یکشنبه, ۱۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 30 Jun(6) 2024 /
           
فرصت امروز

با افزایش سن و مصرف غذا های مختلف و یا دخانیات دندان‎ ها تحت تأثیر قرار گرفته و استحکام و مقاومت خود را از دست می ‎دهند که در ادامه ‎ این امر یا خود دندان لق شده و می افتد و یا فرد در اثر شدت پوسیدگی ودرد هایی که متحمل می شود، مجبور به کشیدن دندان می شود. در چنین وضعیتی جراحی تخصصی ایمپلنت با قدرت جایگزینی فوق‎ العاده می تواند نقش بسزایی را در بازیابی دوباره دندان داشته باشد؛ چراکه در این جراحی برخلاف پروتز‎ های دندانی، دندان‎ ها به صورت جداگانه درمحل دندان قبلی قرار گرفته و به واسطه‎  ایمپلنت ( پیچ‎ هایی از جنس تیتانیوم) محکم شده و می توانند با رسیدگی و رعایت نکات بهداشتی ساده، سالها بدون مشکل باقی بمانند. اما شرط تأثیر گذاری جراحی تخصصی ایمپلنت انجام شده و طولانی بودن عمر دندان جدید، رعایت نکاتی خاص در این باره است.

برای جراحی تخصصی ایمپلنت چه نکاتی را باید رعایت کنیم

مزایای عمل ایمپلنت نسبت به پروتز های دندانی

جراحی ایمپلنت که در حقیقت یکی از روش های نوظهوری است که در سال‎ های اخیر رواج بیشتری یافته، به نسبت پروتز های دندانی می تواند مزایای بی نظیری را برای افراد به همراه داشته باشد. شناخت این مزایا می تواند در زمینه‎  تصمیم گیری در انجام جراحی تخصصی ایمپلنت و تردید هایی که در این باره وجود دارند مؤثر واقع شده و قاطعیت بیشتری را برای کاشت دندان از طریق این روش ایجاد نماید.

حفاظت از استخوان فک و جلوگیری از تحلیل لثه

یکی از موضوعاتی که در مبحث استفاده از دندان های مصنوعی شاهد آن بودیم، تحلیل لثه و استخوان فک به مرور زمان و در اثر خالی ماندن فضای درون لثه بود. این تحلیل می توانست افراد را با دردسر های متعددی روبه رو کرده و مشکلات مختلفی را ایجاد نماید. یکی از مواردی که در جراحی تخصصی ایمپلنت و کاشت دندان‎ ها به روش مدرن توجه ویژه‎ ای به آن شده است، بحث جلوگیری از تحلیل و حفظ مقاومت و استحکام استخوان فک است. در حقیقت طی این روش با قرار دادن پیچ‎ هایی از جنس تیتانیوم تلاش می شود تا جای خالی ریشه‎  دندان پر شده و دیگر فضایی خالی در درون لثه وجود نداشته باشد. این کار کمک می کند تا حتی سال ها پس از انجام جراحی، لثه و استخوان فک همچنان مقاومت خود را حفظ کرده و دچار برخی از مشکلاتی که در این حوزه وجود دارد، نشوند.

عدم حرکت و جابه جایی دندان ها

افرادی که پروتز های دندانی انجام داده‎ اند به علت عدم اتصال پروتز به لثه گا هاً شاهد حرکت و جابه جایی دندان ها خواهند بود که این موضوع در حین صحبت کردن و یا غذا خوردن می تواند مشکلاتی را به نوبه‎ خود ایجاد نماید. این درحالی است که با کاشت ایمپلنت، دندان‎ ها به طور ثابت باقی مانده و فرد می تواند همانند یک دندان طبیعی با آن رفتار کند.

برای جراحی تخصصی ایمپلنت چه نکاتی را باید رعایت کنیم

عدم محدودیت غذایی با انجام ایمپلنت دندانی

به دنبال انجام پروتز دندانی افراد مجبور به حذف برخی از غذا ها از لیست غذای روزانه خود هستند که این موضوع برای افراد معمولاً ناراحت کننده خواهد بود. در ایمپلنت دندان خوشبختانه فرد به راحتی می تواند کلیه‎ غذا های مورد علاقه‎  خود را مصرف کند بدون اینکه نگرانی از بابت ناکارآمدی دندان کاشته شده در گرفتن لقمه یا جویدن آن غذا داشته باشد. چراکه این دندان‎ ها علاوه بر شکل ظاهری خود، از لحاظ کارکرد نیز همانند یک دندان طبیعی عمل خواهند کرد.

نکاتی در خصوص قبل از انجام کاشت دندان‎ ها

در خصوص جراحی تخصصی ایمپلنت و کاشت دندان‎ ها نکات حائز اهمیتی مطرح می شود که با درنظر گرفتن این نکات می توان نتیجه مطلوب‎ تری را در درازمدت دریافت کرد. در این بخش به تعدادی از نکات به شدت تأثیر گذار در این امر اشاره خواهیم کرد.

شناخت انواع ایمپلنت و روکش آن

در مسیر انجام جراحی تخصصی ایمپلنت هرچه با اطلاعات بیشتری گام بردارید و کوشش بیشتری از خود نشان دهید، می توانید ایمپلنت موفق‎ تری را نیز تجربه نمایید. چراکه برخورداری از اطلاعات بالاتر در این حوزه، کمک می کند تا در انتخاب نوع درمان، تصمیم گیری بهتری را به همراه دندانپزشک متخصص خود به عمل  آورید.

انتخاب دندانپزشکی حرفه‎ ای و متخصص در انجام ایمپلنت

انجام جراحی تخصصی ایمپلنت، نیازمند کسب تخصص و تجربه در این حوزه است. این موضوع به این معنا است که مراجعه به دندانپزشکان عمومی که در مراحل بالاتر و تخصصی این حوزه تحصیل نکردند، می تواند یک ریسک پرخطر و البته پرخرج باشد. به همین دلیل همواره توصیه می شود که اگر تصمیم قاطعی در رابطه با انجام این جراحی دارید، به سراغ دندانپزشکان متخصصی همچون دکتر عباس گشاده رو متخصص جراحی لثه و کاشت ایمپلنت، که با تحصیل و فعالیت مستمر توانستند تجربه‎ ی بالایی را در این حوزه کسب کنند رفته و از جراحی انجام شده توسط این متخصصان آسودگی بیشتری را برای خود حاصل فرمایید.

بررسی هزینه‎ جراحی انجام ایمپلنت‎ های دندانی

میزان هزینه کلی جراحی تخصصی ایمپلنت یکی از موضوعاتی است که می بایست قبل از اقدام به انجام جراحی و کاشت دندان در خصوص آن تحقیق و بررسی بیشتری انجام دهید. چرا که مراکز مختلف به طور معمول به دلیل نوع میزان تحصیلات دندانپزشکان و میزان تجربه ‎ آن ‎ ها و نوع کیفیت مواد مصرفی هزینه های متفاوتی را از بیماران دریافت می کنند. بنابراین برای انجام این جراحی لازم است به سراغ مراکز و دندانپزشکانی که بهترین و بالاترین خدمات را با قیمتی منصفانه و با شرایطی مطلوب از بیماران در خواست می کنند رفته تا از ایمپلنت انجام شده رضایت خاطر بیشتری را کسب نمایید.

نکاتی در رابطه با بعد از جراحی ایمپلنت

اتمام جراحی تخصصی ایمپلنت و کاشته شدن دندان پایان کار نیست؛ چرا که اگر مراقبت‎ ها و توجهاتی مخصوص در رابطه با دندان کاشته شده صورت نپذیرد، ممکن است فرد با مشکلات متعددی روبه رو شده و درنتیجه ایمپلنت موفقی را تجربه نکند. بنابراین توصیه می شود که اگر به دنبال کاشت دندان بی دردسر و بادوام هستید نکات زیر را به خاطر داشته باشید.

رعایت دستور العمل‎ های دندانپزشک

بعد از انجام جراحی به کمک دندانپزشکان متخصص و معتبری چون دکتر عباس گشاده رو، لازم است به رعایت دستورالعمل‎ های توصیه شده توسط متخصص ایمپلنت خود توجه کرده و کلیه‎  موارد ذکر شده را به صورت دقیق رعایت فرمایید تا ایمپلنت به خوبی در استخوان فک ثابت شده و با آن جوش بخورد.

برای جراحی تخصصی ایمپلنت چه نکاتی را باید رعایت کنیم

رعایت بهداشت در دراز مدت

تجمع باکتری‎ های حاصل از مواد غذایی باقی مانده می تواند اثرات نامطلوبی را در دراز مدت برجای بگذارد. بنابراین توصیه می شود که همیشه در استفاده از مسواک و نخ دندان و رعایت بهداشت دهانی خود پس از انجام جراحی تخصصی ایمپلنت کوشا بوده و در این امر کوتاهی نکنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در حوزه‎ ایمپلنت دندانی می توانید به سایت مرکز تخصصی ایمپلنت و زیبایی دکتر عباس گشاده رو مراجعه نمایید. دکتر عباس گشاده رو متخصص جراحی لثه و ایمپلنت دندانی به عنوان رئیس بخش جراحی لثه و ایمپلنت بیمارستان دولتی و همچنین به عنوان هیئت علمی دانشگاه می تواند در مرکز تخصصی و ایمپلنت زیبایی خود تجربه  موفق و با دوامی را از ایمپلنت برایتان به ارمغان آورد. جهت ارتباط با کلینیک دکتر گشاده رو می توانید از آدرس tehranimplantteam.com استفاده نمایید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/yqmPbfYL
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه