شركت بیمه Nationwide Insurance، پس از آگهی تبلیغاتی ترسناك خود با الهام از یك تماس تلفنی واقعی به شماره اورژانس (911)، از غمانگیزترین آگهی تبلیغاتی خود در مسابقه Super Bowl رونمایی میكند. اخیرا محققان دریافتهاند كه نخستین عامل مرگ در دوران بچگی حوادثی هستند كه میتوان جلوی آنها را گرفت. این شرکت بیمه هم با توجه به همین اصل آگهی جدید خود را طراحی کرده است.
به گزارش امبیای نیوز، این آگهی تبلیغاتی با عنوان «امنیت را برقرار كنید»، پسر بچهای را در حال بیان همه تجاربی نشان میدهد (مثل دوچرخهسواری و ازدواج) كه به دلیل مرگ زودهنگام خود قادر به انجام آنها نیست.