دوشنبه, ۱۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 1 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

چاپ فلش مموری چیست؟

5 ماه پیش ( 1402/10/30 )
 

چاپ و تکثیر فلش مموری

چاپ فلش مموری به معنای چاپ لوگو، نام یا طرحی خاص بر روی بدنه فلش مموری است. این فرآیند به شما امکان می دهد تا فلش مموری های خود را شخصی سازی کرده و به عنوان هدیه تبلیغاتی، هدیه شرکتی یا هر منظور دیگری استفاده کنید. با چاپ فلش مموری، می توانید برند خود را تبلیغ کنید و یک طرح اختصاصی برای فلش مموری های خود ایجاد کنید.

چاپ فلش مموری چیست؟

نوع چاپ فلش مموری به طریقه انجام آن و نوع پوشش مورد استفاده تقسیم بندی می شود. در زیر، چندین نوع چاپ فلش مموری را بررسی می کنیم:

چاپ سیلک اکریلیک: در این نوع چاپ، لوگو یا طرح مورد نظر بر روی فلش مموری با استفاده از جوهر سیلک اکریلیک که روی بدنه فلش مموری سایه برداری می شود، چاپ می شود. این نوع چاپ دارای کیفیت بالا و مقاومت در برابر خراشیدگی است و معمولا در فلش مموری های فلزی استفاده می شود.

چاپ لیزری: در این روش، با استفاده از اشعه لیزر، لوگو یا متن مورد نظر بر روی سطح فلش مموری حک می شود. چاپ لیزری دارای دوام بالا و مقاومت در برابر خط و خش است و معمولا در فلش مموری های فلزی یا پلاستیکی استفاده می شود.

چاپ UV: در این روش چاپ، با استفاده از فناوری UV، جوهر UV روی فلش مموری به صورت لایه ای پوشش داده می شود و سپس تحت نور UV خشک می شود. این نوع چاپ دارای رنگ های زنده و مقاومت در برابر خش است و معمولا در فلش مموری های پلاستیکی استفاده می شود.

چاپ فلش مموری

با توجه به اینکه برای چاپ فلش مموری احتیاج است که فلش مموری های قابل چاپ و در واقع فلش های خام استفاده شود، به طور کلی انواع مختلفی از آن ها در بازار موجود است؛ توضیحاتی درباره انواع آن ها خدمت شما:

فلش مموری های پلاستیکی: فلش مموری هایی که بدنه شان از جنس پلاستیک است. این نوع فلش مموری ها قابلیت چاپ لوگو، نام یا طرح مورد نظر را دارند و معمولا در اندازه ها و طرح های متنوعی در دسترس هستند؛ اکثرا فلش مموری های کارتی هم از نوع پلاستیکی هستند و در این نوع می توان از چاپ جوهر افشان نیز استفاده کرد، فلش مموری های کارتی یا تبلیغاتی در واقع جهت مناسبت های مخصوص و یا تبلیغات شرکتی، فرهنگی و سازمانی استفاده می شوند.

فلش مموری های فلزی: این نوع فلش مموری ها بدنه ای از جنس فلز دارند که معمولا از آلومینیوم یا فولاد ساخته شده اند. آن ها دارای ظاهری شیک و مقاوم هستند و معمولا قابلیت چاپ لوگو یا متن روی سطح فلش را دارند؛ برای فلش مموری های فلزی می توان از چاپ لیزری استفاده کرد، در این نوع فلش چاپ لیزری بسیار زیبا و با مقاومت بالا چاپ خواهد شد، به طوری که چاپ در صورت خط و خش هم پاک نمی شود و از آن جایی که خود فلش مموری هم به صورت فلزی ساخته شده، از مقاومت بالایی در برابر ضربات و افتادن برخوردار است.

فلش مموری های چوبی: این نوع فلش مموری ها بدنه ای از جنس چوب دارند که طبیعی و زیبا هستند. آن ها قابلیت چاپ بر روی سطح چوب را نیز دارند و به عنوان هدیه های شخصی سازی شده یا هدیه شرکتی بسیار محبوب هستند؛ هرچند این نوع فلش چندان اقتصادی و البته موجودیت همیشگی ندارند و همانطور که قبلتر گفتیم، بیشتر برای هدایای شخصی استفاده می شود.

فلش مموری های لاستیکی: این نوع فلش مموری ها از جنس لاستیک ساخته شده اند و اغلب انعطاف پذیر هستند. آن ها معمولا در اندازه ها و طرح های متنوعی در دسترس هستند و قابلیت چاپ لوگو یا متن روی سطح لاستیک را دارند.

فلش مموری های سفارشی: برخی شرکت ها امکان سفارشی سازی فلش مموری ها را به شما می دهند. در این صورت، شما می توانید جنس، طرح و اندازه فلش مموری را به دلخواه خود انتخاب کرده و لوگو، نام یا طرح خاص خود را روی آن چاپ کنید؛ مثلا برخی از فلش مموری ها هستند که طرح اسباب بازی هستند، برخی طرح خودکار یا مثلا چند کاربره هستند مثل شیشه عطری که انتهای آن چیپست فلش مموری جای گذاری شده است.

فلش مموری کارتی و تبلیغاتی چیست؟

فلش مموری کارتی و تبلیغاتی نوعی فلش مموری هستند که به صورت کارت یا با اهداف تبلیغاتی طراحی شده اند. آن ها به دلیل شکل باریک و صفحه ای که دارند، به راحتی در جیب یا کیف قابل حمل هستند و می توان به عنوان وسیله ای برای ذخیره و انتقال اطلاعات مورد استفاده قرار گیرند.

فلش مموری کارتی معمولا شبیه به کارت اعتباری یا کارت بانکی (یا مثلا شبیه به کارت های تلفن قدیمی) هست و از جنس پلاستیک یا فلز ساخته می شوند. آن ها دارای ابعادی استاندارد بوده و معمولا در اندازه یک کارت اعتباری یا کارت بانکی ساخته می شوند. بر روی سطح فلش مموری کارتی می توان لوگو، اطلاعات تماس، عکس یا هر نوع طرح و متن دیگری را چاپ کرد؛ بخاطر اندازه نسبتا زیاد آن نسبت به فلش مموری های معمولی؛ قطعا می توان مانور های تبلیغاتی بیشتری روی آن پیاده کرد.

فلش مموری تبلیغاتی همچنین به عنوان وسیله ای برای تبلیغات و ارتقای برند استفاده می شود. آن ها معمولا برای کمپین های تبلیغاتی و توزیع رایگان در رویدادها، نمایشگاه ها و کنفرانس ها طراحی می شوند. فلش مموری های تبلیغاتی معمولا دارای ظاهری منحصر به فرد و شخصی سازی شده با لوگو، نام برند و اطلاعات تماس شرکت مرتبط هستند، در واقع فلش مموری تبلیغاتی همان فلش مموری های سفارشی هستند که به نسبت طرح و درخواست مشتری برای آن ها طراحی و تولید می شود.

استفاده از فلش مموری های کارتی و تبلیغاتی به شرکت ها و سازمان ها امکان می دهد تا برند خود را به صورت خلاقانه و ماندگاری به مخاطبان خود معرفی کنند و همچنین اطلاعات مفید خود را به راحتی در اختیار کاربران هدفمند خود قرار دهند؛ تا ضمن ماندگاری تبلیغاتی و هدیه ای مناسب؛ کاربردی نیز باشد.

قاب فلش مموری چیست؟

قاب فلش مموری، یک وسیله محافظ است که برای حمل و نگهداری فلش مموری استفاده می شود. این قاب ها برای حفاظت و ایمن نگهداشتن فلش مموری ها در برابر خراشیدگی، ضربه، گرد و غبار و سایر آسیب ها طراحی شده است.

قاب فلش مموری معمولا از مواد مقاوم مانند پلاستیک سخت، سیلیکون یا فلز ساخته می شود. آن ها شکلی محافظت کننده دارند که به فلش مموری کمک می کند در برابر آسیب ها مقاوم باشد. برخی از قاب ها دارای درب یا قابلیت قفل هستند تا فلش مموری را درون خود نگهداری کنند و از آن در برابر سقوط یا جدا شدن جلوگیری کنند.

قاب فلش مموری

تعدادی از قاب های فلش مموری دارای قلاب یا حلقه هایی هستند که به آن ها امکان اتصال به کیف، کلید، طناب یا کارت را می دهد؛ به این شکل می توانید فلش مموری را همراه داشته باشید و از گم کردن یا فراموش کردن آن جلوگیری کنید.

قاب های فلش مموری انواع مختلفی دارند که برای بسته بندی فلش مموری مناسب است؛ بسته به نوع و ابعاد فلش مموری ای که تهیه می فرمایید، می بایست قابی مخصوص آن نیز خریداری کنید؛ برای این کار می توانید با مرکز چاپ سینا تماس بگیرید و یا قیمت چاپ و تکثیر فلش مموری را مشاهده کنید؛ پس از آن می توانید تصمیم خود را بگیرید و برای اطلاعات بیشتر هم می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/DWBI3lfn
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه