پنجشنبه, ۲۴ آبان(۸) ۱۴۰۳ / Thu, 14 Nov(11) 2024 /
           
فرصت امروز
راهنمایی جامع برای بازاریاب ها

چطور ترندهای تیک تاک را پیدا کنیم؟

10 ماه پیش ( 1402/10/4 )

شبکه های اجتماعی در میان کاربران محبوبیت زیادی پیدا کرده است. به طوری که این روزها مردم دست کم در یک پلتفرم عضو هستند. در این میان آنچه بیشتر از همه برای کاربران جذابیت دارد، ترندهایی است که هرچند وقت یکبار در اینترنت گرد و خاک می کنند. احتمالا شما هم بارها و بارها محتواهای جذابی که دل هر کاربری را می برد، دیده اید، خب در این صورت خیلی خوب منظور ما را متوجه می شوید. نکته کلیدی در این میان نحوه طراحی چنین ترندهایی است. به زبان خودمانی، چه کسانی این ترندها را طراحی کرده و چطور می شود قبل از رقبا آنها را شناسایی کرد؟

وقتی صحبت از ترندها می شود، هیچ چیز به اندازه تیک تاک ذهن آدم را درگیر نمی کند. این روزها خیلی از بازاریاب ها برای اینکه نظر مخاطب را جلب کنند، به هر قیمتی در تیک تاک فعالیت دارند. ما در روزنامه فرصت امروز معتقدیم حضور در تیک تاک فقط در صورتی که شناخت درستی از ترندها داشته باشید، نتیجه بخش خواهد بود. درست به همین خاطر خیلی از کسب و کارها حتی رنگ موفقیت را نیز در تیک تاک نمی بینند. 

اگر بخواهیم جوابی کوتاه برای این سوال که «ترندهای تیک تاک را چه کسانی خلق می کنند؟» پیدا کنیم، باید یک راست برویم سراغ بحث شانس و احتمال! 

چطور ترندهای تیک تاک را پیدا کنیم؟

درست شنیدید، محتوایی که به طور ناگهانی ترند می شوند، اصلا مبتنی بر برنامه ریزی های عجیب نیستند. در عوض ماجرا به طور کامل درباره شانس و احتمال است. مثلا اینفلوئنسری را در نظر بگیرید که در کنار بقیه کاربران اقدام به ترکیب یک موسیقی متن با محتوایی متفاوت از دیگران می کند، اگر به اندازه کافی شانس بیاورد، کلی از کاربران عاشق کارش خواهند شد. آن وقت دیگر هیچ کس به گرد پای او نیز نخواهد رسید. البته در روی دیگر سکه ناکامی های پی در پی نیز نهفته است. 

مسئله ما در این مقاله کمک به شما برای خلق ترندهای تازه نیست. یک راهکار هوشمندانه در این میان تلاش برای استفاده از ترندهای موجود و تولید محتوا براساس آنهاست. البته برای تحقق این هدف شما باید قبل از رقبا ترندهای برتر را شناسایی کنید. وگرنه محتوای تان برای مخاطب حسابی تکراری می شود. آن وقت دیگر هیچ کس کارتان را تحویل نخواهد گرفت. 

مطلب مرتبط: ترندهای تولید محتوا در تیک تاک برای سال 2022

ما در این مقاله قصد داریم نگاهی به برخی از بهترین راهکارها به منظور شناسایی ترندهای برتر و تازه تیک تاک بیندازیم. اگر شما هم دوست دارید دستی به سر و گوش استراتژی بازاریابی تان، به ویژه برای مخاطب هدف جوان، بکشید، این مقاله مخصوص شماست. ما در ادامه بحثی درباره تاریخچه تیک تاک یا دلایل محبوبیت آن نداریم، در عوض یک راست سراغ راهکارهایی برای شناسایی بهتر ترندهای این پلتفرم می رویم.

چک کردن اینفلوئنسرهای محبوب: گزینه ای جذاب برای شروع

چک کردن اینفلوئنسرهای محبوب

معمولا در تیک تاک محتوای ترند از سوی اینفلوئنسرهای محبوب تولید می شود. بعد هم خیلی زود این ترند در میان تمام کاربران وایرال شده و همه از روی آن تقلید می کنند. قبول دارم تقلید از دیگران اصلا ایده خوبی نیست، اما درباره ترندهای تیک تاک ماجرا فرق دارد. اگر شما به موقع ترندهای تازه را شناسایی کنید، فرصت جلب نظر کاربران را خواهید داشت. 

در دنیایی که کلی ابزار دیجیتال همراه با هوش مصنوعی در اختیار بازاریاب ها قرار دارد، شاید صحبت از چک کردن اکانت اینفلوئنسرها به طور دستی خیلی عجیب یا حتی غیرقابل تصور باشد. خب ما در این بخش قصد داریم دقیقا همین ماموریت را به شما دهیم. کافی است فهرستی از اینفلوئنسرهای محبوب در تیک تاک پیدا کنید. بعد هم هرچند هفته یکبار اکانت شان را چک کرده و دنبال ترندهای تازه باشید. 

شاید فکر کنید جست وجو برای ترندهای تازه زمان زیادی از شما می گیرد. خب در این صورت باید با یک خبر خوب حسابی خوشحال تان کنیم. از آنجایی که اینفلوئنسرها دائما به دنبال تولید محتوای جذاب هستند، زود به زود ترندهای تازه خلق می کنند. البته باید حواس تان باشد فقط روی ترندهای موفق دست بگذارید. خب هرچه باشد، اینفلوئنسرها نیز گاهی ترندهای ناموفق طراحی می کنند. اگر شما بدون هیچ مطالعه یا مشاهده اوضاع سراغ اینفلوئنسرها بروید، شاید دو دستی فرصت را تقدیم دیگران کرده و فقط ترندهای ناموفق را دنبال کنید. 

مراجعه به بخش ویدئوهای ترند: کمک گرفتن از خودِ تیک تاک

مراجعه به بخش ویدئوهای ترند

تیک تاک برای اینکه همکاری بیشتری از سوی برندها جلب کند، خودش هم یک بخش کمکی راه انداخته است. شما با مراجعه به بخش ویدئوهای ترند در سایت تیک تاک فرصت استفاده از کمک های مختلفی را دارید. یکی از این کمک ها مربوط به ویدئوهای ترند است. این بخش ساختار بی نهایت ساده ای دارد. به این ترتیب که با توجه به حوزه کاری یا حتی موضوعات مورد علاقه تان برخی ویدئوهای جذاب را به شما توصیه می کند. 

یادتان باشد، هوش مصنوعی تیک تاک الزاما بهترین گزینه ها را تحویل شما نمی دهد. به طور کلی، هرچه توضیحات تان در زمینه کسب و کار دقیق تر باشد، هوش مصنوعی تیک تاک هم بهتر عمل خواهد کرد. 

اگر نظر ما را بخواهید، بد نیست قبل از اینکه باعجله ویدئویی را در تیک تاک ذخیره کرده و مطابق آن تولید محتوا کنید، کمی درباره میزان اثرگذاری اش بر روی مخاطب تان فکر کنید. یک ایده ساده در این میان چک کردن فضای عمومی تیک تاک و مشاهده میزان اثرگذاری ترند شماست. خب در این صورت اطلاعات فوق العاده کاربردی گیرتان می آید. پس منتظر چه هستید؟ همین حالا دست به کار شده و از این فرصت به خوبی سود ببرید. 

مرور هشتگ های محبوب: یک راست سر اصل مطلب!

مرور هشتگ های محبوب

به نظر شما هشتگ ها سرویسی کاملا به درد نخور در دنیای شبکه های اجتماعی هستند؟ خب در این صورت باید بگوییم سخت در اشتباهید؛ چراکه هشتگ ها ساختار کاربردی در پلتفرم ها دارند. معمولا تولیدکنندگان محتوا از هشتگ ها استفاده می کنند. این امر دسترسی کاربران به محتوا را بی نهایت ساده تر می سازد. به علاوه، الگوریتم پلتفرم ها نیز با هشتگ ها میانه خوبی دارند. 

اگر دنبال ایده های مناسب در زمینه محتوای ترند هستید، بد نیست سری به هشتگ ها بزنید. این روزها کلی ابزار کمکی برای تحلیل هشتگ ها در شبکه های اجتماعی وجود دارد. نکته کلیدی در این میان امکان استفاده از سرویس خودِ تیک تاک است. درست شنیدید، اینجا هم این پلتفرم چینی به کمک بازاریاب ها آمده است. 

ماجرا از این قرار است که سایت تیک تاک به طور منظم وضعیت هشتگ ها را بررسی کرده و آپدیت می کند. بنابراین اگر کمی سختکوش باشید، خیلی زود ترندهای جذاب را پیدا خواهید کرد. از آنجا به بعد هم کافی است کمی کارتان را جدی گرفته و محتوای جذاب براساس ترندها تولید کنید. 

یادتان باشد، ترندها ماهیت پایداری ندارند. اشتباهی که خیلی از بازاریاب ها به سادگی مرتکب می شوند، تلاش برای جست وجوی پایداری در دنیای هشتگ هاست. خب این نکته اصلا جای بحث ندارد؛ چراکه بی برو برگشت شما را به شکست هدایت خواهد کرد. یک ایده هوشمندانه در این میان یافتن هشتگ های درست در زمیان مناسب است. اینطوری شما فرصت کافی برای اثرگذاری بر روی مخاطب را خواهید داشت. 

مطلب مرتبط: چطور در تیک تاک وایرال شویم؟

ما در روزنامه فرصت امروز معتقدیم عمر مفید هر ترند در تیک تاک تقریبا دو هفته است. پس اگر شما دائما آخر از همه ترندها را کشف کنید، کلاه تان پس معرکه خواهد بود. بد نیست از این به بعد نیم نگاهی به سرویس هشتگ های تیک تاک داشته باشید. اینطوری دست کم کلی ایده جالب برای تولید محتوا گیرتان می آید. 

مرور آهنگ های محبوب: ساختار متمایز تیک تاک!

مرور آهنگ های محبوب

تیک تاک تفاوت عمده ای با دیگر شبکه های اجتماعی دارد. اگر دقت کرده باشید، در این فضا آهنگ ها نقش ویژه ای ایفا می کنند. به طوری که هیچ ترندی در این فضا بدون آهنگ های محبوب شکل نمی گیرد. این در حالی است که بسیاری از کسب و کارها اهمیت موسیقی در تیک تاک را درک نمی کنند. به همین خاطر ما در روزنامه فرصت امروز معتقدیم برای موفقیت بازاریابی در تیک تاک باید همیشه نیم نگاهی به موزیک های محبوب داشته باشید. 

یک محتوای ایده آل در تیک تاک ترکیبی از ویدئو و موسیقی است. بنابراین دست کم گرفتن هر کدام از آنها شما را با مشکلات اساسی رو به رو خواهد کرد. نکته کلیدی برای موفقیت در دنیای کسب و کار فهم تمایز میان تیک تاک به دیگر شبکه های اجتماعی است، در غیر این صورت حتی شناسایی به موقع ترندها نیز کمکی به کسب و کارتان نخواهد کرد. 

مرور آهنگ های محبوب تیک تاک کاری نیست که به این سادگی صورت گیرد. توصیه ما در این بخش استفاده از گزارش های منظمی است که در اینترنت به چشم می خورد. به علاوه، شما با مرور صفحات اینفلوئنسرها به خوبی موزیک های برتر را شناسایی خواهید کرد. ملاک اصلی در این میان آن دسته از موزیک هایی است که دائما مورد استفاده کاربران قرار می گیرد. اینطوری شما خروجی بسیار بهتری خواهید داشت. 

گاهی اوقات یک محتوا فقط به خاطر موسیقی پس زمینه ای که دارد، توجه بسیاری از کاربران را جلب می کند. این امر به مثابه جرقه اولیه برای تعامل میان شما و مخاطب روی می دهد. به همین خاطر بد نیست همیشه از موسیقی های درست و جذاب استفاده کنید. هر جا هم فکر کردید موزیک خوبی پیدا نمی کنید، کافی است کمی وضعیت رقبا را زیر ذره بین ببرید. آن وقت کلی موسیقی تازه و دست اول جلوی راه تان قرار می گیرد. ماجرا حسابی جالب شد، نه؟

بسیاری از بازاریاب ها به طور سنتی دست به تولید محتوا در تیک تاک می زنند. به همین خاطر همیشه کارشان با مشکلات اساسی در این راستا رو به رو می شود. اگر شما دوست دارید وضعیت تان کمی تغییر کند، باید تفاوت های میان تیک تاک و بقیه پلتفرم ها را درک کنید. 

ارزیابی تبلیغات تیک تاک: میانبری سریع

ارزیابی تبلیغات تیک تاک

تیک تاک درآمد بسیار خوبی از طریق نمایش تبلیغات دارد. از آنجایی که هیچ کسب و کاری دوست ندارد تبلیغ بی نتیجه به تیک تاک دهد، در این بخش تیک تاک به معنای واقعی کلمه سنگ تمام گذاشته است. ماجرا از این قرار است که تیک تاک به بازاریاب ها توصیه هایی برای استفاده از ترندها می کند. البته شما به عنوان کسی که قصد تولید محتوای ارگانیک دارد، الزاما از این گزینه بهره مند نیستید. بنابراین باید از میانبری برای جلب نظر مخاطب به طور صحیح سود ببرید. 

میانبر طلایی ما در این بخش ارزیابی تبلیغاتی است که هرچند وقت یکبار در تیک تاک پخش می شود. ساختار این تبلیغات چگونه است؟ اگر دقت کنید، احتمالا در هر بازه زمانی عناصر مشترکی میان تبلیغات تیک تاکی پیدا می کنید. این عنصرهای مشترک دقیقا همان ترندهایی هستند که به شما برای اثرگذاری بر روی مخاطب کمک می کند. پس به جای اینکه وقت تان را الکی تلف کنید، یک راست سراغ این ترندها بروید. 

یادتان باشد، در نهایت محتوای شما باید موردپسند مخاطب هدف قرار گیرد. پس اگر فکر کرده اید بدون اثرگذاری بر روی مخاطب شانسی برای تولید محتوا جذاب دارید، سخت در اشتباهید. نکته کلیدی در این میان استفاده از نظرات مخاطب در هر مرحله از کار است. قبول دارم این امر به اندازه کافی سخت به نظر می رسد. پس نباید خودتان کار را سخت تر کنید. در عوض همیشه ارتباط مناسبی با مخاطب تان داشته باشید و از آن برای بهبود وضعیت خود سود ببرید. این امر به مرور زمان اوضاع تان در دنیای بازاریابی را بهتر خواهد کرد. 

مطلب مرتبط: راز موفقیت بهترین تیک تاکرها

طراحی استراتژی: به وقت کار منظم

طراحی استراتژی

اگر بخواهید دل تان را به ترندهای مختلف خوش کنید، احتمالا خیلی زود در فضای آن گم می شوید. هنر شما در استفاده درست از ترندها در راستای توسعه استراتژی تان است. ماجرا جالب شد، نه؟

وقتی یک تیم فوتبال راهی زمینه مسابقه می شود، کادر فنی استراتژی های اصلی را به طور روشن برای آن مشخص کرده است. انتظار اصلی در این میان اجرای استراتژی اصلی تیم است. اگر بازیکنان در این زمینه خوب عمل نکنند، شکست دور از انتظار نخواهد بود. حالا در این میان وظیفه شما به عنوان تیم بازاریابی طراحی یک استراتژی کلیدی است. این استراتژی در حوزه بازاریابی به شما معیارهایی برای انتخاب از میان ترندها می دهد. 

این روزها آنقدر ترند در دنیای بازاریابی وجود دارد که کاربران به راحتی در دنیای آن گم می شوند. این نکته درباره بازاریاب ها نیز مصداق دارد. درست به همین خاطر شما باید همیشه دنبال استفاده از بهترین استراتژی ها باشید. این استراتژی ها به مثابه چراغ راهنما در مسیر عمل می کند. پس منتظر چه هستید؟ همین امروز دست به کار شده و یک استراتژی درست و حسابی برای خودتان طراحی کنید. 

انتخاب کلیدواژه: جست وجوی هدفمند

انتخاب کلیدواژه

اگر یادتان باشد، در بخش قبل درباره گستردگی ترندها حرف زدیم. برندی را در نظر بگیرید که در حوزه لوازم بهداشتی فعالیت دارد و از ترندی که مربوط به صنعت خودروسازی است، استفاده می کند. بی شک محتوای این برند جذابیت زیادی برای مخاطبش نخواهد داشت. اگر شما هم چنین تجربه منفی را پشت سر گذاشته اید، فرشته نجات تان فقط و فقط کلیدواژه ها هستند. وقتی شما بر اساس کلیدواژه ها شروع به جست وجو  در میان ترندها می کنید، مسیرتان بی نهایت روشن تر خواهد بود. این امر به شما کمک می کند تا کارتان را به راحتی جلو برده و به فکر هیچ مشکل دیگری هم نباشید. 

یادتان باشد، انتخاب کلیدواژه ها امری دلبخواهانه نیست. در عوض شما باید کلیدواژه هایی که ارتباط معناداری با حوزه کاری تان دارد، مد نظر قرار دهید. مثلا برندی مثل نایک باید سراغ کلیدواژه هایی مثل «ورزش»، «لیگ قهرمانان» یا «کریستیانو رونالدو» بروید. این امر به تیم بازاریابی نایک کمک می کند تا محتوایی مناسب برای مخاطب آماده سازد. 

بسیاری از کسب و کارها در طولانی مدت به دنبال اثرگذاری بر روی مخاطب هدف هستند. اگر شما کلیدواژه ها را به طور منظم دنبال کنید، خیلی زود افق بلندمدتی برای استراتژی بازاریابی تان پیدا خواهد شد. آن وقت دیگر هیچ ترندی از زیر دست تان در نرفته و تمام کمپین های شما پرطرفدار خواهد شد. 

اشتباه اصلی بازاریاب ها وقتی روی می دهد که دنبال راه های ساده می روند. خب اگر قرار بود تولید محتوای وایرال اینقدر ساده باشد، خب همه بازاریاب ها به موفقیت های بزرگ دست پیدا می کردند. نکته کلیدی در این میان تلاش کسب و کارها برای شنا برخلاف جهت رودخانه است. همین نکات کلیدی است که تفاوت میان برندهای برنده و بازنده در بازار را روشن می سازد. 

مطلب مرتبط: مهمترین هدف تیک تاک در سال 2023

نگاهی به محصولات پرفروش تیک تاک: حساب و کتاب و دیگر هیچ!

نگاهی به محصولات پرفروش تیک تاک

تیک تاک به خاطر محصولاتی که برندها فرصت فروشش را دارند، شهرت زیادی پیدا کرده است. بسیاری از کسب و کارها برای اینکه فروش شان را بیشتر کنند، دست به بازاریاب می زنند. به همین خاطر تیک تاک همیشه گزینه ای جذاب برای برندها محسوب می گردد. در این میان اگر شما محصولات خوبی برای فروش در تیک تاک داشته باشید، ساختار ویدئوی تان خیلی زود بدل به نوعی ترند می شود. 

فکر می کنم وظیفه شما در این بخش کاملا روشن باشد. به زبان خودمانی، شما باید دنبال تولید محتوا براساس ساختار ویدئوهای مربوط به محصولات پرفروش باشد. اینطوری محتوای تان برای مخاطب بی نهایت آشنا به نظر می رسد. به طوری که بعد از مدت کوتاهی کلی از کاربران طرفدار برند و محصولات تان خواهند شد. 

قبول دارم فرآیند بالا برای تبدیل شدن برند به گزینه ای محبوب خیلی ساده به نظر می رسد، اما گاهی اوقات دنیای کسب و کار به همین سادگی است. اگر شما در این میان همه کارها را سخت بگیرید، هیچ وقت به موفقیت های بزرگ نمی رسید. پس بهتر است کمی ماجرا را ساده تر دنبال کرده و از مسیر هم لذت ببرید. 

اگر شما قصد فروش محصولات تان در تیک تاک را دارید، یک ایده خوب برای یافتن ترندها، ترکیب کردن ترندهای فعلی است. اینطوری شما ترندی ترکیبی دارید که دامنه وسیع تری از کاربران را به خود جلب می کند. ماجرا حسابی جالب شد، نه؟

مرور محتوای پیشنهادی اکانت: ساده ترین راه حل

مرور محتوای پیشنهادی اکانت

تیک تاک در صفحه اصلی دو دسته بندی برای محتوا دارد. اول از همه شما امکان مشاهده ویدئوی مربوط به اکانت هایی که فالو می کنید، دارید. دسته دیگر ویدئوهایی است که هوش مصنوعی تیک تاک با توجه به سلیقه تان پیشنهاد می دهد. اگر نظر ما را بخواهید، دنبال کردن صفحه محتوای پیشنهادی ایده خوبی خواهد بود. اینطوری شما با کلی ویدئوی تازه و احتمالا ترندهایی دست اول رو به رو خواهید شد. 

یادتان باشد، هوش مصنوعی ابزاری برای کمک به کسب و کارهاست. اگر دوست دارید موفقیتی در این زمینه کسب کنید، بد نیست کمی کارتان را جدی تر دنبال نمایید. این امر به شما کمک می کند تا بدون اینکه در بازار با صرف وقت زیاد دست به یافتن ترندها بزنید، با کمک هوش مصنوعی کار را ساده تر نمایید. متاسفانه هنوز هم خیلی از بازاریاب ها طرفدار شیوه های سنتی هستند. به همین خاطر بد نیست شما از فرصت نهایت استفاده را کرده و به فکر توسعه کسب و کار خودتان باشید. اینطوری خیلی زود رقبا را یکی پس از دیگری پشت سر خواهید گذاشت. 

نگاهی به یوتیوب: مرجعی بیرونی برای ترندهای تیک تاک

نگاهی به یوتیوب، مرجعی بیرونی برای ترندهای تیک تاک

چه کسی گفته همیشه باید ترندهای تیک تاک را در داخل همین پلتفرم پیدا کرد؟ از زمانی که تیک تاک مورد استقبال شدید کاربران قرار گرفت، بسیاری از پلتفرم های دیگر نیز به دنبال تقلید از آن رفتند. مثلا یوتیوب سرویس شورتز (Shorts) را رونمایی کرد. این سرویس در واقع بازسازی ساختار کلی ویدئوهای تیک تاک است. جالب اینکه کاربران یوتیوب خیلی زود به این سرویس واکنش مثبت نشان دادند. به همین خاطر ما در روزنامه فرصت امروز معتقدیم کسب و کارها برای اثرگذاری بر روی مخاطب هدف امکان استفاده از یوتیوب برای یافتن ترندها را دارند. 

یادتان باشد، همیشه تفاوت کوچکی میان کاربران یوتیوب و تیک تاک وجود دارد. پس قبل از اینکه ترندی را باعجله استفاده کنید، بد نیست قبل از هر کاری آن را ارزیابی کنید. به نظرتان این ترند در تیک تاک نیز جواب می دهد؟ قبل از جواب دادن سریع به این سوال کمی به فکر همکاران تان باشید. خب در یک بحث گروهی معمولا نتایج بهترین بیرون می آید، مگر نه؟

ما در روزنامه فرصت امروز معتقدیم یوتیوب در خیلی جاها حتی از خود تیک تاک هم بهتر عمل کرده است. بنابراین اگر دنبال توسعه چشم انداز بازاریابی تان هستید، بد نیست در کنار تیک تاک به سراغ یوتیوب نیز بروید؛ چراکه فرآیند یافتن ترندها در هر دو تقریبا یکسان است (البته منظورمان یوتیوب شورتز است، نه ساختار کلی یوتیوب!).

مطلب مرتبط: بازاریابی در تیک تاک به سبک برندهای بزرگ دنیا

سخن پایانی

 آشنایی با فرآیند یافتن سریع ترندهای تیک تاک

بازاریاب ها برای فعالیت درست و نتیجه بخش در تیک تاک نیاز به یافتن ترندهای تازه دارند. متاسفانه خیلی وقت ها بازاریاب ها دیر یک ترند محبوب را شناسایی می کنند. آن وقت دیگر کار از کار گذشته و کسی جواب سلام آنها را هم نخواهد داد. ما در این مقاله سعی کردیم برخی از نکات مهم برای یافتن سریع و به موقع ترندها را مرور کنیم. 

شما الان تمام اطلاعات لازم برای جست وجوی ترندهای تیک تاک به دو شیوه سنتی و دیجیتال را دارید. از اینجا به بعد همه چیز به سعی و تلاش خودتان بستگی خواهد داشت. پس همین حالا دست به کار شده و کارتان را شروع کنید. 

من و همکارانم در روزنامه فرصت امروز امیدواریم نکات مورد بحث در این مقاله کمکی هرچند کوچک به شما برای آشنایی با فرآیند یافتن سریع ترندهای تیک تاک کرده باشد. مثل همیشه اگر سوالی داشتید، کارشناس های ما آماده کمک به شما هستند. پس تعارف را کنار گذاشته و با ما در ارتباط باشید.

منابع:

https://www.wordstream.com

https://keyhole.co

برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/2vsm8EAR
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتاتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایر
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه