پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

کارآفرینان و برندهایی که در اینستاگرام حضور دارند، به خوبی از اهمیت دریافت تیک آبی تایید آگاه هستند. این تیک به اکانت ها اعتبار بالایی داده و خیال کاربران را نسبت به اصالت شان راحت می کند. بدون تردید بسیاری از اوقات کاربران در تعامل با برندها یا اکانت های مربوط به سلبریتی ها به دلیل فقدان تیک آبی موردنظر دچار تردید شده اند. نتیجه این امر برای برندها سختی بیشتر در تعامل با مخاطب هدف خواهد بود. همین امر برای برخی از کارآفرینان ایده های مربوط به دریافت تیک موردنظر را به شدت تقویت کرده است. اگر شما هم به دنبال دریافت تیک موردنظر هستید، باید با استفاده از راهکارها و توصیه های درست در این حوزه موفق شوید. 

برندهای بزرگ همیشه در اینستاگرام تیک آبی برای خودشان دارند. این امر به آنها برای تایید شدن اکانت شان از سوی کاربران کمک کرده  مشکلات‎شان را به طور قابل ملاحظه ای کاهش می دهد. با این حال اگر شما هم به دنبال دریافت تاییدیه موردنظر هستید، باید از راه و روش چنین برندهایی استفاده نمایید، در غیر این صورت هرگز توانایی رقابت با برندهای بزرگ بازار را نخواهید داشت.

چگونه در اینستاگرام تیک آبی تایید بگیریم؟

هدف اصلی در مقاله کنونی ارائه برخی از توصیه های مهم برای دریافت تیک تایید در اینستاگرام است. چنین امری به شما برای تاثیرگذاری ساده و بدون دردسر بر روی مخاطب هدف کمک خواهد کرد. اگر شما هم به طور مداوم در زمینه دریافت تیک موردنظر با مشکل مواجه هستید، مقاله کنونی پایانی بر تمام سوالات شما در حوزه مورد بحث خواهد بود. 

مطلب مرتبط: چگونه در اینستاگرام تیک آبی دریافت کنیم؟

تکمیل کردن پروفایل اکانت

چگونه در اینستاگرام تیک آبی تایید بگیریم؟

اینستاگرام برای تایید یک اکانت به طور رسمی به تکمیل بودن پروفایل آن نیز توجه نشان می دهد. این امر برای بسیاری از کاربران شگفت انگیز به نظر می رسد، اما کارآفرینان و بازاریاب های حرفه ای خیلی خوب از آن اطلاع دارند. به هر حال اکانتی که در اینستاگرام به عنوان تایید شد نمایش داده می شود، باید برخی ویژگی های ضروری را داشته باشد. اگر یک اکانت پروفایل ناقصی داشته باشد، کاربران خیلی راحت آن را با دیگر حساب های کاربری اشتباه خواهند گرفت. درست به همین خاطر شما باید همیشه نسبت به تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به طور حرفه ای و با پروفایلی کامل اقدام نمایید، در غیر این صورت حتی اینستاگرام هم اکانت تان را تایید نخواهد کرد. 

تکمیل پروفایل در اینستاگرام کار چندان سختی نیست. امروزه بسیاری از برندها به طور طبیعی پروفایل های کامل و بی نظیری دارند. اگر شما در این مورد شک و تردید دارید، کافی است در بخش پروفایل نسبت به پر کردن تمام فیلدها اقدام نمایید. این امر به سادگی هرچه تمام تر اکانت تان را تایید خواهد کرد. با این حساب دیگر نیازی به نگرانی نسبت به نحوه تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف نخواهد بود. 

اغلب اوقات برندها در تکمیل پروفایل شان در اینستاگرام بخش بیوگرافی را مورد بی توجهی قرار می دهند. اگر شما در این بخش شعار اصلی برندتان را درج کنید، وجهه بسیار بهتری در نگاه مشتریان خواهید داشت. این امر شانس تان برای تاثیرگذاری بر روی الگوریتم اینستاگرام به منظور دریافت تیک آبی را نیز به شدت افزایش می دهد. بنابراین همیشه براساس این شیوه اقدام به تعامل با مخاطب هدف و اینستاگرام نمایید.

حضور در شبکه های اجتماعی دیگر

شاید این امر عجیب به نظر برسد، اما اگر برند شما حضور گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته باشد، فرآیند تایید رسمی آن زودتر از هر زمان دیگری طی خواهد شد. این امر به دلیل نیاز اینستاگرام برای تایید هویت حقوقی برندتان است. وقتی دیگر شبکه های اجتماعی به شما تایید رسمی داده باشند، گوگل نیز برای تکرار چنین کاری سختگیری های کمتری به خرج خواهد داد. 

یکی دیگر از نکاتی که شما درباره حضور در شبکه های اجتماعی باید به یاد داشته باشید، ارتباط میان اینستاگرام و فیس بوک است. اینستاگرام به طور رسمی یکی از زیرشاخه های فیس بوک محسوب می شود. بنابراین عضویت شما در فیس بوک و تایید اکانت برندتان در آن نیز امر مهمی خواهد بود. البته شما امکان تایید رسمی اکانت تان در هر دو پلتفرم به طور همزمان را نیز خواهید داشت. پس همیشه نسبت به لینک کردن دو اکانت تان در فیس بوک و اینستاگرام توجه نشان دهید. چنین کاری دردسرهای شما برای تایید نهایی اکانت تان را به شدت کاهش خواهد داد. 

امروزه برندها به طور معمول در شبکه های اجتماعی بسیار زیادی حضور پیدا می کنند. بدون تردید اینستاگرام سختگیری زیادی در این رابطه ندارد. همین که شما در یک یا دو پلتفرم دیگر نیز عضویت داشته باشید، کافی خواهد بود. همچنین اگر در این میان تعداد فالوورهای تان هم بیشتر از اکانت های معمولی و خصوصی باشد، اطمینان الگوریتم اینستاگرام و کارشناس های آن نسبت به اعطای عضویت به شما بیشتر خواهد شد. 

مطلب مرتبط: همه آنچه در مورد تیک آبی پر دردسر اینستاگرام باید بدانیم / چگونه در اینستاگرام از اکانت تأیید شده استفاده کنیم؟

الگوبرداری از اکانت های تایید شده دیگر

چگونه در اینستاگرام تیک آبی تایید بگیریم؟

الگوبرداری از دیگر اکانت های تایید شده در اینستاگرام راهکار دیگری برای تایید رسمی اکانت برند محسوب می شود. این امر شاید در ابتدا بسیار عجیب یا سخت به نظر برسد، اما یکی از توصیه های دقیق و بسیار ساده برای انجام چنین کاری است. بی شک اکانت هایی که با موفقیت تیک آبی اینستاگرام را دریافت کرده اند، همیشه ایده های مناسبی برای شما و کسب و کارتان خواهند داشت. درست به همین خاطر شما باید برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف از چنین رویکردی به خوبی استفاده نمایید، در غیر این صورت شاید با مشکلات زیادی در مسیر کارتان رو به رو گردید. 

وقتی یک برند در زمینه تایید اکانتش از عملکرد دیگر کسب و کارهای بزرگ بازار الگوبرداری می کند، اینستاگرام ایرادهای کمتری در پروفایلش پیدا خواهد کرد. همین امر برای تاییدشدن سریع اکانت شما کافی خواهد بود. متاسفانه امروزه برخی از برندها هنوز هم برای تاییدشدن اکانت شان از راهکارهای عجیب استفاده می کنند. شما باید به جای جست و جوی بی پایان در مسیر پیدا کردن راهکاری مناسب برای دریافت تیک آبی از همان ابتدا بر روی برندهای حرفه ای سرمایه گذاری نمایید. چنین امری شما را به سادگی هرچه تمام تر بدل به برندی معتبر در اینستاگرام خواهد کرد. 

امروزه پیدا کردن برندهای موفق و تاییدشده در اینستاگرام کار ساده ای نیست. با این حساب شما باید همیشه در مسیر موردنظر بهترین ایده ها را مورد استفاده قرار دهید، در غیر این صورت شاید مشکلات تان برای کسب تیک آبی دوچندان شود. جست و جویی ساده در اینستاگرام امکان مشاهده شمار بالایی از اکانت های رسمی را به شما می دهد. در این صورت شما به سادگی هرچه تمام تر فرصت الگوبرداری از اکانت های موردنظر و بهبود وضعیت کاری تان را خواهید داشت. 

فعالیت مداوم اکانت

چگونه در اینستاگرام تیک آبی تایید بگیریم؟

اینستاگرام علاقه ای به تایید و دادن تیک آبی به اکانت های غیرفعال ندارد. درست به همین خاطر گاهی اوقات برندهای واقعی نیز به دلیل اینکه فعالیت زیادی در اکانت شان ندارند، از دریافت تیک موردنظر باز می مانند. چنین امری به معنای تولید بیش از حد محتوا نیست. اینستاگرام همانطور که به بارگذاری اندک محتوا و به طور کلی فعالیت کم مشکل دارد، فعالیت بیش از اندازه را نیز نوعی آزار کاربران قلمداد می کند. به همین خاطر شما باید فعالیت مناسبی در شبکه های اجتماعی داشته باشید، در غیر این صورت اینستاگرام به هیچ وجه اکانت تان را تایید نمی کند. 

مطلب مرتبط: اقداماتی ساده برای افزایش فالوور در اینستاگرام

بدون تردید هر برندی برای فعالیت در اینستاگرام راهکارهای خاص خودش را دارد. شما نیز در این میان احتمالا تکنیک هایی برای برندتان پیدا کرده اید. اگر در این بین برخی از توصیه های ذیل را نیز در دستور کار قرار دهید، فرآیند دریافت تایید نهایی از اینستاگرام بسیار ساده می شود:

•    بارگذاری تصاویر حرفه ای و چشم نواز

•    استفاده از محتوای بخش آمار و گزارشات (Insight) برای تولید محتوا

•    تعامل بیشتر با مخاطب هدف

شما در صورتی که موارد بالا را نیز به کارتان در اینستاگرام اضافه کنید، دیگر مشکلی از نظر تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف و جلب نظر آنها با اکانتی تایید شده نخواهید داشت. این امر در مورد بسیاری از برندها مصداق داشته و میزان فعالیت آنها در شبکه های اجتماعی را به طور قابل ملاحظه ای بهبود می بخشد. 

اثبات اهمیت تان به اینستاگرام

آیا تا به حال سلبریتی یا برند مشهوری را دیده اید که برای دریافت تیک آبی مدت ها در صف انتظار باشد؟ شاید این امر در نگاه نخست نوعی برخورد تبعیض آمیز محسوب شود، اما واقعیت حکایت از فرآیند دیگری دارد. اینستاگرام در صورتی که صاحب یک اکانت (حقیقی یا حقوقی) را بشناسد، خیلی راحت آن را تایید می کند. مشکل اصلی در مورد افراد یا برندهای کمتر شناخته شده است. این امر نیازمند مطالعه اینستاگرام برای تایید نهایی شما خواهد بود. 

یکی از راهکارهای ساده برای تایید سریع تر اکانت اینستاگرام اثبات اهمیت برند برای این پلتفرم است. شما با چنین کاری خیلی راحت تاییدتان را از اینستاگرام دریافت کرده و دیگر مشکلی در این رابطه پیش روی تان نخواهد بود. بدون تردید هر برندی برای افزایش اهمیتش در بازار راهکار خاصی دارد. البته درباره اینستاگرام ماجرا اندکی متفاوت تر است. در این رابطه شما باید همیشه محتوای اصیل تولید نمایید. معنای این امر تلاش برای پرهیز از کپی برداری مستقیم از برندهای دیگر یا تولید محتوای آزاردهنده برای کاربران است.

یادتان باشد هر چقدر شهرت آنلاین برند شما بیشتر شود، مقاومت اینستاگرام برای ندادن تیک آبی کاهش پیدا خواهد کرد. این امر خیلی راحت اینستاگرام را نسبت به اعتبار و اهمیت تان در بازار مطمئن می کند. با این حساب دیگر دلیلی برای نگرانی نسبت به عدم دریافت تیک آبی نخواهد بود. 

پرهیز از خرید تیک آبی

امروزه برخی از موسسه های مدعی اعطای تیک آبی در صورت پرداخت هزینه از سوی کاربران هستند. این امر در ابتدا ایده ای جذاب برای برندها محسوب می شود، اما در عمل هیچ گاه واقعیت پیدا نخواهد کرد. اغلب اوقات ادعاهای مربوط به چنین امری تقلبی و غیرواقعی است. بنابراین شما باید خیلی راحت استفاده از چنین راهکارهایی را کنار بگذارید. گوگل در زمینه ارائه خدمات مربوط به تایید اکانت دارای استراتژی کاملا مشخصی است. بنابراین اگر شما به دنبال استفاده از راهکار دیگری در این میان هستید، باید در عملکردتان تجدیدنظر اساسی انجام دهید، در غیر این صورت هرگز فرصتی برای جلب نظر مخاطب هدف تان پیدا نمی کنید.

یکی دیگر از راهکارهایی که بسیاری از برندها برای دریافت سریع تر تیک آبی انجام می دهند، مربوط به اغراق در وضعیت برندشان با استفاده از اطلاعات غلط است. این امر شاید برای برخی از کارآفرینان جذابیت داشته باشد، اما خیلی سریع از سوی اینستاگرام با واکنش قاطعانه مواجه خواهد شد. گاهی اوقات حتی اکانت یک برند نیز به دلیل ارائه گزارش های نادرست به مدیران فنی اینستاگرام درباره کسب و کارشان حذف می گردد. بنابراین شما باید همیشه گزارش های دقیقی درباره برندتان به اینستاگرام بدهید. 

شما در اینستاگرام به طور کلی راهکارهای زیادی برای تایید اکانت تان ندارید. این امر شامل ثبت درخواست از طریق خود برنامه اینستاگرام یا در فیس بوک است. اگر هر مسیر دیگری پیش روی شما به منظور طی این فرآیند قرار گرفت، باید نسبت به واقعیتش شک کنید، در غیر این صورت شاید با مشکلات زیادی برای تایید برندتان رو به رو شوید.

اگر برند شما در اینستاگرام سابقه طولانی دارد یا اینکه فالوورهای تان زیاد است، نیاز به نگرانی بالا درباره دریافت تیک آبی نیست. چنین امری به شما مزیت قابل ملاحظه ای در مقایسه با دیگر برندها می دهد. بنابراین نیازی به طی مسیرهای دیگر با صرف هزینه بالا نخواهد بود. هرچه باشد در بازارهای کنونی بودجه تمام برندها با محدودیت رو به رو است. بنابراین جایی برای هزینه های اضافی و البته بی نتیجه باقی نخواهد ماند. 

حذف هرگونه لینک دیگر اکانت ها در بخش پروفایل

چگونه در اینستاگرام تیک آبی تایید بگیریم؟

اینستاگرام نسبت به تکمیل پروفایل از سوی برندها به منظور دریافت تیک آبی اصرار دارد. البته این امر به معنای درج هر اطلاعات یا محتوایی در این بخش نیست. اگر برند شما در بخش بارگذاری لینک نسبت به معرفی دیگر اکانت ها در اینستاگرام یا هر پلتفرم دیگری اقدام نماید، هرگز از سوی این پلتفرم تایید رسمی نخواهد شد. درست به همین خاطر شما باید همیشه لینک موردنظر را تغییر دهید، در غیر این صورت هرگز شانسی برای جلب نظر مخاطب هدف و تاثیرگذاری بر روی آنها نخواهید داشت. 

مطلب مرتبط: ترندهای احتمالی اینستاگرام در سال 2022

بارگذاری لینک مربوط به دیگر اکانت ها یا شبکه های اجتماعی همیشه در اینستاگرام با پیام اخطار همراه است. با این حال شما مشکلی برای بارگذاری لینک های عمومی مانند سایت یا وبلاگ ندارید. امروزه برخی از برندها به اشتباه از بارگذاری هر لینکی در پروفایل شان پرهیز می کنند. این امر خودش یکی از موانع اصلی در مسیر تایید نهایی اکانت شما محسوب می شود. بنابراین باید همیشه این نکته مهم را مدنظر قرار دهید، در غیر این صورت مسیر تایید نهایی اکانت تان به شدت دشوار می شود. 

بهبود وضعیت سئو

چگونه در اینستاگرام تیک آبی تایید بگیریم؟

اصول سئو فقط مربوط به گوگل نیست، بلکه در شبکه های اجتماعی نیز مصداق دارد. اگر شما در صنعت توریسم فعالیت دارید، در صورتی که کاربران عبارت موردنظر را در بخش جست و جوی اینستاگرام درج کنند باید جزو یکی از نتایج اولیه باشید، در غیر این صورت نه ترافیک بالایی روانه اکانت تان می شود، نه اینستاگرام عجله ای برای تایید رسمی تان خواهد داشت.

یکی از نشانه های اعتبار و عملکرد حرفه ای یک برند در حوزه بازاریابی و کسب و کار مربوط به استفاده از تکنیک های سئو معتبر است. با این حساب شما باید همیشه در زمینه تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان از این نکات بهره ببرید، در غیر این صورت هم کاربران و هم اینستاگرام توجهی به فعالیت تان نخواهند کرد. امروزه برخی از برندها برای جلب نظر اینستاگرام به طور مداوم از راهکارهای متنوع استفاده می کنند. صرف نظر از میزان تاثیرگذاری چنین راهکارهایی، دردسرهای اجرای شان هم بسیار زیاد است. بنابراین شما با تمرکز بر روی مدیریت سئو به راحتی از دردسرهای موردنظر فاصله می گیرید. 

شخصی سازی پست ها

شخصی سازی در طول سال های اخیر اهمیت بسیار زیادی برای کاربران پیدا کرده است بنابراین برندها مسیر دشواری برای جلب نظر مخاطب هدف پیش رو دارند. اگر شما دقیقا همان محتوای سایت تان را در اینستاگرام کپی کنید، بعید است حتی یک نفر هم به شما توجه نماید. در این صورت دریافت تیک آبی از سوی اینستاگرام نیز به طور کامل نامشخص خواهد بود. 

شخصی سازی محتوا برای بسیاری از برندها امری سخت و دشوار محسوب می شود. بنابراین شما باید در زمینه تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان از راهکارهای ساده شخصی سازی استفاده نمایید. این امر شامل مطالعه بازار، سلیقه کاربران و همچنین راهکارهای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف است. چنین امری برای شما مزایای بسیار زیادی به همراه خواهد داشت. یکی از راهکارهای ساده در این میان استفاده از گزارش های مختلف گوگل درباره وضعیت کاربران در دنیای آنلاین و همچنین توجه به گزارش های خود اینستاگرام درباره کاربران است. چنین توصیه های ساده ای به شما امکان تاثیرگذاری بهینه و جلب نظر مخاطب ها را می دهد. در کنار این امر تایید رسمی اکانت تان نیز در مدت زمان کوتاه تری طی می شود. 

مطلب مرتبط: جدیدترین آمارها درباره اینستاگرام

استخدام یک کارشناس حرفه ای

اجرای درست اصول تعامل با مخاطب هدف یا تولید محتوا به طور مداوم برای بسیاری از برندها امری غیرممکن به نظر می رسد. درست به همین خاطر اغلب آنها توانایی دریافت تیک آبی را ندارند. اگر در این میان شما همکاری با یک موسسه یا کارشناس حرفه ای را در دستور کارتان قرار دهید، فرآیند تعامل با مخاطب هدف برای تان بی نهایت ساده تر از هر زمان دیگری خواهد شد. با این حساب مشکلی برای تعامل بهینه با کاربران در مسیر بازاریابی برای تان نخواهد بود. 

اینستاگرام امروزه فضای بسیار مهمی برای بازاریابی و فروش محصولات شده است. همین امر برندها را نسبت به دریافت تیک آبی به منظور تعامل بهتر با کاربران سوق داده است. اگر شما هم نسبت به دریافت تیک موردنظر علاقه دارید، توصیه های مورد بحث در این مقاله کارتان را به شدت ساده تر از هر زمان دیگری خواهد ساخت. 

منبع : sproutsocial
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/hZiu0eSX
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه