یکی از بزرگ ترین چالش های دیجیتال مارکترها ارتباط با مخاطبانشان است. دایرکت اینستاگرام فرصت مناسبی برای برقراری ارتباط با افراد مختلف است. جالب است بدانید ماهانه ۳۷۵ میلیون پیام از طریق دایرکت اینستاگرام ارسال می شود. ۷۵% مشتریان ترجیح می دهند قبل از خرید کردن، با برند مورد نظرشان تعامل داشته باشند. برقراری ارتباط با مشتریان و پاسخ دادن به سوال های آنان ممکن است کاری زمان بر باشد. گاهی ممکن است به هر دلیل پیام های مختلف دیده نشوند و مخاطبان پاسخی از جانب برند دریافت نکنند. دایرکت هوشمند اینستاگرام در پلتفرم نوین هاب به عنوان یک دستیار ۲۴ ساعته هوشمند همراه شما است. با این دستیار هوشمند می توانید بصورت خودکار به پیام ها و کامنت های مختلف کاربران خود پاسخ دهید.
چرا از دایرکت هوشمند اینستاگرام استفاده کنیم؟
شبکه های اجتماعی، از جمله صفحه های اینستاگرامی با تعداد زیاد دنبال کننده، به مدیریت دقیقی نیاز دارند. دایرکت هوشمند اینستاگرام، به عنوان یک ابزار پیشرفته پاسخ گویی اتوماتیک به شما کمک می کند. پاسخگویی سریع به مخاطبان، احساس ارزشمند بودن را به آن ها منتقل می کند؛ دایرکت خودکار نوین هاب به کامنت ها و پیام های دایرکت به سرعت پاسخ می دهد و احساس ارزشمندی و اعتماد مخاطبان راچندین برابر می کند.
قابلیت های دایرکت هوشمند نوین هاب
اگر شما هم آنلاین شاپ یا پیج پرمخاطبی دارید و روزانه با پیام های مختلف از جمله سوال درباره قیمت محصول یا نحوه استفاده از محصول و خدمات مواجه هستید، احتمالا مدیریت و پاسخگویی سریع یکی از بزرگترین دغدغه هایتان است. دایرکت هوشمند نوین هاب به عنوان یک دستیار دقیق همراه شما است. در این بخش هر یک از قابلیت های این دایرکت هوشمند نوین هاب را برای شما شرح داده ایم تا انتخاب این دستیار برایتان آسان تر شود؛ همراه ما باشید:
با افزایش تعداد کاربران اینستاگرام، این پلتفرم به یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن ها در میان افراد و کسب وکار تبدیل شده است. بسیاری از کسب و کارها در این فضا فعالیت دارند و از این طریق با مخاطبان خود ارتباط برقرار می کنند و محصول خود را به آن ها می فروشند. رد و بدل شدن ماهانه ۳۷۵میلیون پیام در دایرکت اینستاگرام نشان دهنده لزوم توجه به این اپلیکیشن است. برای برقراری تعامل بهتر و بیشتر با کاربران، اینستاگرام قابلیت کامنت و پیا م های دایرکت را در اختیار کاربران خود قرار داده است. پاسخ دادن به پیام ها و کامنت ها در بسیاری از مواقع کاری زمان بر است و گاهی ممکن است برخی از این پیام ها به دلایل مختلف دیده نشوند. نوین هاب، برای مدیریت پیام ها و کمک به کسب وکارها، دایرکت هوشمند ارائه داده است. این دایرکت هوشمند قابلیت ساخت منوی محصولات، ارائه سوالات متداول و پاسخ هوشمند به کامنت ها و پیام های دایرکت را در اختیار شما قرار داده است. با دایرکت هوشمند نوین هاب، هزینه هایی مانند هزینه ساخت فروشگاه آنلاین یا هزینه حقوق ادمین های خود را تا میزان قابل توجهی کاهش دهید.