پورشه (Porsche) همیشه سعی کرده خود را از دیگر برندهای خودروساز جدا کند و هویتی متفاوت از خود بروز دهد. همیشه خودروسازها تلاش کردهاند محصول خود را بهعنوان یک خودروی آرمانی معرفی کنند. حال پورشه برای معرفی محصول جدید خود Porsche Macan 2015 دست به اجرای یک کمپین بازاریابی با نام «آینه جادویی» (Magic Mirror) زده است.
این کمپین بازاریابی خلاقانه به این شکل اجرا شده است که آینهای بزرگ در یکی از پارکینگهای لسآنجلس آمریکا تعبیه شده است. به محض اینکه هر خودرویی از جلوی آن رد میشود راننده بهجای تصویر ماشین خود، تصویر پورشه ماکان را میبیند! در اصل این آینه، ترکیبی از آینه و سیستم هوشمندی است که مختصات خودرو را تشخیص و ویدئوی ضبطشده از پورشه ماکان را با آن جاگذاری میکند و به این شکل، رانندگان تصویر خود را سوار بر یک خودروی مدرن و اسپرت میبینند.به گزارش آیمارکتور، طی ۱۰ روز برگزاری این کمپین، بیش از ۹۰۰ راننده خود را سوار بر جدیدترین مدل پورشه ماکان دیدند.