آیا می دانستید معمولا اعتقاد بر این است که در شرکت های خدماتی نیاز به برند شدن وجود ندارد؟ در حالی که برای شرکت ها و سازمان های خدماتی، برند شدن یک ضرورت است تا در افراد تمایل و انگیزه کافی برای استفاده کردن از این خدمات ایجاد شود. با این صحبت ها می توان به اهمیت برند شدن در خدمات بیمه ای نیز پی برد تا بتوان نظر و دید مشتریان را تحت تاثیر قرار داد.
باید سعی شود در تبلیغات و توسعه بیمه ها از عناوینی مانند «تضمین»، «آسایش» و «ایمنی» استفاده کرد، زیرا مشتری با خرید بیمه در واقع میزان خطر را در زندگی خود می خواهد پایین بیاورد. در خصوص بازاریابی خدمات بانکی نیز باید به جای استفاده از اصطلاحات «مجموعه خدمات بانکی» از این گونه واژه ها و اصطلاحات استفاده کنید. در نهایت اینکه به جای بیمه نامه می توان از تضمین یا امنیت استفاده کرد.
برند شدن تنها جنبه پیام رسانی و تبلیغ کردن نیست بلکه یک روند منظم و روشمند است که بتواند مخاطبانی پایدار برای خود پیدا کند. برای رسیدن به این منظور می توان از نحوه پخش برند در تبلیغات، سامانه ارتباط مداوم با مشتریان و... استفاده کرد.