کیت‌کت قصد دارد با راه‌اندازی کمپین 10 میلیون پوندی چندرسانه‌ای در ماه فوریه، فروش محصولات شیرینی و شکلات خود را افزایش دهد‌.‌ به گزارش مارکتینگ‌نیوز، «کمپین وقت‌های استراحت را جشن بگیرید» که در هفته اول فوریه فعالیت خود را آغاز خواهد کرد، پیام «Have a break»  را به‌صورت متفاوت‌تری از گذشته به نمایش درخواهد آورد. آگهی‌های بازرگانی کیت‌کت در تلویزیون و رسانه‌های دیگر، این ایده را به مردم منتقل می‌کند که هیچ دو نفری شبیه به یکدیگر نیستند و هرکسی شیوه خاص و منحصر به فرد خود را در وقت‌گذرانی زمان استراحتش دارد‌.‌ 

حسیب رحمان، رییس واحد کسب‌و‌کار بیسکویت نستله در این خصوص می‌گوید: «افراد وقت‌های استراحت خود را به شیوه‌های مختلف می‌گذرانند‌.‌ برخی به پیاده‌روی یا به سینما می‌روند‌.‌ این کمپین به مردم می‌گوید که می‌توانند در زمان استراحت با محصولات کیت‌کت جشن کوچکی همراه با دوستان‌شان بگیرند‌.‌ این کار سرشار از انرژی مثبت است و از لحاظ سلامتی تاثیر خوب و مثبتی روی آنها می‌گذارد‌.‌ 

برای نخستین‌بار در کسب‌و‌کار شکلات، هشتگ #mybreak نیز روی 22 میلیون شکلات کیت‌کت به‌صورت برجسته حک خواهد شد‌.‌ روبرت مارش، مدیر ارشد برند کیت‌کت‌ در این خصوص گفت: «با حک کردن هشتگ روی تکه‌های شکلات کیت‌کت، مصرف‌کنندگان را در زمان خوردن شکلات نیز تشویق به شرکت در این کمپین می‌کنیم.»