شنبه, ۲۶ آبان(۸) ۱۴۰۳ / Sat, 16 Nov(11) 2024 /
           
فرصت امروز

بازار ساخت‌وساز آلمان با ارائه خدمات، محصولات، به کارگیری شیوه‌های نوین و بیلبوردهای سازمان‌های مختلف پر شده است. 

OBI  نام تجاری پیشرو در ساخت‌و‌ساز در آلمان و اروپاست که خدمات ساخت‌وساز و بازسازی و محصولات مربوط به این حوزه را ارائه می‌دهد. این شرکت برای اینکه در این بازار شلوغ و تبلیغات متعدد، خودش را نشان دهد تصمیم گرفت تغییرات کمی را در قوانین بازی اعمال کند و با راه‌اندازی کمپین شهری خلاقانه توانست توجه مشتریان بسیاری را به سوی خود جلب کند. 

به گزارش مارکتینگ نیوز، این کمپین با این سوال شروع شد که «چرا مردم به جای تبلیغ محصولاتی که خانه ما را زیباتر کند، محصولاتی را تبلیغ می‌کنند که باعث می‌شود همه چیز زشت به نظر بیاید؟»

کمپین OBI ساختمان‌های قدیمی را که نزدیک فروشگاه‌های OBI بود برای تبلیغات خود انتخاب و بخشی از ساختمان را به اندازه سایز یک بیلبورد بازسازی کرد و زیر آن نوشت: بازسازی شده توسط OBI. 

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/L8I4asbr
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتاتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایر
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه