استفاده از بازی های موبایلی در طول دوران شیوع کرونا و قرنطینه بسیاری از مردم در سراسر جهان رو به افزایش گذاشته است. بازی هایی نظیر Among Us با دامنه وسیعی از کاربران بدل به سرگرمی مشترک مردم در سراسر دنیا شده اند. بازاریاب های متخصص در زمینه پلتفرم های گوشی همراه بازه زمانی کنونی را بهترین فرصت برای برندها به منظور تاثیرگذاری بر روی کاربران ارزیابی کرده اند. دلیل این امر وقت گذرانی به مراتب بیشتر کاربران در گوشی های هوشمند است. استودیو بازی سازی Audio Mob به عنوان یکی از استودیوهای نام آشنا در زمینه طراحی و تولید بازی های موبایلی به تازگی خبر از ساخت بازی تازهای به نام Big Brother داده است. این بازی براساس الگوبرداری از برنامه ای خنده دار در سال 1999 طراحی شده است. یکی از گزینه های جالب در این میان همکاری استودیو Audio Mob با آمازون و مک دونالد برای نمایش تبلیغات چنین برندهایی است. بر این اساس کاربران به منظور کسب سکه یا امتیاز بیشتر امکان مشاهده تبلیغات برندها را خواهند داشت.
سیستم پرداخت جایزه بازی ها با کاربران در ازای مشاهده تبلیغات در طول چند سال اخیر توسعه بسیار زیادی یافته است. در این میان بازی Big Brother نوآوریهای بسیاری به همراه دارد. این امر شامل پخش محتوای تبلیغاتی برندها در قالبی تعاملی و جذاب تر برای مخاطب هدف است. کاربران به این ترتیب توجه بیشتری به تبلیغات برندها خواهند نمود.
استودیو Audio Mob در طول سال های اخیر در زمینه تولید بازی های موبایلی با کاربرد وسیع ارتباطات صوتی مهارت بالایی کسب کرده است. همین امر برای طراحی بازی های تازه توجه برندهای مختلف را جلب نموده است. در این میان آمازون و مک دونالد حتی پیش از رونمایی رسمی از بازی تازه این برند اقدام به همکاری تبلیغاتی با آن کرده اند.
مطلب مرتبط: افسانه های تبلیغات حوزه بازی های موبایلی
نسخه اولیه بازی Big Brother از مدتی پیش در دسترس کاربران قرار گرفته است. این بازی تجربه تعاملی و جذابی در اختیار کاربران قرار میدهد. دلیل اصلی رونمایی اولیه و زودتر از موعد نسخه بتا بازی فرصت مناسب برای تعامل با مخاطب هدف در دوره کرونا بود. بر این اساس تیم Audio Mob امیدواری بسیار زیادی برای دریافت بازخوردهای گسترده از سوی کاربران و بهبود شرایط بازاریابی برندش دارد.