دوشنبه, ۱۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 1 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

نکاتی برای به حداقل رساندن آسیب استفاده از اتو مو

موها نقشی مهم و اساسی در زیبایی ظاهری هر فردی دارند. تفاوتی نمی کند که خانم باشید یا آقا! درهرحال موهای شما می تواند نقشی اساسی در فعالیت های روزانه، میزان اعتمادبه نفس و البته زیبایی ظاهری شما داشته باشد. واقعیت این است که ما همیشه به دنبال چیزی هستیم که نداریم. اگر موهای کم پشتی داشته باشیم تمایل داریم تا این مشکل را برطرف کنیم. اگر موهای ما صاف است، عاشق موهای فر و مجعد هستیم و اگر موهای فری داریم، دوست داریم که موهایمان را صاف کرده و اصطلاحا لخت کنیم. برای انجام این هدف وسیله ها و تجهیزات زیادی مانند انواع اتو مو رمینگتون در بازار موجود هستند و کمک می کنند که شما به راحتی، با صرف هزینه ای اندک و در کوتاه ترین زمان ممکن، موهای خود را به دلخواه تغییر دهید. اما آیا مضراتی هم دارند یا خیر؟!

اتو مو و حقایق پیرامون آن

البته از جمله نکاتی که در همین ابتدای کار باید به شما بگوییم این است که استفاده از برخی محصولات مانند موس مو آیلت در به حداقل رساندن آسیب های ناشی از استفاده سشوار و اتو مو نقشی مهم و اساسی دارد. اما در این مطلب ما به شما خواهیم گفت که اتو مو چه آسیب هایی می تواند به موهای شما وارد کند. آسیب هایی که هیچ کس در مورد آن ها بی پرده و راحت با شما صحبت نخواهد کرد. ضمن اینکه خواهیم گفت چطور می توانید این آسیب ها را به حداقل رسانده و از بروز و ظهور آن ها بر روی موهای خود جلوگیری کنید.

عملکرد اتو مو

عملکرد اتو مو

در حالت کلی اتوی مو عملکرد بسیار راحتی دارد. شما به راحتی موهای خود را در بین دو دهانه سرامیکی قرار می دهید و بدنه اتوی مو که به واسطه وجود المنت و استفاده از جریان الکتریسیته داغ شده و حرارت تولید می کند، موهای شما را صاف خواهد کرد. فقط کافی است که بعد از قرار دادن موها بین دو دهنه اتوی مو به راحتی اتو را حرکت داده تا در عرض چند دقیقه موهای صاف شما به موهای فر و مجد و موهای فر و مجعد را به موهای صاف تبدیل کند. اتوی مو این روزها در دسته لوازم آرایشی بسیار پرکاربرد است که هم برای خانم ها و هم برای آقایان کاربرد دارد. از جمله رایج ترین اتوهای مو سه مدل اتوی موی سرامیکی، اتوی موی تیتانیومی و اتوی موی تورمالین است.

تفاوت اتو مو با بدنه سرامیکی، تیتانیوم و تورمالین به جنس مواد اولیه ای که در ساخت اتوی مو استفاده شده، بستگی دارد. صفحات اتوی موی شما اگر از تیتانیوم باشد قابلیت انتقال حرارت بیشتری نسبت به دو متریال دیگر دارد و به همین دلیل موهای شما را به سرعت صاف کرده یا حالت می دهد. در عین حال بد نیست بدانید که صفحات تیتانیومی اتوی مو باید با دقت بیشتری مورد استفاده قرار بگیرند. چون سریع تر و بیشتر به موهای شما آسیب می رسانند.

عوارض و مشکلات استفاده از اتوی مو

همان طور که گفتیم استفاده از اتوی مو می تواند مشکلات بسیار زیادی برای شما ایجاد کند. تجربه این گونه نشان می دهد که در صورت استفاده طولانی مدت از اتوی مو مشکلات زیادی مانند تغییر جنس موی سر، از دست رفتن شفافیت مو، سوختن ریشه مو و نابودی رطوبت موی سر برای شما پیش خواهد آمد. همچنین از جمله مشکلات دیگری که به واسطه استفاده طولانی مدت از موهای شما به وجود می آید شکنندگی، موخوره شدن، ریزش و سفید شدن موهای شما است. به همین دلیل برای کاهش عوارض استفاده از اتوی مو بهتر است که تعداد دفعات استفاده از آن را تا حد امکان کم کنید.

نکات مهم برای کاهش مضرات استفاده از اتو مو

نکات مهم برای کاهش مضرات استفاده از اتو مو

در این قسمت به شما نکاتی را خواهیم گفت که در زمان استفاده از اتوی مو کمک می کنند تا موهای شما آسیب کمتری دیده و با مشکلات کمتری روبه رو باشند.

بهتر است که قبل از استفاده از اتوی مو، موهای خود را کاملاً تمیز کنید. چربی ها و آلودگی هایی که بر روی موهای کثیف وجود دارند در زمان اتو کشیدن، آسیب های زیادی به ریشه موهای شما می زنند. همچنین دقت کنید که موهای شما قبل از استفاده از اتوی مو کاملاً خشک باشند.

قبل از استفاده از اتوی مو حتماً موهای خود را شانه کنید. با این کار کمک می کنید که گره های موجود در موهای شما باز شده و در زمان استفاده از اتوی مو یا سشوار، حرارتی در میان موهای شما باقی نماند.

همچنین بعد از استفاده از اتوی مو حتما موهای خود را سشوار بکشید. البته بهتر آن است که سشوار خود را بر روی باد خنک تنظیم کنید.

در مجموع نباید بیشتر از ۵ دقیقه از اتوی مو استفاده کرد.

اگر اخیرا اقدام به رنگ کردن موهای خود کرده اید حرارت اتو مو شما نباید از ۱۶۵ درجه تا ۱۷۵ درجه سیلسیوس بیشتر باشد.

برای موهای معمولی استفاده از درجه حرارت ۱۹۵ درجه سیلسیوس مناسب است. اما اگر موهای شما ضخیم است می توانید حرارت را تا ۲۱۰ درجه هم افزایش دهید.

بهتر است که اول لایه های زیرین را اتو کرده و سپس لایه های بالای موهای خود را اتو کنید.

در نهایت بد نیست که هر از گاهی برای تقویت کردن موهای خود بعد از اتو کشیدن، از سرم های مو استفاده شود.

نکات پایانی برای خرید اتو مو

در نهایت بد نیست که چند نکته را برای خرید مناسب اتوی مو به شما گوشزد کنیم.

اول اینکه تنها تفاوت اتوهای مو در جنس آن ها نیست. بلکه پهنای اتوی مو هم می تواند مشخصه مهمی در زمان خرید باشد. اگر موهای شما کوتاه و یا چتری است، اتوهای مینی با پهنای نیم اینچی برای شما مناسب است. اما اگر موهای شما نازک و کوتاه است باید از اتوهای یک اینچی استفاده کنید. برای موهایی که اندازه معمولی و ضخامتی نرمال دارند اتوی مو با پهنای یک و یک چهارم اینچ مناسب است و اتوهای مو با پهنای یک و نیم اینچ برای موهای ضخیم کاربردی هستند. در آخر اگر موهای شما خیلی بلند و ضخیم است اتو موی پهن دو اینچی برای شما گزینه بهتری است.

اتو مو و هرآنچه که لازم بود بدانید

در این مطلب به شما تمام نکات ضروری برای خرید اتو مو و استفاده از آن را گفتیم. در هر حال در زمان خرید دقت کنید تا از فروشگاه ها و سایت های فروشگاهی معتبر مانند اسنپ شاپ خرید خود را انجام دهید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/S1OxeJyq
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه