بازار ساختوساز آلمان با ارائه خدمات، محصولات، به کارگیری شیوههای نوین و بیلبوردهای سازمانهای مختلف پر شده است.
OBI نام تجاری پیشرو در ساختوساز در آلمان و اروپاست که خدمات ساختوساز و بازسازی و محصولات مربوط به این حوزه را ارائه میدهد. این شرکت برای اینکه در این بازار شلوغ و تبلیغات متعدد، خودش را نشان دهد تصمیم گرفت تغییرات کمی را در قوانین بازی اعمال کند و با راهاندازی کمپین شهری خلاقانه توانست توجه مشتریان بسیاری را به سوی خود جلب کند.
به گزارش مارکتینگ نیوز، این کمپین با این سوال شروع شد که «چرا مردم به جای تبلیغ محصولاتی که خانه ما را زیباتر کند، محصولاتی را تبلیغ میکنند که باعث میشود همه چیز زشت به نظر بیاید؟»
کمپین OBI ساختمانهای قدیمی را که نزدیک فروشگاههای OBI بود برای تبلیغات خود انتخاب و بخشی از ساختمان را به اندازه سایز یک بیلبورد بازسازی کرد و زیر آن نوشت: بازسازی شده توسط OBI.