یکشنبه, ۱۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 30 Jun(6) 2024 /
           
فرصت امروز

از دیجی شهر، آیفون قسطی بخر

1 ماه پیش ( 1403/2/31 )
 

از دیجی شهر، آیفون قسطی بخر

خرید گوشی به صورت قسطی از دیجی شهر می تواند برای بسیاری از افراد مزایای زیادی داشته باشد. این روش خرید به شما این امکان را می دهد تا بدون نیاز به پرداخت یک باره مبلغ کل گوشی، از آن استفاده کنید و هزینه را به صورت ماهیانه و در مدت زمان مناسب بپردازید. با توجه به امکانات و خدمات پس از فروش دیجی شهر، خرید گوشی به صورت قسطی از این سایت بهترین اقدام است. در ادامه با فرایند خرید قسطی گوشی از دیجی شهر آشنا می شوید.

خرید اقساطی گوشی از دیجی شهر چگونه است؟

۱.برای درخواست وام خرید گوشی، ابتدا به وب سایت دیجی شهر وارد شده و روی گزینه «درخواست وام» کلیک کنید تا به پنل کاربری راه یابید.

۲.در مرحله بعد، اطلاعات اولیه مانند نام و کد ملی و … را وارد کنید.

۳.سپس در پنل دیجی شهر اقدام به اعتبارسنجی خود کنید تا رتبه اعتباری تان مشخص شود.

۴.با توجه به رتبه اعتباری خود باید سقف وام و مدت زمان بازپرداخت را مشخص کنید.

۵.در ادامه مدارک هویتی، سکونتی و شغلی خود را بارگذاری کنید.

۶.بعد از بارگذاری مدارک مورد نیاز، شعبه مراجعه حضوری را انتخاب کنید.

۷.مدارک و اطلاعات بررسی می شوند و در صورت تایید، پشتیبانی دیجی شهر با شما تماس می گیرند.

۸.بعد از تایید بانک، کیف پول شما در فروشگاه دیجی شهر شارژ می شود و می توانید کالای مورد نظر خود را به صورت اقساطی خریداری کنید.

چرا باید برای خرید قسطی آیفون از دیجی شهر وام بگیریم؟

با توجه به مزایای زیاد دیجی شهر، پیشنهاد می کنیم برای خرید آیفون به صورت قسطی اقدام کنید. از جمله مزایای خرید قسطی از دیجی شهر عبارتند:

  • وام بدون پیش پرداخت: برای دریافت هر میزان وام از دیجی شهر، به سرمایه اولیه نیازی نیست.
  • بیشترین سقف دریافت وام کالا: دیجی شهر بالاترین سقف وام تا ۲۰۰میلیون تومان ارائه می دهد که به شما کمک می کند تا توان خرید خود را افزایش دهید.
  • وام با بازپرداخت ۶۰ماهه: با این قابلیت شما اقساط خود را در بازه زمانی ۶ تا ۶۰ماه پرداخت می کنید.
  • وام بدون ضامن: دیگر چالش های مرتبط با داشتن ضامن را برای خرید قسطی ندارید. در صورتی که رتبه اعتباری A داشته باشید، می توانید تا سقف ۱۲۰میلیون بدون ضامن وام دریافت کنید.
  • اعتبارسنجی بانکی رایگان: در اعتبارسنجی بانکی می توان مشخص کرد که متقاضی تا چه میزان امکان دریافت وام را دارد. این فرایند به صورت رایگان در دیجی شهر انجام می شود.
  • خرید قسطی با چک: در دیجی شهر شما بدون ضامن و با یک برگ چک شخصی هم می توانید وام خرید قسطی آیفون خود را دریافت کنید.

مبلغ وام خرید قسطی گوشی آیفون چقدر است؟

دیجی شهر ارائه دهنده بیشترین سقف اعتبار در بین پلتفرم های آنلاین ایرانی است. متقاضیانی که رتبه اعتباری A دارند، می توانند به صورت آنلاین و بدون نیاز به ضامن، با یک برگ چک تا ۱۲۰میلیون و با دو برگ چک (شخصی + ضامن) تا ۲۰۰میلیون تومان وام خرید قسطی گوشی دریافت کنند.

مبلغ بازپرداخت وام خرید قسطی گوشی آیفون چقدر است؟

یکی از مزایای دریافت وام از دیجی شهر، مدت بازپرداخت طولانی آن است که تا ۶۰ ماه می تواند باشد. این مدت زمان بازپرداخت قابل تغییر بوده و شما می توانید مهلت بازپرداخت اقساط وام را مشخص کنید. اما مزیت اصلی این مدت بازپرداخت طولانی، در طول زمان و با افزایش تورم، کمتر شدن میزان پرداختی های شما نسبت به درآمدتان است.

در دیجی شهر، همچنین امکان دریافت وام با یک برگ چک بدون ضامن وجود دارد. با ارائه چک ضمانت وام، می توانید انواع کالاها از جمله گوشی، موتور سیکلت، لوازم منزل، تجهیزات ایمنی را تهیه کنید. دریافت وام با چک از دیجی شهر، کمترین میزان کارمزد و بیشترین سقف اعتبار را دارد و گزینه مناسبی برای شماست.

شرایط دریافت وام از دیجی شهر گونه است؟

بانک شهر اعلام کرده که دریافت وام از این بانک برای همه افراد امکان پذیر است. خریداران حقیقی می توانند با رعایت برخی شرایط، از وام بانک شهر استفاده کنند. این خریداران شامل افرادی می شوند که به یکی از گروه های زیر تعلق دارند: مشاغل آزاد، کاسبان دارای جواز کسب، کارمندان دولتی، کارمندان بخش خصوصی با کارفرمای حقوقی و کارمندان بخش خصوصی با کارفرمای حقیقی. هر یک از این دسته بندی ها نیازمند ارائه مدارک متفاوتی به بانک شهر هستند.

وام خرید قسطی آیفون از دیجی شهر

جمع بندی

خرید گوشی هوشمند امروزه به یک نیاز اساسی تبدیل شده است؛ آن هم به دلیل اهمیت بیشتر ارتباطات اجتماعی، کاربردهای متنوع نرم افزارها و خدمات آنلاین، دسترسی به اطلاعات و اخبار فوری، عکس های باکیفیت بالا، ویدئوها و موسیقی.

گوشی هوشمند به کاربران این امکان را می دهد تا در هر زمان و مکانی به اطلاعات مورد نیاز دسترسی داشته باشند و از امکانات متنوع آن برای ارتباط با دیگران و کارهای روزمره استفاده کنند. به علاوه، با پیشرفت تکنولوژی، گوشی های هوشمند به منبع درآمد درصد زیادی از افراد تبدیل شده. شاید به همین دلیل، دریافت وام خرید گوشی بسیار محبوب شده است. ما در این مقاله دیجی شهر را به عنوان یکی از پلتفرم های ارائه دهنده وام آنلاین خرید گوشی معرفی کردیم.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ONWiwa4q
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه