خط هوایی هلندی KLM با مشاركت بزرگترین فرودگاه این كشور یك فیلم تبلیغاتی مشترك را روی یوتیوب، فیسبوك و توییتر به اشتراك گذاشته كه مستندی از اقدام مبتكرانه آنها با عنوان «احوالپرسی روی كاور صندلی» را به تصویر میكشد. به گزارش امبیای نیوز، ایده نو این فیلم تبلیغاتی مسافران خط هوایی KLM را در حالی در فرودگاه Schiphol آمستردام نشان میدهد كه یك «سورپرایز تحسینبرانگیز» را در قالب یك پیام شخصی از یك دوست، نوشته شده روی كاور پشت سری قابل تنظیم صندلی در جلوی خود دریافت میکنند. در اظهارنظری KLMمیگوید كه از طریق احوالپرسی روی كاور، Schiphol و KLM یك سورپرایز به زمان پرواز افزوده و به این ترتیب آن را به لحظهای خاص هم برای مسافر و هم برای دوستانش در خانه تبدیل كرده است.
این خط هوایی زمان كوتاه خداحافظی كردن افراد با خانوادههای شان را در گیت خروجی در نظر گرفته و سپس صدای اقوام را دورتر از آنجا به جایی برده كه میتوانند كاور صندلی مسافر را با پیام خود بیارایند. كارمندان هواپیما این پیامها را قبل از سوار شدن مسافران به هواپیما برده و آنها را روی صندلیهای افراد گذاشتند. این اقدام توسط آژانس تبلیغاتی DDB & Tribal آمستردام صورت گرفته و آژانس تبلیغاتی FHVBBDO نیز روی خلاقیت موجود در آن كار كرده است. چنین شاهكاری در طول یك روز اتفاق افتاده و شامل مسافرانی از سه پرواز مختلف میشود. این خط هوایی شاید كمپین «Cover Greetings» را به خدمتی دائمی تبدیل كند.