یکشنبه, ۱۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 30 Jun(6) 2024 /
           
فرصت امروز

تتر و بیت کوین از معروف ترین رمزارزهای حال حاضر بازار ارزهای دیجیتال هستند. از این رو خرید و فروش این ارزهای دیجیتال از اولین دغدغه های هر سرمایه گذار در این بازار است. در طی سال های اخیر صرافی ها و پلتفرم های متعددی راه اندازی شدند که با ارائه امکانات مختلف توانستند به خوبی شرایطی را برای تجارت این ارزها فراهم کنند.

در این بین چندین پلتفرم و صرافی ایرانی به تجارت در این بازار پرداختند. ما نیز در این محتوا به نحوه خرید تتر و بیت کوین از صرافی ایرانی خواهیم پرداخت. پس برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای محتوا همراه ما باشید.

نحوه خرید تتر و بیت کوین از صرافی ایرانی

معرفی ارز دیجیتال تتر و بیت کوین

قبل از خرید تتر و بیت کوین از صرافی ایرانی بهتر است کمی اطلاعات راجع به این دو ارز دیجیتال معروف داشته باشیم. داشتن اطلاعات در این زمینه می تواند برای خرید این ارزها به شما کمک بسزایی کند. در ادامه بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت.

تتر چیست؟

ارز دیجیتال تتر را به عنوان استیبل کوین دلار می شناسند. این امر بدین معناست که ارزش این ارز دیجیتال با ارزش دلار آمریکا برابری می کند. از این رو بیشتر سرمایه گذاران خرید تتر را به عنوان دارای امن و با نوسان کم انتخاب می کنند تا ارزش سرمایه خود را در بازار پر نوسان ارزهای دیجیتال حفظ کنند. توجه داشته باشید یکی از عمده تفاوت های دلار آمریکا با تتر در غیرمتمرکز بودن ارز دیجیتال تتر است.

بیت کوین چیست؟

کمتر کسی است که امروزه نام بیت کوین را نشنیده باشد. این ارز دیجیتال به عنوان اولین رمزارز توسط فردی با نام مستعار ساتوشی ناکاموتو معرفی شد. رفته رفته با افزایش معاملات این ارز دیجیتال و ورود نقدینگی به بازار بیت کوین قیمت آن افزایش پیدا کرد و به عنوان رمزارز پیشگام یا پدر ارزهای دیجیتال نام خود را به ثبت رساند.

همچنین استفاده از فناوری بلاک چین باعث شد که بیت کوین بتواند روش نوینی برای سیستم های مالی معرفی کند. امروزه ارز دیجیتال بیت کوین را مانند پایه ای اصلی برای بازار ارزهای دیجیتال به حساب می آید.

خرید تتر و بیت کوین از صرافی

خرید تتر و بیت کوین از صرافی اکسیر

بعد از اینکه بازار ارزهای دیجیتال رونق مناسبی پیدا کرد، صرافی ها و پلفترم های مختلفی پدیدار شدند که با استفاده از آن ها می توانستید به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازید. در ابتدا بسیاری از این صرافی ها خارجی بودند، اما از سال 1396 به بعد شاهد راه اندازی صرافی های ایرانی نیز در این زمینه بودیم.

در حال حاضر شما می توانید خرید بیت کوین و تتر را از صرافی ایرانی و خارجی انجام دهید. تمامی این صرافی هر روزه به دنبال شرایط بهتر مانند کارمزد کمتر یا سرعت تراکنش بالاتر برای پیشی گرفتن از یکدیگر در ارائه خدمات هستند.

صرافی ایرانی یا صرافی خارجی

خرید تتر و بیت کوین از صرافی ایرانی یا خارجی یکی از دوراهی هایی است که بسیاری از سرمایه گذاران را به فکر فرو می برد. اوایل معرفی صرافی های ایرانی به علت شرایط بهتری و تجربه بالاتر صرافی های خارجی در زمینه تجارت ارزهای دیجیتال بیشتر افراد تجارت خود را در صرافی های خارجی انجام می دادند.

این امر به مرور زمان با پیشرفت صرافی های ایرانی کمرنگ شد و بیشتر کاربران برای خرید تتر و بیت کوین از صرافی ایرانی اقدام کردند.

مقایسه خرید تتر و بیت کوین از صرافی ایرانی و خارجی

یکی از مهم ترین عواملی که باعث می شود کاربران برای خرید تتر و بیت کوین از صرافی ایرانی استفاده کنند، وجود فیلترینگ و تحریم های موجود است. در اوایل دوران فیلترینگ و اعمال تحریم ها بسیاری از کاربران با استفاده از فیلترشکن برای کار با صرافی های خارجی تلاش می کردند. این امر باعث شد تا بسیاری از سرمایه آن ها بلوکه شود.

صرافی های ایرانی توانستند با مجوزهای لازم فضای امن و بدون فیلتر و تحریم برای سرمایه گذاری ایجاد کنند. همچنین اگر شما تصمیم به استفاده از صرافی های خارجی داشته باشید، در صورت بروز مشکل باید با زبان انگلیسی با پشتیبانی آن ها ارتباط برقرار کنید.

این امر می تواند خودش به عنوان مشکلی جدید تلقی شود. در صرافی های ایرانی اینگونه نیست. پشتیبانان صرافی های ایرانی مانند صرافی اکسیر همیشه پاسخگو کاربران هستند و شما می توانید به زبان فارسی و بدون هیچ گونه مشکلی با آن ها مشکلات خود را در میان بگذارید.

همچنین زبان فارسی می تواند سهولت در کار کردن با پلفترم های ایرانی را بسیار بالا ببرد. از طرفی واریز برداشت ریالی نیز یکی دیگر از نقاط قوت این صرافی ها محسوب می شود. یکی از بزرگترین مشکلات در کار کردن با صرافی های خارجی واریز و برداشت و کارمزدهای آن ها بود که در صرافی های ایرانی با درگاه های ریالی این مشکل به طور کامل برطرف شده است. توجه داشته باشید که در مقابل صرافی های خارجی نیز امکانات بیشتری در اختیار کاربران خود قرار می دهند که انتظار می رود صرافی های ایرانی نیز در آینده ای نه چندان دور به این سطح از ارائه خدمات برسند.

خرید تتر و بیت کوین از صرافی ایرانی چگونه است؟

بیشتر صرافی ها چه داخلی و چه خارجی مراحل یکسانی برای خرید ارزهای دیجیتال دارند. برای خرید تتر و بیت کوین از صرافی ایرانی نیز باید همین مراحل را دنبال کنید. برای مثال برای خریداری تتر و بیت کوین از صرافی اکسیر ابتدا باید حسابی در این صرافی داشته باشید. لازم به ذکر است که اگر در این صرافی حساب ندارید، می توانید به راحتی حساب باز کنید. سپس بعد از باز کردن حساب آن را شارژ کرده و به خرید تتر و بیت کوین بپردازید.

خرید ارز دیجیتال از صرافی ایرانی اکسیر

اگر تصمیم به تجارت در بازار ارزهای دیجیتال با پلفترم های ایرانی دارید، باید بهترین صرافی را انتخاب کنید. خرید تتر و بیت کوین از صرافی ایرانی که امکانات بیشتر، امنیت بالاتر و کارمزد پایین تر دارد، به نفع سرمایه گذاری شما خواهد بود. در ادامه به نکاتی اشاره خواهیم کرد تا بر اساس آن بتوانید بهترین صرافی ایرانی در ارزهای دیجیتال را شناسایی کنید.

  • امنیتاستفاده از کیف پول های سرد برای نگهداری دارای سرمایه گذاران، احراز هویت و قفل دو مرحله ای همگی از روش های هستند که می توانند امنیت صرافی را افزایش دهند. همچنین شما می توانید امنیت صرافی را از سابقه کاری آن بسنجید.
  • کارمزدبدیهی است که هر چقدر کارمزد دریافتی برای خرید تتر و بیت کوین از صرافی ایرانی پایین تر باشد، آن صرافی برای خرید ارز دیجیتال و سرمایه گذاری بهتر است.
  • حجم معاملاتصرافی که حجم معاملات بالاتری داشته باشد، میزان نقد شوندگی سرمایه در آن بالاتر است. این امر نکته ای مثبت برای صرافی های ارز دیجیتال به حساب می آید.
  • رابط کاربریاین پارامتر بیشتر با سلیقه فردی سنجیده می شود، اما به صورت کلی اگر با رابط کاربری و امکانات پلتفرم صرافی بیشتر ارتباط برقرار کنید، کار کردن و سرمایه گذاری در آن صرافی برای شما بهتر خواهد بود.
  • پشتیبانییکی از مهم ترین پارامترها برای تشخیص بهترین صرافی برای تجارت پشتیبانی مناسب است. برای مثال تصور کنید که خرید تتر و بیت کوین از صرافی ایرانی انجام داده باشید. در زمان خرید اگر با مشکلی مواجه شوید، نیازمند راهنمایی سریع و مناسب خواهید بود. در اینجاست که وجود پشتیبانی مناسب می تواند به شما کمک بزرگی کند.

صرافی ارز دیجیتال اکسیر

صرافی ارز دیجیتال اکسیر مفتخر است که همواره در حال ارائه خدمات به شما عزیزان بوده است. شما می توانید برای خرید تتر و بیت کوین از صرافی اکسیر استفاده کنید. کاربران در صرافی اکسیر می توانند با کمترین کارمزد و بالاترین امنیت به خرید تتر و بیت کوین خود بپردازند و از سرمایه گذاری های خود سود کسب کنند.

**این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و فرصت امروز هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌ پذیرد.**
برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/BK9U3Nyt
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه