دوشنبه, ۱۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 1 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

چاپ روی زونکن با طرح دلخواه

5 ماه پیش ( 1402/10/29 )
 

تقریبا همه کسب و کارها با انواع زونکن و کلاسور ها آشنایی دارند ولی شرکت یا مجموعه هایی که بصورت برندینگ فعالیت میکنند زونکن و کلاسورهایی را دارند که با لوگو و طرح دلخواه خودشان چاپ و سپس تولید شده است. تقریبا میتوان گفت چاپ طرح و تصویر دلخواه روی زونکن های با عطف کوچک و بزرگ سال هاست که توسط بانک ها، شرکت های بزرگ و یا کسب و کارهای کوچکی که میخواهند نظم بیشتر و یکدست بودن خود را به نمایش بگذارند سفارش داده میشود.

چاپ روی زونکن با طرح دلخواه

 چاپ لوگو روی زونکن

یکی از کارهایی که میتوانید با انجام دادن آن به بایگانی خود نظم بیشتری دهید و یا کلاس کاری خود را با آن بیش از پیش بالا ببرید چاپ لوگو کسب و کار خود را بر روی زونکن می باشد. چاپ لوگو روی زونکن را حتی میتوان در سایز دلخواه و سفارشی با توجه به نیاز خود به تولید کننده ی زونکن اختصاصی مانند (( بانی چاپ )) واسپاری نمائید.

زونکن های تبلیغاتی

زونکن را میتوان یکی از پرکاربرد ترین لوازمی قلمداد کرد که در بایگانی اسناد، مدارک و اوراق اداری به جهت نظ دهی برشمرد. غالبا کیفیت زونکن های تبلیغاتی از زونکن های موجود تولید شده در بازار بیشتر است. زونکن ها را میتوان در سایز های مورد نیاز خود با قفل با ارتفاع های مختلف ( 2 سایز استاندارد) سفارش برای تولید داد. هر آنچه شما از یک زونکن انتظار دارید بوسیله زونکن های تبلیغاتی برآورده میشود و حتی بیشتر از آن نیز به بایگانی و بخش بازاریابی شما اعطاء میشود. در واقع میتوان گفت که زونکن های تبلیغاتی برای نظم دهی بیشتر و متفاوت بودن در قفسه های شرکت و موسسه ها تولید و عرضه میشود. آیا تابحال شما تجربه داشتن زونکن و کلاسور با لوگو برند خود را داشته اید؟ آیا میدانید زمانی که مخاطب یا مشتری شما زونکن های سفارشی شما را مشاهده میکند چه تاثیری در برندینگ و افزایش اعتماد و اطمینان به مجموعه شما را دارد.

سایر کاربرد های زونکن تبلیغاتی

استفاده از زونکن کاتالوگ به جهت کم یا زیاد کردن برگه های کاتالوگ با توجه به نیاز شما در پروژه های مختلف و بخصوص بازاریابی نکته ای است مه میتوان واضح اعلام کرد این روزها بیش از بایگانی اسناد و مدارک در شرکت های نفتی و ساختمانی مورد استفاده قرار میگیرد. نمایش و ارائه زونکن همراه با رزومه کاری در نمایشگاه ها، همایش ها، کنگره ها چیزی نیست که بتوان به راحتی از کنار آن عبور کرد و یکی از بهترین مجموعه هایی که میتواند برای شما زونکن های تبلیغاتی را تولید کند (( بانی چاپ )) می باشد. شما میتوانید با مراجعه به سایت آنها در لحظه قیمت انواع زونکن و کلاسور را بصورت آنلاین مشاهده نمائید و یا حتی ثبت سفارش نمائید. تولید کنندگان و شرکت هایی زیادی در این زمینه در ایران وجود دارد که سایت بانی چاپ به شما به راحتی و سهولت اجازه میدهد با مشاهده قیمت در تیراژ مختلف و انواع مدل های مختلف زونکن و کلاسور بهتر تصمیم گیری نمائید.

تولید زونکن تبلیغاتی

چاپ روی زونکن های تبلغاتی را میتوان یک از کارهایی برشمرد که بصورت ملموس علی رغم بر طرف کردن نیاز های بایگانی تبلیغات زیبایی و خاصی از برند شما را در مقابل دیدگان مشتریان شما انجام میدهد و دلیل تاکید بر استفاده از این نوع زونکن ها برای سازمان هایی است که غالبا پروژه محور فعالیت می کنند.

تولید کننده عمده زونکن

تولید کننده عمده زونکن

برخی از شرکت ها به جهت تبلیغات خود با تولید عمده زونکن و پخش آن در مدارس و استفاده دانش آموزان سعی بر شناساندن برند خود از سنین پائین میتوانند یک سرمایه گذاری بلند مدت نیز انجام دهند. پیشنهاد میشود پیش از تولید عمده زونکن با قیمت ارزان و با کیفیت عالی را پیش از ثبت سفارش از نزدیک ببیند و سپس اقدام به نهایی کردن خرید خود نمائید. چاپ روی جلد زونکن بصورت عمده و سپس ساخت زونکن با کیفیت بالا با قفل زونکنی کوچک و بزرگ نیز برای تولید کنندگان زونکن کار بسیار سهل و آسان است و شما در صورتی که نیاز به چاپ داخل یا آستر زونکن هم دارید حتما می بایست در زمان نهایی کردن سفارش به تولید کننده اعلام نمائید و طرح سفارشی خود را نیز به آنها جهت چاپ ارائه دهید.

چاپ زونکن اختصاصی

چاپ طرح و تصویر دلخواه بر روی جلد زونکن بصورت اختصاصی و با چاپ افست که بسیار کیفیت بالایی دارد و ارزان نیز می باشد انجام میشود. لذا با خیالی راحت میتوانید اقدام به سفارش چاپ زونکن اختصاصی نمائید و در نگاه مشتری تاثیر گذار ظاهر شوید، ولی حتما می بایست در زمان طراحی و انتخاب تصویر و رنگ آن حتماً دقت نظر کافی را داشته باشید. چاپ زونکن اختصاصی با توجه به اینکه نسبت به قیمت زونکن های معمولی موجود در بازار بالاتر است حتما نهایت توجه خود را بر روی تاثیر گذاری روی مشتری معطوف نمائید.

تولید و چاپ زونکن سفارشی

در تولید این نوع زونکن ها شما باید حداقل 100 عدد را سفارش دهید ولی قیمت مقرون بصرفه در تولید زونکن های سفارشی 500 عدد می باشد. یکی از مزایای ساخت و چاپ زونکن سفارشی یا تبلیغاتی درخواست سایز دلخواه بر اساس نوع کاربرد و استفاده از آن می باشد. تولید کنندگان زونکن سفارشی هیچ محدودیتی برای تولید و چاپ زونکن سفارشی با توجه به نیاز های شما را ندارند و شما میتوانید حتی درخواست چاپ روی جلد های داخلی یا آستر زونکن را نیز بدهید تا با توجه به سلیقه تیم بازاریابی شما چاپ زونکن شما انجام شود.

خیلی از شرکت ها اصلا برای بایگانی اسناد و مدارک خود این زونکن ها را سفارش نمیدهند و برای استفاده به عنوان ارسال رزومه یا نصب نمونه کار داخل آنها اقدام به طراحی و چاپ زونکن های سفارشی می نمایند.

تولید و چاپ زونکن سفارشی

چاپ زونکن کاتالوگ

یکی از پر کاربرد ترین کارهای زونکن این روزها همین چاپ کاتالوگ با جلد زونکن و کلاسور می باشد چون به راحتی میتوانند در صورت نیاز برخی از برگه ها را کم یا زیاد کنند و بصورت کاملا سفارشی و اختصاصی اقدامات بازاریابی و تبلیغات خود را پیش ببرند. در کنار چاپ زونکن کاتالوگ تولید و سفارش زونکن بصورت آلبوم را نیز میتوان نام برد. بیشترین کارایی این مدل از زونکن ها برای شرکت های آرایشی و بهداشتی به جهت ارائه کاتالوگ های تصویری محصولات خود در برنامه های بازاریابی و پروموشن می باشد.

قیمت طراحی و چاپ زونکن

تعرفه قیمت طراحی زونکن بستگی به سطح طراحی شما می باشد ولی در حال حاضر که این گزارش تهیه میشود و با استناد به سایت بانی چاپ قیمت طراحی زونکن بین 1 الی 2 میلیون می باشد. که با توجه به درخواست و صحبت با سفارش دهند مشخص می گردد، ولی سیستم قیمت دهی چاپ زونکن کمی متفاوت تر می باشد و همانند سایر اقلام چاپی بخصوص چاپ افست هر چه تیراژ بالاتر باشد قیمت واحد زونکن پائین تر می آید در صورتی که تعداد درخواستی شما بیش از 500 عدد باشد با یک قیمت عادلانه و یا حتی میتوان گفت مناسب تر و پائین تر از قیمت زونکن های معمولی موجود در سطح بازار مواجه خواهید شد.

چاپ روی جلد زونکن و چاپ داخل زونکن نیز بی تاثیر در قیمت نهایی آن نمی باشد. یک نکته را در نظر بگیرید که زونکن های 4 حلقه که بیشتر به آن قفل های کلاسوری نیز گفته میشود به مراتب قیمت بالاتری نسبت به زونکن های معمولی دارد مخصوصا قفل های با ارتفاع 4 و 5 سانتی متر.

چاپ جعبه زونکن

چاپ جعبه زونکن

یکی از کارهایی که میتوانید انجام دهید و در هنگام ارائه زونکن خود که حاوی اسناد و مدارک مهم شما می باشد داشتن زونکن های جعبه دار می باشد. تولید جعبه زونکن بصورت سفارشی و اختصاصی و مشابه زونکن تولید شده شما ارزش افزوده متفاوتی به اقدامات بازاریابی شما میدهد و در کنار آن از اسناد و مدارک داخل آن نیزمحافظت می نماید. چاپ روی جعبه زونکن را میتوان یکی از متفاوت ترین ارائه ها در سیستم تبلیغات و بازاریابی بر شمرد.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/1cvmA97Y
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه