دوشنبه, ۱۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 1 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

بهترین زمان سفر به استانبول

5 ماه پیش ( 1402/11/2 )
 

اگر قصد خرید تور استانبول را دارید پیش از انجام این کار بهتر است اطلاعات خود را درزمینه شرایط آب وهوایی و به طور کلی بهترین زمان برای سفر به این شهر توریستی را افزایش دهید تا بتوانید تجربه خوبی از سفر داشته باشید.

استانبول به دلیل نزدیکی به کشور ما یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری ایرانیان به خصوص در ایام نوروز به شمار می آید. این شهر نیز مانند سایر مناطق جهان در هر فصل از شرایط مختلفی برخوردار است که احتمال دارد با سلیقه برخی افراد هم خوانی نداشته باشد.

بهترین زمان سفر به استانبول

بهترین زمان برای رزرو تور استانبول چه موقع است؟

دراین خصوص نمی توان پاسخ قاطع و یکسانی برای همه گردشگران بیان کرد. چراکه برخی افراد می خواهند در شرایطی به استانبول سفر کنند که آب وهوا معتدل است تا بدون دغدغه از بخش های مختلف شهر دیدن کنند.

در مقابل، گروهی از گردشگران همواره به دنبال زمانی هستند که این شهر در خلوت ترین حالت ممکن قرار دارد. لازم است بدانید اگر زمان های خلوت را انتخاب کنید می توانید از تور ترکیه ارزان بهره مند شوید.

این تفاوت ها باعث شده پاسخ دادن به این سوال مشکل باشد. ازاین رو می خواهیم در این متن بررسی کاملی از این موارد داشته باشیم تا هر فرد با توجه به موقعیت، بودجه و علاقه خود بهترین زمان را برای رزرو تور انتخاب کند.

سفر به استانبول در بهار

بهار یکی از بهترین فصل ها برای بازدید از استانبول است. اگر با شلوغی شهر مشکلی ندارید می توانید تورهای نوروز به مقصد این شهر زیبا را رزرو کنید تا از زیبایی های بکر استانبول بهره مند شوید. 

در واقع از ابتدای فروردین تا اواخر خرداد شرایط آب وهوایی استانبول در حالت متعادل و بی نظیری قرار دارد و می توانید بدون دغدغه بابت مشکلاتی مانند حضور بیش از حد گردشگران و گرما یا سرمای شدید از جاذبه های گردشگری دیدن یا در جشنواره های مفرح شرکت کنید.

رزرو تور استانبول در تابستان

 تابستان را می توان اوج شلوغی استانبول دانست. در این فصل گردشگران زیادی از سراسر دنیا برای بازدید از جاذبه های گردشگری استانبول، شنا و آفتاب گرفتن در سواحل زیبای این شهر سفر به آن را انتخاب می کنند.

با سفر در تابستان علاوه بر گرما و رطوبت هوا شاهد سیل جمعیتی هستید که مانند شما می خواهند در چند روز هرچند محدود، از بخش های مختلف شهر دیدن کنند. همچنین در این زمان جشنواره ها و کنسرت های مختلفی نیز برگزار می شود.

باتوجه به این موارد باید باید گفت سفر در تابستان باعث افزایش هزینه ها خواهد شد. پس اگر سفری اقتصادی می خواهید یا با شلوغی میانه خوبی ندارید این فصل برای شما مناسب نیست.

رزرو تور استانبول در تابستان

سفر به استانبول در پاییز

رزرو تور استانبول در پاییز به دلیل خنک شدن هوا و کاسته شدن از میزان گردشگران حاضر در شهر طرفداران زیادی دارد. به خصوص اینکه با رسیدن پاییز، استانبول در بهترین حالت خود قرار می گیرد و می تواند چشم هر بیننده ای را به خود جلب کند. البته این زیبایی را در بهار نیز می توان مشاهده کرد.

سفر به استانبول در زمستان

با عبور از پاییز و رسیدن به زمستان دمای هوای استانبول تا حد زیادی کاهش پیدا می کند و شهر در روزهای بسیاری با بارش برف و باران روبه رو است. ضمن اینکه دیگر امکان شنا در سواحل و تفریحات آبی وجود ندارد.

این موارد باعث شده رزرو تور استانبول در زمستان خیلی طرفدار نداشته باشد. البته نباید از تفریحات زمستانی و خلوتی شهر در این زمان غافل شد. اگر دمای پایین هوا شما را آزار نمی دهد و می خواهید شهر را در خلوت ترین زمان ببینید رزرو تور در فصل سرد را فراموش نکنید.

بهترین زمان سفر به استانبول برای کاهش هزینه ها

اگر به دنبال راهی برای سفری ارزان هستید رزرو تور استانبول لحظه آخری می تواند بهترین گزینه باشد. همچنین توجه به فصل و میزان شلوغی این شهر باعث می شود بتوانید هزینه های سفر را کاهش دهید.

دراین خصوص باید گفت تابستان به دلیل شلوغی همواره پرهزینه ترین سفر را برای شما به همراه دارد. همچنین در این زمان نمی توانید انتظار تخفیف از فروشگاه های بزرگ را داشته باشید.

در مقابل، اواخر پاییز تا اواخر زمستان به دلیل کاهش دما و حضور کم تر گردشگران در استانبول علاوه بر کاهش قیمت بلیط هواپیما و رزرو هتل می توانید از تخفیف های جذابی که فروشگاه ها و مراکز خرید ارائه می دهند نیز بهره مند شوید تا سفری کاملا اقتصادی را تجربه کنید.

چرا با تور به استانبول سفر کنیم؟

در کنار آشنایی با بهترین زمان برای سفر به استانبول لازم است اطلاعات خود را در زمینه بهترین روش برای رفتن به این شهر نیز افزایش دهید. اگر تاکنون به هیچ کشوری سفر نداشته اید و تجربه ای در این زمینه ندارید انتخاب تور گزینه مناسب تری است.

برای رزرو تور استانبول تنها باید مدارک هویتی را به آژانس مسافرتی تحویل دهید و لوازم ضروری خود را برای این سفر آماده کنید. ضمن اینکه راهنمای تور حین سفر اطلاعات کاملی به شما ارائه می دهد.

خرید بلیط استانبول و رزرو هتل از امکاناتی است که با دریافت تور استانبول یکجا دریافت می کنید و دیگر نیازی به دریافت هر یک از آنها به صورت جدا نیست.

قیمت تور استانبول

قیمت تور استانبول

معمولا افراد برای سفر، ابتدا قیمت تور استانبول را بررسی می کنند. دراین خصوص باید گفت زمان سفر در هزینه نهایی تور تاثیر زیادی دارد. در واقع هرچه قیمت بلیط و هتل افزایش پیدا کند هزینه تور بالاتر می رود.

راهکاری که در این زمینه برای کاهش هزینه ها وجود دارد رزرو تور لحظه آخری استانبول است. اگر چمدان خود را بسته اید و نیازی به برنامه ریزی برای سفر ندارید، با رزرو این نوع تور می توانید تا حد زیادی به کاهش هزینه ها کمک کنید.

جمع بندی

با رزرو تور استانبول می توانید سفری راحت به این شهر گردشگری داشته باشید. اگر می خواهید از بهترین زمان برای سفر به استانبول آگاه شوید لازم است هدف خود را از این مسافرت مشخص کنید.

برای داشتن سفری ارزان به استانبول، زمستان و پاییز بهترین گزینه هستند به خصوص اگر قصد استفاده از تخفیف های ارائه شده توسط مراکز تجاری را داشته باشید. ازطرف دیگر دمای هوا در بهار بسیار معتدل و دل چسب است. در تابستان با حضور بیش از حد گردشگران روبه رو می شوید و به همین دلیل باید هزینه بیشتری برای تور یا حتی سفر شخصی پرداخت کنید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/HkuRc3HN
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه