چهارشنبه, ۱۷ بهمن(۱۱) ۱۴۰۳ / Wed, 5 Feb(2) 2025 /
           
فرصت امروز

استراتژی توزیع و انتشار محتوا

10 سال پیش ( 1393/6/31 )
پدیدآورنده : حامد تقوی  

اکنون که این موضوع را پذیرفته‌اید که تهیه و تولید محتوا ایده‌ای بسیار عالی است، لازم است یک استراتژی جهت توزیع گسترده محتوای خود داشته باشید؛ تا اینکه از تمام فرصت‌های به‌دست آمده استفاده کنید و مشتریان احتمالی در اینترنت، آن را مشاهده کنند یا بشنوند.
 انتشار محتوا در فضای مجازی کار پیچیده‌ای نیست، اما شخصی باید باشد تا با صرف وقت این کار را به انجام رساند یا اینکه ابزارهایی به کار گرفته شود تا از طریق آن کار انتشار انجام گیرد.

در اینجا به چند نمونه از استراتژی‌های انتشار محتوا اشاره می‌کنیم:
• قرار دادن یک ویدئو در سایت YouTube.com بسیار ساده است، اما همان ویدئو باید در دیگر سایت‌های میزبان ویدئو نیز قرار گیرد تا بازدیدکنندگان  بیشتری را به خود اختصاص دهد.
• تهیه یک فایل صوتی از بحث و گفت‌وگوی خود در مورد یک موضوع مهم برای خوانندگان کار ساده‌ای است و همچنین قرار دادن این فایل صوتی در وبلاگ خود نیز بسیار آسان است. با این وجود، یک استراتژی مناسب برای انتشار آن باید شامل پلنی برای تبدیل آن فایل صوتی به نوشتار باشد که به راحتی بتوان آن را دانلود و مطالعه کرد. شما می‌توانید این کار را از طریق اطلاعیه یا پادکست انجام دهید.


• اگر در خبرنامه‌های ایمیلی که دارای برنامه زمان‌بندی مشخص هستند، دچار مشکل شدید، باید استراتژی مناسبی برای آرشیو تمام این خبرنامه‌ها در جایی از فضای مجازی داشته باشید؛ جایی که موتورهای جست‌وجو بتوانند آنها را ببینند و به راحتی در جست‌وجوها یافت شوند.
چندین ابزار نیز موجود است که می‌توان با استفاده از آنها روند انتشار محتوا را سریع، خودکار و با گستردگی فراوان انجام داد.
 نمونه‌ای از یک استراتژی انتشار محتوا را با هم می‌خوانیم.
 جیمی مک کینی، یکی از شاگردان بازاریابی من در سایت OfflineBiz.com اخیرا نتایج زیر را در مورد انتشار محتوای خود گزارش داده است:
مشتری، یک شرکت چمن‌کاری و نصب و اجرای نورپردازی بود.
 جیمی با استفاده از WordPress یک وب سایت جدید و ساده برای آنها طراحی کرد و چندین پست در وبلاگ که پر از کلمات کلیدی بود، به‌عنوان بخشی از سایت در آن قرار داد. در مرحله بعد با استفاده از ابزار توزیع چندین مقاله به مراجع مقالات تحویل داد. سرانجام از سایت Animoto.com استفاده کرد و از طریق بارگذاری تصاویر مربوط به انجام کار توسط شرکت، چهار ویدئوی ساده تهیه کرد. در شرح و توصیف این ویدئو نیز از کلمات کلیدی فراوانی استفاده کرد.
 نتیجه‌ای که جیمی به آن دست یافت، این بود که مشتری او در حال حاضر بیش از پیش در معرض دید عموم قرار می‌گرفت و این دستاورد، نقطه عطفی برای کسب‌و‌کار آن مشتری محسوب می‌شد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/2tnqvoJw
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانلوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکسirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهکابینت و کمد دیواری اقساطیکفپوش پی وی سیتماشای سریال زخم کاری 4تخت خوابقیمت کمد دیواریکاشت ابرو طبیعیتاسیس کلینیک زیباییریفرال مارکتینگ چیست؟ماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستتور سنگاپورخرید PS5مبلمان اداریقیمت طلای آبشدهنرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیکوچینگ فراکوچتعمیر اینورترکناف سقف کناف سقف کاذبخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلدفترچه یادداشت تبلیغاتی
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه