شنبه, ۱۲ آبان(۸) ۱۴۰۳ / Sat, 2 Nov(11) 2024 /
           
فرصت امروز

آیا می‌توانید چهار موتور جست‌وجوی برتر را نام ببرید؟ اگر سایت YouTube.com را در لیست خود لحاظ نکنید، سخت در اشتباه هستید. هم‌اکنون YouTube بسیار بیشتر از یک سایت میزبان ویدئو عمل می‌کند.این سایت در‌حال‌حاضر یک موتور جست‌وجوی موفق برای حجم غیر‌قابل تصوری از محتوای ویدئویی است. از همه بهتر اینکه استفاده از این سایت و بارگذاری محتوا در آن کاملا رایگان است. اگر با YouTube آشنا نشوید، نمی‌توانید آنچنان که باید در فضای مجازی خود را معرفی کنید.

حتی ساده‌ترین ویدئوهای منتشر شده در این سایت می‌تواند صدها هزار بازدید داشته باشد و هزاران طرفدار را به سمت اکانت شما جلب کند. گاه ممکن است برای انجام این امور هدف از پیش تعیین‌شده‌ای نداشته باشید؛ فقط دوربین ویدئویی را روشن کنید و از خودتان در هنگام انجام کارهایتان تصویربرداری کنید.

حتی ممکن است محتوای ویدئو برای‌تان چندان اهمیتی نداشته باشد و تلاش نکنید تا کلمات کلیدی مناسب را به کار ببرید. حتی مهم نباشد که این ویدئوها بلافاصله مورد استقبال قرار بگیرد، اما با این حال به بازدیدهای فراوانی دست پیدا کنید. وقتی فرد 10 ساله‌ای با استفاده از یک دوربین ویدئویی 100 دلاری که آن را قرض گرفته است می‌تواند چنین تسلطی را در فضای مجازی به دست آورد، چرا شما پیام خود را در YouTube در معرض دید همگان قرار نمی‌دهید؟

معتبر و اصیل و خلاق باشید و leadها را از طریق توصیه‌ها و مطالب ارزشمند به سمت خود جذب کنید. این موضوع در YouTube نیز همانند سایت‌های پربازدید دیگر صادق است. من در اکثر ویدئوهایی که در YouTube قرار می‌دهم، یک درخواست مودبانه مطرح می‌کنم؛ از بازدیدکنندگان درخواست می‌کنم به طور خاص به لیست e-mail من ملحق شوند. گاهی اوقات نیز محصولات آموزشی قابل دانلود را به‌عنوان بخشی از نمایش ویدئو به‌صورت رایگان در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهم، اما وقتی یک محتوای ویدئویی را در YouTube قرار می‌دهم، همیشه با هدف تجاری نیست.

یکی از پربازدیدترین ویدئوهای من، ویدئویی بود که نشان می‌داد چگونه می‌توان در بازی جذاب اینترنتی هواپیمای کاغذی به امتیاز بالا دست یافت. مطمئن بودم تعدادی از این ده‌ها هزار بیننده‌ای که این ویدئو را مشاهده کردند، به ویدئوهای دیگر من نیز توجه خواهند کرد. من به این موضوع پی برده‌ام که از دیدگاه بازاریابی، تاثیرگذارترین ویدئوها، ویدئوهایی هستند که شما را به دنیای واقعی سازنده ویدئو ببرند. باز هم در مورد اصیل بودن صحبت می‌کنیم.

برخی از مشهورترین محتواها در YouTube ماهیت ساده‌ای دارند. این ویدئوها برقراری ارتباط بین بیننده و سازنده ویدئو را آسان می‌کنند. استفاده بیش از حد از گرافیک‌ها، اینتروها، پس زمینه‌ها وغیره ممکن است برخلاف هدف شما عمل کند. توصیه می‌کنم که برخی از ویدئوهای مشهور مرتبط با حوزه کاری خود را در YouTube با دقت مشاهده کنید. خیلی سریع به منظور من در مورد اصیل بودن ویدئوها و ارتقای آنها به لحاظ میزان بازدید، پی می‌برید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/G8nvI5im
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتاخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاست
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه