دوشنبه, ۱۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 1 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

راهنمای انتخاب پارکت لمینت مستر MASTER

انتخاب شما برای کف اتاق ها و فضاهای داخلی خانه چیست؟ با پارکت لمینت و انواع آن چقدر آشنایی دارید؟

عده ی زیادی از افراد به علت حس گرمابخش و جلوه ی شیکی که چوب و کفپوش های طرح چوب در فضا ایجاد می کنند پارکت یا پارکت لمینت را برای پوشش کف اتاق ها و فضاهای داخلی خانه در اولویت قرار می دهند و یکی از انواع متنوع این محصولات را بر اساس سلیقه و نیاز خود انتخاب می کنند.

پارکت مستر یکی از انواع مرغوب و شناخته شده ی پارکت لمینت هست که در ادامه دکوماوود نمایندگی پارکت مستر اطلاعات جامعی درباره ی آن به شما ارائه خواهد داد.

راهنمای خرید پارکت مستر

راهنمای خرید پارکت مستر

پارکت لمینت نوعی از پوشش کف ساختمان هست که از اجتماع لایه های فشرده ی چوب به یکدیگر ساخته می شود و به علت ویژگی های ظاهری و قیمت مناسب بسیار مورد توجه قرار گرفته است. اگر تصمیم به خرید پارکت لمینت مستر دارید قبل از هر اقدامی توصیه می شود با ویژگی های این نوع پارکت لمینت آشنا شوید و با توجه به شرایط و نیاز خود انتخاب آگاهانه تری داشته باشید.

مقاومت سایشی پارکت مستر

 

هنگام خرید پارکت یکی از فاکتورهایی که باید به دقت مورد توجه قرار بگیرد میزان مقاومت سایشی پارکت هست. در واقع سنجش این معیار به مشتری کمک می کند با توجه به شرایط محل زندگی یا کار خود و میزان رفت و آمد و ریسک سایش پارکت، بهترین پارکت را برای مکان مورد نظرش انتخاب کند. مثلا پارکت لمینتی که برای اتاق خواب با میزان رفت و آمد کم استفاده می شود با پارکت لمینتی که برای بیمارستان یا یک شرکت بازرگانی انتخاب می شه قطعا متفاوت است.

دکوماوود نمایندگی پارکت لمینت مستر و پارکت آرتا در تهران است که پارکت مستر را با مقاومت سایشی AC4 عرضه می کند و این عدد سطح خوبی از مقاومت در برابر خط و خش و سایش را نشون می دهد. سطوح بالاتر از AC4 اغلب برای مکان های بسیار پر رفت و آمد مانند شرکت ها و مکان ها عمومی نسبتا شلوغ به کار می رود که ریسک آسیب دیدگی و ساییدگی در آن ها بیشتر است، و برای پوشش کف خانه و محیط های کم رفت و آمدتر سطوح مقاومت AC3 و AC4 کاربردی تر است.

مغزی پارکت مستر

 

پارکت لمینت ها با ویژگی های مختلفی عرضه می شوند و یکی از مهم ترین مشخصات در آن ها مغزی پارکت است. در واقع هرچه چگالی مغزی پارکت بیشتر باشه و از جنس مرغوب تری ساخته شده باشه پارکت بادوام تری خواهیم داشت. مغزی پارکت لمینت مستر از نوع HDF هست به این معنا که در ساخت این محصول از تخته های فیبر فشرده و با چگالی بسیار بالا استفاده شده تا در برابر جذب آب و رطوبت، ایجاد درز و شکاف و ضربات وارده مقاوم باشد و عمر مفید بالاتری داشته باشد. دانسیته ی این مغزی 880 است که عدد بسیار مناسبی برای پارکت لمینت به حساب می آید.

سطح رویی پارکت

 

در خرید پارکت لمینت به مشخصات لایه اورلی یا بالاترین لایه ی سطح پارکت که در تماس با اجسام قرار می گیرد توجه کنید. این لایه اگر از جنس با کیفیت تولید نشده باشد پارکت لمینت شما به سرعت آسیب دیده و با کوچکترین تماس با اجسام مختلف دچار ساییدگی و خط و خش می شود. این موضوع علاوه بر خراب شدن ظاهر یکدست و شیک پارکت منجر به کاهش شدید عمر مفید پارکت هم می شود و نمی تواند از پارکت در برابر ضربه ها و تماس های شدید محافظت کند.

در پارکت لمینت مستر MASTER لایه اورلی پارکت تولید کشور آلمان بوده و دوام و مقاومت بی نظیری در برابر آسیب های احتمالی ارائه می دهد.

نحوه نصب پارکت مستر

پارکت لمینت مستر

شرایط نصب پارکت در انواع پارکت ها متفاوت است و معمولا نیاز به زیرسازی و استفاده از چسب و ابزارهای تخصصی داره که فرایندی زمان بر و تقریبا دشوار است. نصب پارکت لمینت مستر بدون نیاز به چسب و لوازم اتصال دهنده ی جانبی به راحتی و در مدت زمان کوتاه امکان پذیره، زیرا تایل های این پارکت به شکل قفلی و از طریق شیارهای موجود در هم چفت شده و نیازی به استفاده از چسب برای اتصال ندارند.

روش نصب پارکت از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا در بسیاری موارد اگر نصب پارکت لمینت با هر روشی به درستی انجام نشود پس از گذشت مدت کوتاهی شاهد جدا شدن تایل ها، ایجاد درز، لق شدن و خرابی آن ها خواهید بود و ناچار به تعویض کردن و نصب مجدد پارکت می شوید.

بهترین رنگ پارکت مستر کدام است؟

 

دکوماوود نمایندگی پارکت مستر در تهران است که این محصول را در انواع رنگ ها و طرح ها به کاربران عرضه می کند. پارکت مستر در 10 طرح متنوع با طیف رنگی وسیع برای تمام سلیقه ها و دکوراسیون ها طراحی و تولید شده که با توجه به شرایط مکان مورد نظرتون و در نظر گرفتن سایر آیتم های دکوراسیون داخلی خود می توانید از میان رنگ های روشن یا تیره ی پارکت مستر بهترین گزینه را انتخاب کنید.

انتخاب رنگ پارکت لمینت تا حد زیادی به سلیقه ی شخصی افراد وابسته است، با این حال بعضی رنگ ها مانند عسلی و قهوه ای گرمای بیشتری به فضا بخشیده و برای اتاق نشیمن مناسب تر هستند. در مقابل رنگ های بلوطی، خاکستری و روشن تر برای دکورهای مینیمال یا اتاق خواب های کوچک بیشتر توصیه می شوند.

کلیه ی طرح و رنگ های پارکت مستر جلوه ای بسیار طبیعی دارند و ظاهری شیک و حرفه ای به فضا خواهند بخشید. تمیز کردن پارکت لمینت مستر به سادگی امکان پذیر است و به علت کیفیت فوق العاده ی مواد اولیه به کار رفته در آن و لایه های مقاوم سازی شده، در برابر ضربه، سایش و هرگونه خط و خش مقاومت بالایی از خود نشون می دهند.

مزایای خرید پارکت لمینت مستر از دکوماوود

مزایای خرید پارکت لمینت مستر از دکوماوود

پوشش کف خانه و محل کار همواره دغدغه ای مهم برای افراد تلقی می شود، چرا که علاوه بر تاثیرگذاری روی ظاهر دکوراسیون داخلی و رعایت اصول زیبایی شناسی، پوشش کف بیشترین تماس را با انواع اجسام و آلودگی ها داشته و در معرض ریسک بالای انواع آسیب هاست.

بنابراین شایسته هست دقت و اهمیت زیادی برای انتخاب پوشش کف قائل شید و بهترین پارکت لمینت موجود را متناسب با شرایط مکان مورد نظر انتخاب کنید. علاوه بر مواردی که پیش از این به آن ها اشاره کردیم نظیر مقاومت سایشی، جنس اورلی و کیفیت مغزی پارکت، خرید پارکت لمینت مستر از کارخانه باعث می شود در خرید پارکت صرفه جویی کرده و با حذف هزینه های جانبی پارکت مورد نیاز خود را با قیمتی مقرون به صرفه خریداری کنید.

شرکت دکوماوود نمایندگی پارکت مستر در تهران هست که با فراهم کردن ایده آل ترین شرایط برای تهیه ی انواع پارکت لمینت فرایند انتخاب، خرید، حمل و نقل و نصب پارکت لمینت را برای شما ساده کرده و در تمام مراحل به نحو احسن شما را راهنمایی و همراهی خواهد کرد.

برای اطلاع از شرایط خرید و نصب پارکت لمینت مستر می توانید از طریق روش های ارتباطی معرفی شده در دکوماوود با کارشناسان ما در ارتباط باشید و جزییات لازم را دریافت کنید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/749Karz0
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه