شرکت نروژین ایرلاین برای معرفی پروازهای مستقیم خود دست به ابتکار جالبی زده است. در یک مرکز خرید با قرار دادن یک مانیتور به کاربران امکان داده‌شده تا از شهر اسلو‌Oslo بتوانند کنترل شهر نیویورک را در دست بگیرند! 

به گزارش آیمارکتور، یک ون در نیویورک با داشتن یک دوربین ۳۶۰ درجه در حال حرکت است و به افرادی که در اسلو در حال تماشای مانیتور هستند این امکان داده می‌شود تا دوربین را کنترل کرده و آن را به هر سمتی که می‌خواهند حرکت بدهند. این شرکت با این کار یک تجربه مجازی برای بازدید از نیویورک را برای کاربران فراهم کرده و به آنها پیشنهاد می‌کند درصورتی‌که از نیویورک خوش‌شان آمده است بلیت تهیه کرده و به آنجا سفر کنند.