داو در آخرین اقدام تبلیغاتی خود دست به اجرای کمپینی با هدف نمایان کردن زیبایی درونی خانمها زده است. این کمپین با نام Choose Beautiful در شهرهای لندن، سانفرانسیسکو، شانگهای، سائوپائلو و دهلی اجرا شد به این شکل که در مکانهایی که دارای دو ورودی بودند با قرار دادن دو تابلو در بالای آنها عکسالعمل عابران را فیلمبرداری کردند. در کمپین داو یکی از تابلوهای در ورودی با عنوان «زیبا» و دیگری با عنوان «معمولی» به عابران نمایش داده میشد و جالب است که ۹۶ درصد از عابران تابلوی معمولی را برای ورود انتخاب کردند که از این تعداد نیز ۸۰درصد آنها دلایلی آوردند که چرا خود را «زیبا» نمیدانند.
داو Dove سعی کرد تا در تبلیغات خود نشان دهد که زیبایی مربوط به ظاهر نخواهد بود و خانمها باید با تقویت اعتماد به نفس خود به زیباییهای درونی خود توجه کنند. این دومین بار است که داو (Dove ) با ایجاد چنین کمپینهایی به ارتقای سطح آگاهیهای خانمها برای شناخت زیباییها و تواناییهای منحصربهفرد خود در اداره خانه، خانواده و امور کاری اشاره میکند.