دوشنبه, ۱۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 1 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

اگر قصد خرید لاستیک را در سر داشته باشید، وبسایت ها و فروشگاه های فیزیکی بسیاری را به سادگی می توانید پیدا کنید، اما خرید لاستیک نیز همانند خرید هر وسیله دیگری نیاز به تخصص دارد و حتما باید در این امر خبره باشید تا بتوانید بهترین لاستیک مورد نیاز خود را با قیمتی مناسب از بازار تهیه کنید. در این مقاله قصد داریم که بهترین لاستیک های خودروهای پر طرفدار در کشور را به شما معرفی کنیم، لاستیک های انتخاب شده در این مقاله، 3 محصول برتر و پر فروش وبسایت یوزپلنگ برای خودروهای پراید، پژو و سمند می باشند که طرفدار بیشتری در کشور دارند، وبسایت یوزپلنگ یکی از قدیمی ترین و معتبرترین سایت های فروشنده انواع لاستیک خودرو در کشور به شمار می آید، این وبسایت بالغ بر 3000 تنوع محصولی از انواع برندهای معتبر تولیدکننده لاستیک در جهان از جمله، میشلن، کومهو، نکسن، کنتیننتال و ... را در uzpalang.com فراهم آورده است، همچنین انواع تولیدات برترین شرکت های لاستیک سازی در کشور از جمله بارز، کویر تایر، یزد تایر، ایران تایر و... در وبسایت یوزپلنگ در دسترس عموم افراد است. در صورتی که قصد خرید لاستیک برای خودروی خود را دارید و نمی دانید که چه لاستیکی را باید انتخاب کنید، حتما تا انتهای این مقاله را مطالعه کنید. این مقاله به شما کمک می کند که انتخاب درستی داشته باشید.

راهنمای خرید لاستیک پراید، سمند، پژو

معرفی بهترین سایت برای خرید اینترنتی لاستیک

در بالاتر در رابطه با وبسایت یوزپلنگ با شما سخن گفتیم، وبسایت یوزپلنگ تقریبا بالغ بر یک دهه است که در صنعت لاستیک خودرو در کشور فعال بوده و در طی این سال ها میزبان هزاران هموطنی بوده است که قصد خرید انواع لاستیک و رینگ خودرو را داشته اند، این وبسایت دارای نماد اعتماد الکترونیکی ( اینماد ) بوده و به صورت قانونی و رسمی در حال فروش لاستیک در اینترنت می باشد. اگر به دنبال خرید لاستیک و رینگ خودرو با قیمت ارزان از یک وبسایت معتبر هستید، بدون شک یوزپلنگ بهترین انتخاب ممکن به شمار می رود، در ادامه برخی از دلایلی که باید یوزپلنگ را انتخاب کنید توضیح داده می شود.

قیمت ارزان

امروزه با توجه به مشکلات اقتصادی، بسیاری از افراد به دنبال خرید لاستیک با قیمت مناسب هستند، وبسایت uzpalang.com با توجه به حذف واسطه ها توانسته است که انواع لاستیک موجود در سایت را با کمترین قیمت ممکن در بازار به مشتریانش عرضه کند شما با مراجعه به وبسایت یوزپلنگ و مشاهده قیمت ها متوجه این موضوع خواهید شد.

فروش اقساطی لاستیک خودرو

در یوزپلنگ امکان خرید اقساطی لاستیک خودرو وجود دارد، در صورتی که شما نمی توانید به صورت نقدی اقدام به خرید لاستیک برای خود نمایید، در وبسایت یوزپلنگ این امکان برای شما فراهم است که در کمترین زمان ممکن اقدام به خرید لاستیک به صورت چکی و اقساطی نمایید، برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با فروش لاستیک قسطی با شماره تماس یوزپلنگ 02135000042 تماس حاصل فرمایید.

تنوع بالای محصولی

شما با مراجعه به وبسایت یوزپلنگ به بالغ بر 3000 محصول مختلف برخورد خواهید کرد، این محصولات همگی به صورت اورجینال به دست مشتریان می رسند و در یوزپلنگ هیچ لاستیک فیکی وجود ندارد و تمام محصولات اصل هستند.

خدمات مشاوره رایگان

در صورتی که نیاز به دریافت خدمات مشاوره داشته باشید، تیم مجرب و حرفه ای یوزپلنگ در خدمت شماست، با برقراری تماس با شماره تماس پشتیبانی سایت یوزپلنگ 02135000042 می توانید به صورت کاملا رایگان از مشاوره قبل از خرید بهره مند شوید، تیم فروش این سایت به شما کمک خواهند کرد که بهترین گزینه ممکن را برای خودروی خود انتخاب نمایید.

امکان خرید حضوری

علاوه بر امکان خرید اینترنتی لاستیک خودرو، امکان خرید حضوری انواع تایر در تهران نیز برای شما فراهم است، شما می توانید به شعبه فیزیکی یوزپلنگ مراجعه کرده و اقدام به خرید کنید. برای اطلاع از آدرس شعبه فیزیکی یوزپلنگ به uzpalang.com مراجعه کنید.

در ادامه نیز در به تفکیک نوع خودرو، سه محصول برتری که توسط کارشناسان مجرب یوزپلنگ انتخاب شده و بهترین گزینه پیشنهادی برای شما به شمار می روند را با شما به اشتراک می گذاریم. تمام این محصولات در سایت یوزپلنگ موجود بوده و به راحتی می توانید با جستجوی هرکدام از این نام ها در گوگل، این محصولات را در یوزپلنگ مشاهده کنید.

بهترین لاستیک مخصوص پراید

در سایت یوزپلنگ گزینه های مختلفی وجود دارند که امکان استفاده از آنها برای خودروی پراید وجود دارد، در ادامه سه لاستیک برتر پراید بر اساس انتخاب کارشناسان یوزپلنگ را به شما معرفی می کنیم.

بهترین لاستیک های مخصوص پراید

·       لاستیک رودستون 165/65R 13 گل CP661

این لاستیک تیوبلس توسط بسیاری از بازدیدکنندگان سایت یوزپلنگ برای خودرو پراید خریداری شده و ارتفاع دیواره ( فاق ) آن 65 و پهنای لاستیک نیز 165 میلی متر و قطر رینگ نیز 13 اینچ است. شرکت تولید کننده این لاستیک رودستون کره جنوبی است و تا سرعت 190 کیلومتر بر ساعت نیز می توان با استفاده از این لاستیک رانندگی کرد. از این لاستیک در چهار فصل سال می توان بهره گرفت. کمترین میزان صدای درون کابین را با خریداری کردن این لاستیک تجربه خواهید کرد. شرکت رودستون یکی از با کیفیت ترین تولید کنندگان انواع لاستیک خودرو در جهان به شمار می رود و این برند کره ای بوده و کیفیت تایرهای تولیدی آن بسیار بالاست.

برای خرید این لاستیک با قیمت کف بازار از یوزپلنگ متن زیر را در گوگل جستجو کنید :

لاستیک رودستون 165/65R 13 گل CP661 یوزپلنگ

 

·       لاستیک یزد تایر 165/65R 13 گل سان

یزد تایر یکی از بهترین تولید کنندگان لاستیک خودرو در کشور به شمار می رود، این لاستیک تولید شرکت یزد تایر است، طرح گل آن سان بوده و تولید سال 2023 میلادی است، این لاستیک برای هر چهار فصل سال مناسب بوده و دارای پهنای 165 و ارتفاع فاق 65 میلی متری است و این نوع لاستیک مخصوص رینگ 13 اینچی روانه بازار شده است. لاستیک گل سان یزد تایر تیوب لس بوده و می توان در هر دو محور جلو و عقب خودرو از آن استفاده کرد. بسیاری از افرادی که مالک خودروی پراید هستند، این لاستیک را خریداری کرده اند.

برای خرید این لاستیک از یوزپلنگ عبارت زیر را کپی و در گوگل جستجو کنید :

لاستیک یزد تایر 165/65R 13 گل سان یوزپلنگ

·       لاستیک ایران تایر 175/60R 13 گل سارینا

ایران تایر نیز یکی از برترین برندهای آسیا به شمار می رود، این برند از سال 1342 تاسیس شده و لاستیک های تولیدی این شرکت کیفیت بسیار بالایی دارند. این لاستیک نیز یکی از گزینه های پر فروش برای لاستیک خودروی پراید به شمار می رود، این لاستیک برخلاف دو گزینه دیگر کمی پهن تر بوده و پهنای آن 175 میلی متر است، ارتفاع فاق آن نیز 60 میلی متر بوده و مخصوص رینگ 13 اینچی روانه بازار شده است، شما با کمترین قیمت ممکن در بازار می توانید اقدام به خرید این لاستیک از uzpalang.com نمایید. امکان استفاده در هر دو محور خودرو نیز وجود دارد.

 

برای خرید این لاستیک با کیفیت، کافی است که متن زیر را به طور کامل کپی کرده و در مرورگر خود وارد نمایید :

لاستیک ایران تایر 175/60R 13 گل سارینا یوزپلنگ

بهترین لاستیک مخصوص سمند و ال 90

سمند نیز یکی از خودروهای پرتیراژ در کشور است، میلیون ها ایرانی سوار بر خودروی سمند به گشت و گذار می پردازند، خرید لاستیک مناسب برای سمند و یا خودروی هم پلتفرم آن یعنی ال 90 ممکن است که دغدغه بسیاری از افراد باشد. در ادامه سه لاستیک پرفروش و پرطرفدار مخصوص خودروی سمند و ال 90 را به شما معرفی می کنیم.

بهترین لاستیک های مناسب سمند

·       لاستیک هانکوک 205/60R 15 گل Kinergy Eco2 K435

این لاستیک توسط کمپانی معتبر و جهانی هانکوک تولید و روانه بازار شده است و شما با کمترین قیمت ممکن در بازار می توانید این لاستیک را از یوزپلنگ خریداری نمایید. لاستیک فوق دارای پهنای 205 میلی متری و همچنین ارتفاع فاق 60 میلی است. از این لاستیک برای رینگ 15 اینچی می توانید استفاده کنید. رنگ دیواره این لاستیک سیاه است و قابلیت استفاده در هر دو محور عقب و جلوی خودرو را نیز دارد.

برای خرید این لاستیک با قیمت کف بازار از یوزپلنگ متن زیر را در گوگل جستجو کنید :

لاستیک هانکوک 205/60R 15 گل Kinergy Eco2 K435 یوزپلنگ

·       لاستیک هانکوک 205/65R 15 گل Kinergy eco2 K435

این لاستیک نیز دقیقا شبیه لاستیک بالاست با این تفاوت که ارتفاع دیواره یا فاق این لاستیک 65 میلی متر است که به نسبت مدل قبلی بیشتر است، این لاستیک قابلیت استفاده در هر دو محور عقب و جلوی خودرو را داشته و در هر چهار فصل سال می توانید از آن استفاده کنید، لازم به ذکر است که بگوییم این لاستیک تولید کشور کره جنوبی بوده و با کمترین قیمت در بازار می توانید آن را در وبسایت یوزپلنگ تهیه کنید.

 

برای خرید این لاستیک از یوزپلنگ عبارت زیر را کپی و در گوگل جستجو کنید :

لاستیک هانکوک 205/65R 15 گل Kinergy eco2 K435

·       لاستیک یزد تایر 205/60R 15 گل مرکوری

لاستیک های تولیدی در شرکت های ایرانی نظیر این لاستیک یزدتایر در عین حال که کیفیت بسیار بالایی دارند و با نمونه خارجی رقابت می کنند اما با توجه به اینکه در درون کشور تولید می شوند، قیمت مقرون به صرفه تری دارند، این لاستیک مناسب هر دو محور خودرو بوده و در تمام فصول سال قابلیت استفاده دارد، ارتفاع دیواره یا فاق آن 60 بوده و پهنای آن نیز 205 میلی متر است و مناسب برای استفاده در رینگ 15 اینچی است. برای کسب اطلاعات بیشتر و جزئیات دقیق این لاستیک متنی که در ادامه مشاهده می کنید را عینا کپی و در مرورگر خود وارد کنید و وارد لینک اول شوید :

 

لاستیک یزد تایر 205/60R 15 گل مرکوری یوزپلنگ

بهترین لاستیک مخصوص پژو

بهترین لاستیک های مناسب پژو

عموم مردم یکی از این سه نوع خودرو را خریداری کرده اند، در بالاتر بهترین لاستیک های مناسب برای سمند، ال 90 و پراید صحبت کردیم، در ادامه هم قصد داریم سه لاستیک برتر موجود در یوزپلنگ که برای خودروی پژو مناسب هستند را به شما معرفی کنیم.

·       لاستیک یزد تایر 205/60R 14 گل مرکوری

تایر یزد تایر گل مرکوری تیوب لس بوده و با رینگ 14 اینچی سازگاری دارد، این تایر را می توان در هر دو محور خودرو استفاده کرد و همچنین دارای فاق 60 میل و پهنای 205 میلی است. این لاستیک ها تولید داخل بوده و از کیفیت بالایی برخوردا است و با ضمانت می توانید این لاستیک را از یوزپلنگ خریداری کنید.

برای خرید این لاستیک با قیمت کف بازار از یوزپلنگ متن زیر را در گوگل جستجو کنید :

لاستیک یزد تایر 205/60R 14 گل مرکوری

·       لاستیک رودستون 205/60R 14 گل N5000 Plus

رودستون نیز یکی از شرکت های معتبر تولید کننده لاستیک در دنیا به شمار می رود، لاستیک N5000 پلاس این شرکت مناسب خودروی پژو به بازار عرضه شده است، این لاستیک دارای فاق 60 میلی و پهنای 205 میلی است و مناسب رینگ 14 اینچی تولید و روانه بازار شده است. این لاستیک را می توان در هر چهار فصل سال استفاده کرد و قابلیت استفاده در هر دو محور عقب و جلوی خودرو نیز برای شما فراهم است.

 

برای خرید این لاستیک از یوزپلنگ عبارت زیر را کپی و در گوگل جستجو کنید :

لاستیک رودستون 205/60R 14 گل N5000 Plus یوزپلنگ

 

·       لاستیک هانکوک 185/65R 14 گل Kinergy Eco2 K435

سومین لاستیک پیشنهادی کارشناسان یوزپلنگ، لاستیکی است که توسط شرکت کره ای هانکوک تولید و روانه بازار شده است، این لاستیک یکی از پرفروش ترین تایرهای موجود در سایت یوزپلنگ بوده و در مقابل سایش و فرسودگی بسیار مقاوم است، قابلیت استفاده در محور جلو و عقب خودرو را داراست و با خریداری کردن آن، کمترین میزان صدا را در کابین خواهید شنید، این لاستیک دارای فاق 65 میلی متری و پهنای 185 میلی است و برای رینگ های 14 اینچی قابل استفاده است.

 

برای خرید این لاستیک از یوزپلنگ عبارت زیر را کپی و در گوگل جستجو کنید :

لاستیک هانکوک 185/65R 14 گل Kinergy Eco2 K435 یوزپلنگ

 

نتیجه گیری

وبسایت یوزپلنگ قدیمی ترین سایت فروش لاستیک خودرو در کشور به شمار می رود، این وبسایت دارای نماد اعتماد الکترونیکی بوده و به صورت قانونی در حال فعالیت است، در صورتی که قصد خرید لاستیک به صورت نقد و اقساط با کمترین قیمت ممکن در بازار را دارید، می توانید به وبسایت یوزپلنگ uzpalang.com

مراجعه کرده یا با شماره تماس 02135000042 تماس حاصل فرمایید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/HUUSoR76
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه