یکشنبه, ۱۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 30 Jun(6) 2024 /
           
فرصت امروز

با خدمات سرور مجازی آذرآنلاین آشنا شوید

با گسترش فعالیت در زمینه وب، نیاز به راه اندازی وبسایت یا ارائه خدمات آنلاین هر روز بیشتر می شود. سرور مجازی کلید دسترسی راحت تر، سریع تر و هرچه بهتر به خدمات آنلاین است. شما می توانید با خرید سرور مجازی نه تنها سایت خود را راه اندازی کنید، بلکه در فضای اینترنت به کسب درآمد بپردازید. انجام معاملات آنلاین، بارگذاری فایل های تصویری و صوتی و ارائه خدمات آنلاین همه با سرویس Vps آذرآنلاین به راحتی انجام می شود. برای اینکه با خدمات سرور مجازی آذرآنلاین بهتر آشنا شوید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

سرور مجازی چیست؟

سرور مجازی (Virtual private server) که به اختصار به آن Vps گفته می شود، یکی از محبوب ترین انواع سرور محسوب می شود. سرور مجازی برای افرادی مناسب است که قصد دارند تا با هزینه کم، فضای مطمئن و ایمن برای وبسایت خود ایجاد کنند.

برای اینکه با معنای سرور مجازی بهتر آشنا شویم، باید ابتدا نگاهی به مفهوم سرور اشتراکی بیندازیم. اگر یک سرور را به تعداد مشخصی به عنوان مثال 500 بخش تقسیم کنند و هر قسمت را در اختیار یک نفر قرار دهند، به آن سرور اشتراکی می گویند.

سرور مجازی ظاهرا معنایی شبیه به سرور اشتراکی دارد و به فضاهای مجازی و مستقلی گفته می شود که روی یک سرور واحد ایجاد می شود. بنابراین هریک از کاربران می توانند RAM، پردازنده و حافظه اختصاصی خود را داشته باشند. همچنین مجاز هستند تا نرم افزارها و تنظیمات دلخواه را روی سرور مجازی خود ایجاد کنند.

 

سرور مجازی مناسب چه کسانی است؟

کارساز مجازی شخصی بیش از همه مناسب افرادی است که قصد دارند تا فعالیت حرفه ای و کاری خود را در فضای وب شروع کرده یا آن را ارتقا دهند. به همین دلیل می توان گفت بیشترین کاربران این سرور افراد زیر هستند:

 

فروشگاه های آنلاین

راه اندازی فروشگاه های آنلاین نیازمند یک سرور مجازی باکیفیت است. در این سایت ها حتی در ابتدای فعالیت، ترافیک نسبتا بالایی وجود دارد. در نتیجه اگر از سرور اشتراکی استفاده شود، سرعت بارگذاری کاهش پیدا کرده و نرخ پرش بیشتر می شود. از طرفی برای بسیاری از فروشگاه های آنلاین، خرید سرور اختصاصی به هیچ عنوان صرفه ندارد. پس سرور مجازی بهترین و مقرون به صرفه ترین گزینه موجود محسوب می شود.

 

وبسایت های آموزشی

برگزاری کلاس های آنلاین به یک سرور مجازی نیاز دارد زیرا تعداد نفراتی که برای هر کلاس آنلاین می شوند، ترافیک بالایی ایجاد می کنند. پهنای باند مناسب و پردازنده خوب از ویژگی های مهم یک سرور مجازی برای آموزش آنلاین است. از طرفی می توان نرم افزارهای لازم را روی سرور مجازی نصب کرد.

 

ارائه خدمات آنلاین

ارائه انواع خدمات آنلاین از جمله دانلود فایل فیلم و موزیک، ارائه فایل های تصویری با کیفیت بالا مانند تصاویر استوک، بخشی از خدمات آنلاین محسوب می شود. در این سایت ها، فایل هایی با حجم بالا به اشتراک گذاشته می شوند به همین دلیل نیاز به پردازنده اختصاصی و حافظه داخلی زیادی است.

 

ایمیل مارکتینگ

ارسال صدها ایمیل در طول روز، یکی از کاربردهای مهم سرور مجازی محسوب می شود. ایمیل مارکتینگ یکی از روش های بازاریابی بوده که شرکت های بزرگ روزانه آن را انجام می دهند. برای ارسال ایمیل به تعداد زیاد و در بازه زمانی مشخص، به سرورهای مناسبی نیاز بوده که بدون هیچ محدودیتی این کار را انجام دهد. Vps می تواند برای این خدمات انتخاب بسیار مناسبی باشد.

 

برنامه نویسان و توسعه دهندگان

برنامه نویسان هنگامی که یک نرم افزار یا محصول جدیدی تولید می کنند، باید آن را در یک محیط مناسب بسنجند. کارساز شخصی مجازی این امکان را فراهم مي کند تا در محیطی ایزوله، بتوان محصول را به طور کامل بررسی و ایرادات آن را رفع کرد.

 

علاوه بر همه مواردی که در بالا گفتیم، از Virtual private server می توان استفاده های دیگری هم داشت.

  •       راه اندازی نرم افزارهای سازمانی
  •       استفاده از دوربین های نظارتی
  •       انجام بازی های آنلاین
  •       تغییر IP

در همه موارد بالا می توان از Vps به عنوان یک سرویس اقتصادی، اختصاصی و با عملکرد بالا استفاده کرد. نکته مهمی که وجود دارد این است که بسته به نوع استفاده شما، سرویس مجازی می تواند امکانات مختلفی داشته باشد. به عنوان مثال برای بازی آنلاین، نیاز به حجم زیادی ندارید اما سرعت عملکرد در آن حرف اول را می زند.

خرید سرور مجازی از آذرآنلاین

جنبه های مثبت سرور مجازی در مقایسه با انواع دیگر سرورها

هزینه ای که برای کارساز شخصی مجازی پرداخت می شود در مقایسه با سرور اشتراکی، بیشتر است. با این حال اگر بخواهیم جنبه های مثبت آن را شمارش کنیم؛ مسلما Vps برنده می شود. برخی از مزایا و نکات مثبت سرور مجازی در مقایسه با سرویس های دیگر شامل موارد زیر می شود:

  •       امنیت بالاVirtual private server امنیت بسیار زیادی دارد زیرا روی آن فایروال نصب شده است. همچنین از آنجایی که هر کاربر تنها یک سرور مجازی دارد، امکان هک و حمله های سایبری در آن بسیار کم است.
  •       مجزا بودن امکانات:یکی دیگر از مزایای Vps این است که هر فرد پردازنده و حافظه اختصاصی خود را دارد. بنابراین کارکرد دیگران، شما را تحت تاثیر قرار نمی دهد.
  •       دسترسی کاملمدیر میتواند به سیستم عامل سرور و روت دسترسی داشته باشد. بنابراین این امکان وجود دارد تا هر فرد سیستم عامل دلخواه خود را روی آن نصب کند.

 

خدمات سرور مجازی آذرآنلاین

آذرآنلاین خدمت سرور مجازی متنوعی را ارائه می دهد تا هر کاربر با توجه به نیاز و شرایط خود، گزینه مناسب را انتخاب کند. قبل از اینکه Vps  خود را انتخاب کنید، لازم است تا با هرکدام از این سرویس ها به طور کامل آشنا شوید.

 

سرور مجازی با لوکیشن ایران

سرور مجازی با لوکیشن ایران به معنای این است که فضای فیزیکی سرور داخل خاک ایران قرار دارد. به همین دلیل برای راه اندازی سایت های فارسی و متصل به درگاه پرداخت گزینه بسیار مناسبی محسوب می شود. امنیت این سرور بسیار بالا بوده و هزینه مناسبی دارد. البته با توجه به اینکه پردازنده و RAM مورد نظر شما چقدر است، هزینه نهایی محاسبه می شود. همچنین ماهانه تا 4 ترابایت می توانید ترافیک داشته باشید.

 

سرور مجازی با لوکیشن خارج از کشور

برخی از کاربران نیاز دارند تا وبسایت خود را روی سرورهای خارج از کشور راه اندازی کنند. بنابراین کاربران خارج از کشور هم به راحتی بتوانند به آن ها دسترسی داشته باشند. البته گاهی اوقات یک وبسایت را هم روی سرور ایرانی و هم سرور خارجی بارگذاری می کنند. Vps خارج از کشور همگی دارای سیستم عامل های مختلفی هستند تا با توجه به شرایط خود آن ها را انتخاب کنید.

 

سرور مجازی با سیستم عامل ویندوز

اگر از آن دسته افرادی هستید که با سیستم عامل ویندوز راحت تر کار می کنید، می توانید Virtual private server ویندوز را انتخاب کنید. درایورهای SSD آذرآنلاین تجربه پرسرعتی را برای شما فراهم می کنند. همچنین با بیش از 20 لوکیشن مختلف، این فرصت را دارید تا هر کشور دلخواهی را انتخاب کنید. این سرور پردازنده 2 و 4 هسته ای داشته و RAM آن از 1 گیگ تا 8 گیگ با توجه به نیاز شما، در دسترس است. ترافیک نامحدود داشته و در صورتی که خرید خود را سالانه انجام دهید، هزینه آن بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

 

سرور مجازی با سیستم عامل لینوکس

در مقابل افرادی که علاقه مند به کار با ویندوز هستند، طرفداران لینوکس همیشه به دنبال یک سرور مجازی با این سیستم عامل می گردند. سرورهای مجازی لینوکس آذرآنلاین با 22 لوکیشن مختلف در اختیار شما قرار می گیرد. امکان دسترسی به Root، در اختیار داشتن IP اختصاصی، امنیت بالا و ترافیک ماهانه تا 4 ترابایت بخشی از خدمات و امکانات Virtual private server آذرآنلاین محسوب می شود.

 

سرور مجازی با سیستم عامل میکروتیک

برای راه اندازی و دسترسی به انواع روتر، به سیستم عامل میکروتیک نیاز است. به همین دلیل کارساز شخصی مجازی با سیستم عامل میکروتیک ارائه شده است. امنیت سرورهای میکروتیک مانند دیگر سرورهای مجازی بسیار بالا بوده و ترافیک نامحدود دارد.

 

سرور مجازی برای ترید و معامله

انجام معاملات آنلاین نیازمند سرعت بالا است. به همین دلیل تریدرها معمولا از سرور مجازی برای کار با صرافی ها استفاده می کنند. سرور مجازی مناسب ترید آذرآنلاین با دسترسی ادمین در اختیار شما قرار می گیرد. 21 لوکیشن مختلف در اختیار شما قرار می گیرد تا بتوانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. امنیت بالا، دسترسی به حافظه و سیستم عامل به صورت اختصاصی و ترافیک ماهانه 4 ترابایتی گزینه بسیار بهینه ای برای معاملات آنلاین محسوب می شود.

 

سرور مجازی برای راه اندازی و برگزاری کنفرانس

برای برگزاری انواع کنفرانس و جلسات آنلاین با سیستم عامل ویندوز و نرم افزار Adobe Connect می توانید از Vps استفاده کنید. Virtual Private Server می تواند به راحتی امکان برگزاری کنفرانس، وبینار و کلاس های آنلاین را فراهم کند.

 

با خرید از آذرآنلاین به چه امکاناتی دست پیدا می کنید؟

امکانات متنوع آذرآنلاین که با خرید کارساز شخصی مجازی در اختیار شما قرار می گیرد:

  •       امکان انتخاب از بین بیش از 100 سیستم عامل
  •       تحویل و راه اندازی فوری
  •       ارائه پورت اتصال به اینترنت با سرعت 1 گیگابایت
  •       دسترسی به Root و ادمین
  •       ارائه دسترسی کنسول برای کنترل و مدیریت سرور
  •       پهنای باند تا 4 ترابایت
  •       امکان انتخاب لوکیشن از 22 کشور مختلف

خدمات سرور مجازی آذرآنلاین

خرید سرور مجازی از شرکت آذرآنلاین چه مزایایی دارد؟

سرورهای مجازی نسبت به دیگر گزینه های موجود مزیت های ویژه ای داشته و همیشه به عنوان بهترین گزینه برای شما مطرح می شوند. با این حال اینکه Virtual private server را از چه شرکتی تهیه می کنید نیز بسیار مهم بوده و می تواند روی کیفیت خروجی تاثیر بگذارد. در ادامه به بررسی مزایای خرید کارساز شخصی مجازی از کمپانی آذر آنلاین پرداخته ایم.

 

موقعیت های جغرافیایی متنوع

یکی از مهم ترین مزایای انتخاب سرور مجازی شرکت آذر آنلاین این است می توانید لوکیشن هاست خود را از میان چندین موقعیت مختلف انتخاب کنید. این سرورها هم داخل و هم در خارج از ایران فعال هستند و می توانند به شما خدمات رسانی کنند. از آنجا که نزدیک بودن لوکیشن سرور می تواند روی سرعت استفاده از سرویس اثر بگذارد و کاربران احساس لگ کمتری داشته باشند، حق انتخاب میان موقعیت های مختلف می تواند بسیار مفید باشد.

 

امنیت سرورها

امنیت Vps نیز به طور کلی نسبت به دیگر گزینه های موجود بهتر بوده و با انتخاب این سرویس خیالتان از بابت هک شدن و یا نفوذ دیگر افراد راحت خواهد بود. از طرف دیگر امنیت فیزیکی این سرورها در مجموعه آذر آنلاین به شکل خاصی تضمین شده و در برابر حوادث انسانی و طبیعی، مانند آتش سوزی و سوختگی، به شدت محافظت می شود. با تهیه یک سرویس Virtual private server می توانید تا مدت ها بدون استرس به کار خود مشغول باشید.

 

منابع سخت افزاری اختصاصی

اگر اجرای یک پروژه مهم پیش روی شما قرار گرفته و می خواهید با بهترین کیفیت ممکن آن را پیاده سازی کنید، استفاده از یک سرور مجازی که منابع سخت افزاری قدرتمند و باکیفیتی را در اختیار شما قرار می دهد، می تواند تفاوت میان کار شما و رقبا باشد. سرورهای زیادی در ایران و خارج از کشور مشغول به کار هستند اما یک نکته مهمی که بین این موارد تفاوت ایجاد می کند، وجود منابع سخت افزاری قوی، در دسترس و باکیفیت است که تنها در مجموعه هایی معتبر، مانند شرکت آذر آنلاین، یافت می شود.

 

سطح دسترسی به سرور

با خرید یک Vps از آذر آنلاین می توانید به تنظیمات پایه سرور مجازی دسترسی داشته و بر حسب نیاز خود تغییراتی را روی آن اعمال کنید. برای سرورهای لینوکس دسترسی Root از طریق SSH و از طرفی برای سرورهای ویندوزی دسترسی administrator وجود دارد. در دراز مدت امکان دسترسی به این ویژگی ها می تواند برای کسب وکار شما حیاتی باشد.

 

قابلیت ارتقای سریع

این ویژگی از خصوصیات یک سرور مجازی است اما با ترکیب خدمات مشتریان آذر آنلاین با این خصوصیت، هر کاربر می تواند در کمترین زمان ممکن به سیستم دلخواه خود دست پیدا کند. کافی است با بخش پشتیبانی در تماس بوده و با ارائه مشخصات مورد نیاز خود درخواست ارتقای سریع بدهید. بدون نیاز به جابه جایی یا تغییرات زیرساختی، می توانید به هر چیزی که بخواهید رسیده و خدمات بهتری به مشتریان خود ارائه دهید.

 

نتیجه گیری

تنوع بالای سرورهای مجازی آذرآنلاین هر کاربری با هر سلیقه و نیازی را به سمت خود جذب می کند. تفاوتی ندارد که قصد داشته باشید تا وبسایت فروشگاهی خود را راه اندازی کنید یا به تازگی ترید و معاملات ارز دیجیتال را شروع کرده باشید. در هر صورت می توانید از خدمات آذرآنلاین، پشتیبانی 24 ساعته و منابع اختصاصی آن بهره مند شوید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/isftcrd1
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه