سالانه حدودا 18 هزار عملیات مسلحانه در امریکا اتفاق میافتد.برخی تصور می کنند اهداف بسیاری از این تیراندازیها اراذل و اوباش، تروریستها و خارجیها هستند. حقیقت کنایهآمیز و دردناک در این میان آن است که اهداف واقعی خشونتهای مسلحانه این مردان بد، افسانهای نبوده بلکه دوستان، همسایگان، همکاران و فرزندان این افراد هستند.
با توجه به این واقعیتها، استودیو خلاق banana و شرکا یکسری پوستر از محدوده شلیک را چاپ کردهاند که هر کدام پرترهای سیاه و سفید از یک قربانی ذاتا بیگناه خشونت مسلحانه، مثل یک پیک پیتزابر یا یک زن و سگش را به تصویر میکشند. این تصاویر حقیقتهایی درباره تیراندازی در امریکا را بیان میکنند: امریکاییها 70 میلیون سگ و 270 میلیون تفنگ دارند. شوهران دو برابر بیشتر از غریبهها زنان خود را هدف قرار میدهند. حدودا 60 هزار پیتزافروشی و 120 هزار اسلحه فروشی در امریکا وجود دارند. امریکاییها 75 هزار آلبوم موسیقی و 5 میلیون و 500 هزار اسلحه در هر سال تولید میکنند. هر ساعت یک امریکایی زیر 25 سال با اسلحه کشته میشود.
در 34 ایالت امریکا خرید آنلاین یک آلبوم موسیقی راک به آسانی خرید اینترنتی یک اسلحه است. احتمال کشته شدن زنان رنج کشیده توسط پدر و مادرهایی که اسلحه دارند، پنج برابر بیشتر از بقیه است. شکارچیان هر سال به بیش از 1000 نفر شلیک میکنند. در 20 ایالت امریکا اجازه حمل اسلحه در کلیساها به افراد داده میشود. بیش از 19 هزار امریکایی هر سال از اسلحه برای خودکشی استفاده میکنند.
هدف از چاپ این پوسترهای تاثیرگذار، پایان دادن به خشونت مسلحانه است. با این کار مرگ هزاران نفر در خشونتهای مسلحانه یادآوری شده و از مردم درخواست میشود به این خشونتها پایان دهند. درآمدهای حاصل از فروش این پوسترها به ائتلاف توقف خشونت مسلحانه فرستاده میشود. نمایشگاهی از این تصاویر نیز در استودیو protein لندن از دوازدهم تا شانزدهم نوامبر امسال برگزار خواهد شد.