلاقانه ترین شکل ممکن باشد. توصیه ما در این میان استفاده از رنگ های اصلی در لوگوی برندتان برای عکس پس زمینه خواهد بود. این امر صفحه فرودتان را برای مشتریان به شدت جذاب و آشنا جلوه خواهد داد. بنابراین هیچ مشکلی برای تاثیرگذاری بر روی آنها پیش روی کسب و کارتان نخواهد بود. 

یادتان باشد ترکیب رنگ ها اهمیت بسیار زیادی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف دارد. امروزه برخی از مشتریان در بازار محتوای تبلیغاتی برندها را بدون اینکه نام یا لوگوی شان را مشاهده نمایند، مورد شناسایی قرار می دهند. این امر به معنای اهمیت ترکیب رنگ ها در شناسایی تبلیغات شما برای مشتریان است. اگر از این امر در زمینه طراحی صفحات فرود نیز سود ببرید، شانس تان برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب تان به شدت افزایش پیدا می کند. 

منبع : wordstream
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ZOHq4keZ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانلوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهکابینت و کمد دیواری اقساطیکفپوش پی وی سیتماشای سریال زخم کاری 4تخت خوابخرید کتاب استخدامیقیمت کمد دیواریکاشت ابرو طبیعیپارتیشنتاسیس کلینیک زیباییریفرال مارکتینگ چیست؟ماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستتور سنگاپور
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه