برند فریتو لی به عنوان یکی از زیرشاخه های شرکت پپسی شباهت بسیار زیادی با شرکت مادرش در زمینه بازاریابی دارد. فریتو لی به طور مداوم در زمینه بازاریابی با استقبال مناسب کاربران مواجه شده است. تازه ترین اقدام برند فریتو لی رونمایی از گیفت شاپ آنلاین اش است. هدف از این اقدام فراهم سازی فرصتی مناسب برای مشتریان به منظور تهیه هدیه های جذاب است. شرایط کنونی دنیا و تاثیرات ناشی از ویروس کرونا خرید حضوری را بدل به گزینه ای پرخطر کرده است بنابراین عرصه خرده فروشی های آنلاین رونق بسیار زیادی را تجربه می کند. حضور فریتو لی در این میان علاقه مندان به اسنک های مختلف را به هیجان خواهد آورد.
بسیاری از مردم برای تعطیلات سال نو به دنبال هدیه های کوچک و جذاب هستند. فریتو لی در این رابطه بخش گسترده ای از محصولاتش را با حال و هوای کریسمس شخصی سازی کرده است. همچنین برخی از هدیه های جانبی نیز برای مشتریان در نظر گرفته است. با این حساب مشتریان فریتو لی در کریسمس امسال گزینه های بسیار زیادی برای خرید خواهند داشت. بسیاری از مشتریان در طور سال های اخیر به خرید بسته بندی های مختلف فریتو لی در طول کریسمس عادت کرده اند. این امر بسیاری از مشتریان را به مشاهده بسته بندی های جدید فریتو لی عادت داده بود بنابراین مشاهده محصولات شخصی سازی شده فریتو لی در سال جاری، با تمام مشکلاتش، دلگرمی مناسب برای مشتریان خواهد بود.
بسیاری از مردم در سراسر دنیا برای کریسمس شرایط ویژه ای را سپری می کنند. محدودیت های شدید مسافرتی و همچنین توصیه به ماندن در خانه به معنای لغو اغلب سفرهای مناسبتی است. این امر به صورت گسترده ای از سوی فریتو لی مدنظر قرار گرفته است. یکی از اقدامات جالب فریتو لی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری برای ارسال اسباب بازی های مختلف به خانواده های مختلف است. این اقدام هماهنگی قابل ملاحظه ای با هدف اصلی کمپین سال نوی این برند در راستای همدلی بیشتر میان مشتریان دارد.