کوکاکولا در پرسروصداترین کمپین خود در اواخر سال ۲۰۱۲، جهت معرفی محصول کوکاکولا زیرو Cocacola Zero در شمال اروپا از فیلم جیمزباند ۰۰۷ (Sky Fall) بهره برد و علاوه بر تیزر تبلیغاتی این محصول که با موضوع فیلمهای جیمزباندی نمایش داده شد، کمپینی نیز در یکی از مجتمعهای تجاری در بلژیک برگزار کرد.
در این کمپین مخاطبان و دوستداران کوکاکولا و فیلمهای جیمزباندی ۷۰ ثانیه فرصت داشتند یک ماموریت جیمز باندی ناممکن را امکانپذیر کنند. کد ماموریت ۰۰۷ از یک ماشین فروش خودکار شروع میشد و شرکتکنندگان توسط تعدادی خواننده، موزیسین و هدایتکننده راهنمایی میشدند و درصورتیکه با موفقیت از موانع ایجاد شده در مسیر عبور میکردند و در زمان مقرر به دستگاه دوم میرسیدند با دادن رمز، موفق به دریافت جایزه میشدند. به گزارش آیمارکتور، این کمپین برترین کمپین کوکاکولا از نظر بازخورد وایرال Viral Video بوده که باعث افزایش دو درصدی فروش محصولات لایت کوکاکولا در دوره خود شد. از دیگر موفقیتهای این کمپین میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
– بیش از ۱۰ میلیون بار نمایش در یوتیوب
– بیش از ۹۸درصد لایک
– نزدیک به یک میلیون اشتراک در فیسبوک و ۱۰۰ هزار بار در توییتر
– انتشار گسترده اخبار در رسانههایی مانند تلویزیون، روزنامه ها و مجلات و پرداختن به این موضوع.