دومین و آخرین روز از هفتمین دوره رقابت‌های جام جهانی ساندا در شهر جاکارتای اندونزی در حال پیگیری است که در دیدار نهایی وزن 52 - کیلوگرم ساندای زنان، سهیلا منصوریان به مصاف «کیم هی بین» از کره‌جنوبی و دارنده مدال نقره مسابقات قهرمانی جهانی در مالزی و مدال برنز بازی‌های آسیایی اینچئون رفت و در پایان سه راند مبارزه نفس‌گیر به برتری 2 بر یک رسید و طلایی شد. پس از آن چهار سانداکار ایران در دو بخش مردان و زنان برای کسب مدال طلا به مصاف حریفان خود رفتند. پیش از این در صبح جمعه حمیدرضا لادور و حمیدرضا قلی‌پور دو مدال طلا برای تیم ملی ووشوی ایران کسب کردند.