برند آکورا در زمینه تولید خودروهای لوکس به عنوان زیرشاخه برند هوندا حضور پررنگی در بازارهای بین المللی دارد. این برند در تازه ترین کمپین بازاریابی اش برای رونمایی از سدان اسپرت تازه اش تحت عنوان TLX دست به استفاده از فناوری واقعیت افزوده زده است. نام کمپین تازه آکورا «این خودرو بسیار ساکت است» تعیین شده است. این امر با هدف بیان میزان سر و صدای پایین خودروی TLX تعیین گردیده است. نکته جالب در این میان عدم استفاده از صداگذاری در این ویدئو است بنابراین در عمل با یک ویدئوی بازاریابی ساکت است. کمپین تازه این برند در مسابقات NBA و لیگ بیسبال ایالات متحده به نمایش درخواهد آمد. نکته امیدوارکننده برای بازاریاب های آکورا امکان حضور برخی از تماشاگران به تعداد محدود در مسابقات فصل جدید لیگ NBA و بیسبال ایالات متحده است. این امر شور و شوق تازه ای به مسابقات موردنظر خواهد داد بنابراین میزان بازدید از تبلیغ این برند نیز افزایش خواهد یافت.
استفاده از فناوری واقعیت افزوده در تبلیغ تازه آکورا بسیار جذاب است. بر این اساس کاربران گوشی های هوشمند امکان تجربه راننده و حضور در داخل خودروی TLX را خواهند داشت. این امر نقش مهمی در زمینه جلب نظر مخاطب هدف به کمپین های این برند ایفا می کند. استفاده از فناوری واقعیت افزوده نقش مهمی در ایجاد تعامل در میان مخاطب هدف کمپین های بازاریابی دارد. برند آکورا در شرایط کنونی استفاده بسیار مناسبی از این فناوری کرده است.