دبیر هیات فوتبال استان تهران می‌گوید: تیم‌های حذف‌شده لیگ دسته یک تهران همچون 22 بهمن حق حضور دوباره در این لیگ را ندارند. رضا عابدینی، در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به صحبت‌های سرپرست تیم فوتبال 22 بهمن نسبت به راه ندادن آنها به‌عنوان تیم بیست‌و‌دوم لیگ دسته یک تهران اظهار کرد: تیم 22 بهمن جزو تیم‌های سقوط کرده به لیگ دسته دوم تهران بوده و سرپرست این تیم طبق موارد آیین‌نامه‌ای نمی‌تواند ادعایی برای حضور در لیگ دسته یک تهران داشته باشد. براساس آیین‌نامه قرار بود در سال 91 مسابقات دسته یک تهران به‌صورت 16 تیمی برگزار شود.

براساس این تصمیم‌گیری قرار شد، پنج تیم هم از حوزه‌های دیگر که عنوان قهرمانی را در حوزه‌های خود به دست آورده بودند، به این 16 تیم اضافه شوند. دبیر هیات فوتبال استان تهران خاطرنشان کرد: ما خطاب به باشگاه‌های تهرانی مثل پرسپولیس، استقلال، راه‌آهن، پیکان و نفت گفتیم که چرا تیم دوم خود را راهی رقابت‌ها نمی‌کنید. بعد از آن به جز تیم پیکان و نفت تیم‌های دیگر یک تیم از خود را به‌عنوان تیم دوم راهی رقابت‌ها کردند و در حال حاضر برای مثال استقلال در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور حضور دارد و تیم دوم پرسپولیس هم در رقابت‌های دسته پایین پا به میدان می‌گذارد.