دوشنبه, ۱۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 1 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

اهدای هدایای تبلیغاتی برای نوروز مزایای زیادی را برای کسب و کارهای مختلف به همراه خواهد داشت، بسیاری از افراد از این جشن باستانی استفاده می کنند تا موفقیت­ های بیشتری را در معرفی کسب و کار خود کسب نمایند، در دنیای پر رقابت کسب و کارهای امروزی روش­ های بازاریابی نیز باید به روز باشند تا بازدهی لازم را داشته باشند، از جمله روش های موثر در این زمینه استفاده از هدایای تبلیغاتی در مناسبت­ های مختلف و به ویژه عید نوروز است.

نوروز باستانی جشنی باشکوه و کهن است که با وجود هزاران سال قدمت، همچنان می تواند مایه رونق و برکت سفره کسب و کارهای کوچک و بزرگ باشد. هدایای نوروزی حس هفتم از جمله هدایای تبلیغاتی مناسبتی هستند که از سوی برندها، شرکت ها، سازمان ها و موسسات تجاری و غیرتجاری به مخاطبان هدف برند، از جمله مشتریان وفادار، شرکای تجاری و پرسنل درون سازمان اهدا می گردند تا پایه های فعالیت کسب و کار را مستحکم تر سازند.

هدایای تبلیغاتی برای نوروز روش موثر برای بازاریابی

امروزه روش های مختلفی برای بازاریابی وجود دارد اما نکته مهم به کارگیری استراتژی است که منجر به بیشترین بازدهی در کسب و کار شما گردد، طبق بررسی­ های انجام شده استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از کارآمدترین و پر بازده­ترین روش­ های بازاریابی است و به نوعی یک نوع سرمایه گذاری برای تجارت شما محسوب می­ گردد.

بسیاری از شرکت­ ها و کسب و کارهای بزرگ و کوچک از مناسبت­ های مختلف استفاده می­ کنند تا با مشتریان خود ارتباط موثرتری برقرار کنند، عید نوروز که یکی از اعیاد باستانی ایران زمین است مناسبتی مهم و به یادماندی برای همه مردم است، از این رو نباید این فرصت طلایی را از دست داد، با انتخاب و اهدای هدایای تبلیغاتی نوروز اعتبار بیشتری را در بین مخاطبین کسب خواهید کرد و سبب پیوند نام کسب و کار شما با این روزهای شاد می­ گردد.

مزایای اهدای هدایای تبلیغاتی برای نوروز

ماندگاری برند کسب و کار شما

از مهمترین مزایای اهدای هدایای تبلیغاتی برای نوروز ماندگاری برند شما است، با انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب می ­توانید تا مدت­ ها برند و پیام کسب و کارتان را زنده نگه دارید، سعی کنید هدایای انتخابی کاربردی ­تر باشد تا مخاطب ارتباط بیشتری با آن بر قرار کند، هر چه هدایای نوروزی شما بیشتر در معرض دید باشد و بیشتر از آن استفاده شود برند شما ماندگارتر خواهد ماند.

ایجاد حس وفاداری در مشتریان

دریافت هدیه برای همه افراد جذاب است و خاطره آن در ذهنشان ماندگار می­ ماند، اهدای هدایای تبلیغاتی برای نوروز مناسب ­ترین زمانی است که می ­توانید از مشتریان و شرکاء تجاری خود قدردانی کنید و آنها را از یک مشتری عادی به مشتری وفادار به تجارت خود تبدیل سازید، در واقع با کمک این روش از همراهی آنها قدردانی می­ کنید و به نوعی حس ارزشمندی را به آنها منتقل می ­سازید.

شناخت و جذب مشتریان جدید

از دیگر مزایای اهدای هدایای تبلیغاتی برای نوروز بر قراری ارتباط با مشتریان جدید است، اگر هدایای تبلیغاتی برای نوروز را به شکل هوشمندانه انتخاب کنید، می­ توانید برندتان را در معرض دید افراد بیشتری قرار دهید و از این طریق مشتریان بالقوه بیشتری را نیز جذب خواهید کرد.

هدایای تبلیغاتی نوروز روشی مقرون به صرفه

برای ماندگاری انواع کسب و کارها بازاریابی یک امر ضروری و اجتناب نا پذیر است، در بین روش­ های مختلف بازاریابی استفاده از هدایای تبلیغاتی بسیار مقرون به صرفه است، بسیاری از کسب و کارهای تازه تاسیس و نو پا نمی ­توانند هزینه زیادی را برای تبلیغات صرف کنند، استفاده از هدایای تبلیغاتی نوروز بسیار مقرون به صرفه است و برای انواع کسب و کارها کارآمد است، همیشه لازم نیست هدایای لوکس را انتخاب کنید و هزینه زیادی بابت آن پرداخت کنید تا بازدهی بیشتر دریافت کنید، شما با انتخاب درست هدایای مقرون به صرفه نیز می­ توانید نتیجه مطلوب را دریافت کنید.

تنوع بالای هدایای تبلیغاتی برای نوروز

از دیگر مزایای اهدای هدایای تبلیغاتی برای نوروز تنوع بالای محصولات و کالاهایی است که در این زمینه استفاده می ­شوند، بسته به نوع کسب و کارهای مختلف و همچنین جامعه هدف می­ توان مناسب­ترین هدایای تبلیغاتی را انتخاب نمود، این امر سبب می­گردد با هر میزان بودجه بتوان هدایایی مناسب را تهیه نمود و باز خورد لازم را دریافت کرد.

هدایای تبلیغاتی نوروز

نکات مهم اهدای هدایای تبلیغاتی برای نوروز

برای دریافت بیشترین بازدهی و بهره ­مندی حداکثری از مزایای اهدای هدایای تبلیغاتی برای نوروز لازم است برخی از نکات را در این زمینه رعایت کنید، جامعه هدف خود را به خوبی بشناسید، ممکن است شما قصد قدردانی کردن از پرسنل و نیروهای خود را داشته باشید و یا هدف شما مشتریان و مخاطبین کسب و کارتان باشد، در هر یک از این موارد باید هدایای انتخابی متناسب با نیاز و سلایق افراد انتخاب گردد تا تاثیرات ماندگارتری را به همراه داشته باشد.

کیفیت هدایای تبلیغاتی نوروز نیز یکی از نکات ضروری است که نباید از آن غافل شوید، سعی کنید با شناخت مراکز معتبر هدایای مرغوب و با کیفیت تهیه کنید، کیفیت این هدایا می­ تواند تداعی کننده اعتبار و کیفیت محصولات و خدمات شما باشد، پس هیچ گاه برای صرف هزینه کمتر به هدایای بی­ کیفیت روی نیاورید، برای انتخاب بهترین هدایا می­توانید از نظرات کارشناسان این حوزه استفاده کنید، حس هفتم یکی از معتبرترین مجموعه­ های فعال در زمینه هدایای تبلیغاتی است و انواع هدایای تبلیغاتی نوروز را ارائه می­دهند.

با توجه به مزایای اهدای هدایای تبلیغاتی برای نوروز لازم است از این فرصت استفاده کرد و زمینه موفقیت­ های بیشتر را برای کسب و کار خود در سال جدید فراهم ساخت.

می توانید به آدرس: خیابان قائم مقام فراهانی، کوچه صابری فومنی و شماره تماس +982188759490 و یا از طریق ایمیل info@hesehaftom.com با این شرکت در تماس باشید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/2GRcQSzq
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه