یکشنبه, ۴ آذر(۹) ۱۴۰۳ / Sun, 24 Nov(11) 2024 /
           
فرصت امروز

1- شبکه نسیم یکی از بد‌ترین ورود‌ها و معرفی‌ها را بین شبکه‌های تلویزیونی داشت. آنقدر سبک و نازل وارد شد و برنامه‌هایش دم‌دستی و پیش‌پاافتاده بود که خیلی زود به یک شبکه درجه چندم تبدیل شد. اما این شب‌ها به یمن پرسنال‌برند رامبد جوان و برنامه شاد و متفاوتش، هر شب بسیاری از مردم مخاطب این شبکه‌اند و درپی همین اقبال، دیگر برنامه‌های این شبکه هم از لحاط کیفیت مورد بازنگری واقع شده‌اند.

2- اگر قرار باشد برای رامبد جوان چند ویژگی بارز نام ببریم و تصویر درک شده از برندش را بگوییم، برون‌گرایی، راحتی، شادی و... گزینه مشترک همه خواهد بود. اقبال برنامه خندوانه هم دقیقا به همین علت است که رفتار برند و آنچه در خندوانه می‌خواهد ترویج دهد و بر آن تکیه دارد، با ماهیت نقش اول و قهرمانش منطبق است.

khandevaneh

3- خندوانه این روزها در برنامه‌های تلویزیون یک اتفاق است. برنامه‌ای است که همه در آن شاد هستند و این چیزی است که مردم و جامعه به آن نیاز دارند. از لباس‌ها و شلوارها تا مقنعه‌های تماشاگران و از دکور تا طراحی نور، همه و همه سرشار از رنگ و شادی است و هم مردم و هم حضار، بخش موثر و جزئی از برنامه هستند. موسیقی‌های پاپ و بعضا رپ برنامه، چیزی است که تاکنون در تلویزیون سابقه نداشته و اخیرا تدوین متفاوتش هم کمک زیادی به برنامه کرده است. 

4- انتخاب دیگر شخصیت‌های حاضر در برنامه مانند نیما که در کنار رامبد است بسیار مناسب است و نشان می‌دهد انرژی‌ای که قرار است رامبد سفیر انتشارش باشد، منحصر به رامبد جوان نمی‌شود. 

5- همه آنچه برگ برنده خندوانه است، شخص رامبد است. وزن رامبد در خندوانه مثل وزن عادل فردوسی‌پور در 90 است. رامبد خنده‌های از ته دلی دارد. هر جا هوس کند می‌نشیند و برایش روی زمین و روی پای تماشاگر حاضر در برنامه تفاوتی ندارد. خنده‌هایش کنترل نشده و بی‌پرواست و دستانش موقع ابراز احساساتش بی‌هیچ کنترلی آزاد و رها هستند. مهم‌تر از آن این است که نقش بازی نمی‌کند و خود خودش است.

6- خندوانه چون اساسش خنده و شادی و سوژه‌اش بین‌المللی و فارغ از شرایط جوامع و غریزی است، حالا قرار است به انگلیس و چند کشور دیگر هم برود که موفق هم خواهد شد. همه دنیا تشنه این احساسات است.

7- باید حواس رامبد به چند نکته باشد که هرچه برندش محبوب‌تر می‌شود، پتانسیل به خطا رفتنش بیشتر می‌شود و بستر برای اشتباه کردن آماده‌تر و پذیرش و بصیرت مردم برای دیدن خطاهایش بیشتر می‌شود. مدام باید حواسش به هویت و رسالتش باشد و برای برند خودش و برنامه‌اش مشاوران متخصص برند بگیرد. مدام مراقبت کند که مثلا چند وقت بعد نبیند رسالت انتشار خنده‌اش در اولویت‌های بعدی قرار گرفته و برنامه اولویتش سرگرمی شده است. رعایت این مرزهای باریک که بعضا همپوشانی هم دارند ‌جز با برند‌سازی حرفه‌ای مدون امکان‌پذیر نیست.

8- فارغ از دکور متوسط و نه‌چندان به‌روز خندوانه، نوشته‌ها، المان‌های گرافیکی و لوگوی برنامه‌اش با وجود تمام پتانسیل‌های ذاتی خنده و هندوانه برای یک طراحی به‌روز و زیبا به‌شدت ضعیف است و چون مدام در ووله‌هایش استفاده می‌شود، قبل از بزرگ‌تر شدن و فرامرزی شدنش، باید وزن آنها را به ماهیت و کیفیت برنامه‌اش برساند. اگر برند است، تمام جزییات و المان‌هایش باید دائما رصد شود و وزن و کیفیت همه‌شان یکی باشد و هم راستا و مطابق با هویت برند برنامه. مخصوصا المان‌های بصری که نقطه‌ضعف فعلی‌اش است، اگر با ماهیت برنامه هم‌وزن و هم‌تم نباشد، ناخودآگاه کیفیت و معدل برنامه را در ذهن بیننده پس از مدتی به چالش می‌کشد.

9- رامبد جوان، به همین اندازه که باید مواظب خندوانه و اجزای برند آن باشد، حالا نیازمند مراقبت بیشتر از پرسنال‌برندش هم هست. مهم است که بداند خندوانه، هویت، محبوبیت و اقبالش را از هویت پرسنال‌برندش گرفته است. وقتی خندوانه بزرگ و بزرگ‌تر شود، ممکن است برنامه‌اش، تجلی المان‌های فردی برندش را تحت‌الشعاع قرار دهد. آن وقت است که شاید اولویت‌ها جابه‌جا شود و بعد از مدتی هر دو برند خندوانه و رامبد جوان آسیب ببینند.

10- همه چیز آماده ارتقای ارزش برند خندوانه است. پتانسیلش وجود دارد. المان‌ها از شخصیت‌ها تا اسپانسر و طراحی برنامه به‌خوبی چیده شده‌اند و رامبد هوشیارانه ستون برند است. کمی دقت می‌خواهد اسیر نشدن در اتمسفر برنامه‌ای که هسته‌اش پرسنال‌برند است و برنامه خودش روزبه‌روز قوی‌تر و محبوب‌تر می‌شود. خندوانه و رامبد نیازمند یک برند‌سازی مدون جدی هستند تا مسیر مشخص باشد و همه المان‌ها بر همان مبنای هویت طراحی شوند. مخصوصا حالا که اول راه‌شان است و یک ایده، نشان داده که می‌تواند برند بسیار قدرتمندی بشود که اقبال اولیه گواه این مسئله است. خندوانه به‌خاطر جنس پیامش می‌تواند یک جریان بین‌المللی شود. می‌تواند درهمه جای دنیا برنامه شود و حتی به شکل زنجیره‌ای برای نخستین‌بار با کاراکترهای مشابه رامبد، با همین نام اجرا شود و پیام و هویت خندوانه بخشی از لایف‌استایل مردم شود.

از همین حالا می‌تواند به‌جای تکمیل جملاتی با محوریت خندوانه که توسط مهمانان کامل می‌شود، مسابقات کشوری عکاسی و قصه‌نویسی و شعر و... خندوانه برگزار شود و برند‌سازی در لایه‌های جدی‌تر و عمیق‌تر صورت گیرد. خندوانه می‌تواند برند بزرگی باشد که فراتر از یک برنامه تلویزیونی صرف معرفی شود. وقتش رسیده در برنامه‌های موفق و دارای پتانسیل، عنوان مدیر و مشاور برندینگ در تیتراژها اضافه شود و برند‌سازی برنامه‌های تلویزیونی آغاز شود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/rj8vN90A
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتاریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهکابینت و کمد دیواری اقساطی
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه