عادل فردوسی‌پور می‌گوید، همین که شهرآورد 79 پایتخت گل داشت و انگ بازی بدون گل و تساوی بین دو تیم را از بین برد اتفاق خوبی است. مجری و تهیه‌کننده برنامه نود، در گفت‌و‌گو با ایسنا در ورزشگاه آزادی، پس از دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس که در نهایت با پیروزی دو بر یک قرمزپوشان به پایان رسید، اظهار کرد: بازی در مجموع خوب بود، تنها از دقیقه 15 تا 45 شاهد بازی بی‌کیفیتی از جانب دو تیم بودیم، اما با شروع نیمه دوم شرایط بهتر شد و بازی خوبی را دیدیم. همین که بازی گل داشت و این ذهنیت را که همواره داربی‌های پایتخت مساوی می‌شود از بین برد، اتفاق خوبی رخ داده است.